5 دقیقه ماهی نخود گیاهی – Desiree Nielsen


هیچ چیز لذت بخش تر یا آرامش بخش تر از ساندویچ تن ماهی وگان نیست! به همین سادگی: فقط 5 ماده اولیه و 5 دقیقه پخت. تمام طعم و مزه ای که میل می کنید سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی است. آیا کاری وجود دارد که نخود نتواند انجام دهد؟

اگر مثل من هستید ، در دوران کودکی شما فقط دو ساندویچ بزرگ وجود داشت: سالاد تخم مرغ و ماهی تن. منظورم این است که شاید یک یا دو گریل پنیر ، اما این ساندویچ های عجیب بود که باعث شد من ساندویچ ها را دوست داشته باشم زیرا شنیدم نه این انواع پنیر و گوجه فرنگی در واقع ، تا بزرگسالی طول کشید تا زیبایی ساندویچ خوب را درک کنم ، مانند BLIT-Shiitake من در کتاب آشپزی گیاهان بیشتری بخورید … اما اکنون من به اندازه کافی از آنها استفاده نمی کنم!

من در حال حاضر سالاد توفو تخم مرغ در وبلاگم دارم ، بنابراین فکر کردم وقت آن رسیده است که دستور تهیه ماهی تن نخود را به شما و من بدهم. اگر این دستور العمل های گیاهی شما را متقاعد نمی کند که با گیاهان می توانید هر کاری انجام دهید ، مطمئن نیستم که موفق خواهید شد! این ساندویچ تن ماهی گیاهی نه تنها دارای همه طعم هایی است که از سالاد ماهی تن سنتی انتظار دارید ، بلکه متخصص تغذیه با من متواضعانه خاطرنشان می کند که فیبر زیادی نیز برای تغذیه میکروبیوم روده دارد … که قابل مقایسه نیست به ماهی تن معمولی !!

مواد لازم برای ساندویچ نخودچی Desiree Nielsen متخصص تغذیه

مواد لازم ماهی تن با نخود + جایگزین

در اصل ، ماهی تن نخود تنها از 5 ماده تشکیل شده است: نخود ، سس مایونز گیاهی ، سرکه برنج ، نمک + فلفل. سپس می توانید مواد و طعم ها را تغییر دهید یا هر موردی را که می خواهید اضافه کنید!

  • نخود: این یکی از تنها عناصری است که قابل بحث نیست. سایر حبوبات و حبوبات بافت یکسانی ایجاد نمی کنند.
  • گیاهخوار می تواند: مایو روی طعم این غذا سرمایه گذاری زیادی می کند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را دوست دارید. به نظر من ، گیاهخوار گیاهی Hellman در فروشگاه بهترین است (بدون حمایت!) ، و اگر می خواهید خود را با روغن آووکادو تهیه کنید ، من یک نسخه 3 دقیقه ای دارم که از آبخوابی در گیاهان بیشتر بخورید استفاده می کنم. بسته به میزان خوشمزه بودن ماهی تن خود ، از مایونز کم و بیش استفاده کنید.
  • سرکه برنج: من سرکه برنج را دوست دارم که رنگ لطیفی به آن بیفزاید که این طعم را شبیه ماهی تن می کند. اگر سرکه برنج ندارید ، می توانید کاملاً از سرکه سیب استفاده کنید ، اما می خواهید کمتر استفاده کنید ، سعی کنید آن را تنظیم کنید زیرا طعم قوی تری دارد.
  • نمک + فلفل: ماهی تن نخود را دوباره امتحان کنید و در صورت تمایل نمک + فلفل بیشتری اضافه کنید. تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد!
  • افزونه ها: سبزیجاتی را که معمولاً تهیه می کنید مانند شوید ، کرفس ، پیاز یا موسیر به ساندویچ ماهی اضافه کنید! من برای بافت بیشتر از چیزی با کمی ترد خوشم می آید.

طرز تهیه ماهی تن با نخود

آیا دوست دارید ماهی تن را ذوب کنید؟ ماهی تن نخود برای این کار کاملاً کار می کند! فقط روی نان را با روی باز ، ماهی تن نخود و پنیر وگان ذوب شده مورد علاقه خود را بپوشانید و روی یک ورقه پخت با پوست روغنی به مدت 1-2 دقیقه زیر مرغ گوشتی بگذارید تا پنیر آب شود.

نحوه نگهداری نخود وگان -ماهی تن

ماهی تن نخود به مدت 3-4 روز در یک ظرف بسته در یخچال نگهداری می شود ، بنابراین برای پخت و پز عالی است. توصیه می کنم این اشتباه را داشته باشید که از کمی سس مایونز برای ذخیره طولانی تر استفاده کنید و قبل از سرو کمی بیشتر اضافه کنید تا بافت را تازه کنید.

خدمات ارائه می دهد

این ساندویچ ها را با نان های سبوس دار ، کراکر یا نان مورد علاقه خود سرو کنید … اما اگر فیبر و پروتئین بیشتری می خواهید ، توصیه می کنم از نان 100٪ جوانه زده استفاده کنید.

حتی می توانید یک قاشق را به بشقاب سالاد اضافه کنید یا آن را به جای گوشت یا پاته روی تخته میان وعده بگذارید.

این ماهی نخودچی کاری عالی نیز دارد: ½ قاشق چایخوری (2 میلی لیتر) پودر کاری را به مخلوط اضافه کنید!

دستور ساندویچ نخود ، ثبت شده توسط متخصص تغذیه Desiree Nielsen

ساندویچ های گیاهی مفیدتر

ما یک ساندویچ از نخودهای متخصص تغذیه ثبت شده Desiree Nielsen جمع آوری می کنیم

دستور چاپ را چاپ کنید
دستور پخت مو

ماهی تن وگان 5 دقیقه ای

با تمام طعم هایی که میل دارید ، این ساندویچ های ماهی تن نخود گیاهی بسیار راحت تهیه می شوند و سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی هستند.

زمان پخت5 دقیقه

کل زمان5 دقیقه

دوره: ناهار ، غذای اصلی

آشپزخانه: آمریکایی

رژیم غذایی: فاقد گلوتن ، گیاهی ، گیاهی

کلمه کلیدی: نخود ، ساندویچ

فواید رژیم غذایی: بدون گلوتن ، بدون آجیل ، گیاهخوار ، گیاهخوار

بخش ها: 4 وعده های غذایی

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

عناصر

ماهی نخودچی

  • 1 یک کوزه 14 اونسی نخود بدون نمک (یا 1 عدد (لیوان نخود پخته)) آبکشی و تخلیه کنید
  • فنجان سس مایونز گیاهی
  • 1 قاشق سرکه برنج (یا 2 قاشق چای خوری سرکه سیب)
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • فلفل تازه ترک خورده
  • ¼ فنجان پیاز قرمز یا موسیر ریز خرد شده
  • 1 ساقه کرفس ریز خرد شده

برای ساندویچ

  • 4 برش ها نان ساده مورد علاقه شما بدون گلوتن (من غلات جوانه زده یا خمیر ترش را دوست دارم)

دستورالعمل ها

  • از یک غذاساز کوچک برای نخود کشیدن چندین بار استفاده کنید ، سپس آن را به کاسه متوسط ​​اضافه کنید. یا آنها را با دستان خود در یک کاسه با چنگال بشکنید.

  • سس مایونز ، سرکه ، نمک و فلفل را به نخودها اضافه کرده و کاملا مخلوط کنید. پیاز و کرفس را با هم مخلوط کنید. سعی کنید نمک و فلفل را به مزه تنظیم کنید یا سرکه برنج دیگری را برای طعم بیشتر اضافه کنید.

  • در صورت تمایل ، نان را کمی تفت دهید. ماهی تن را با نخود به 4 تکه نان تقسیم کنید. در بالا یک برش دیگر قرار دهید یا با یک صورت باز برای اشتهای کوچکتر سرو کنید.

یادداشت

ماهی نخود به مدت 3-4 روز ، در ظرف بسته در یخچال به مدت 3-4 روز بسیار خوب نگهداری می شود.
توصیه می کنم این اشتباه را داشته باشید که از کمی سس مایونز برای ذخیره طولانی تر استفاده کنید و قبل از سرو کمی بیشتر اضافه کنید تا بافت تازه شود.

دیدگاهتان را بنویسید