پاسخ: متخصصان مراقبت های بهداشتی مستحق خدمات پشتیبانی متناسب با نیازهای خاص آنها هستند


ویراستار عزیز

خوب است که ببینم دکتر النجار به وضوح چالش های حمایت از پزشکان مبتلا به مسائل بهداشت روانی را از طریق PHP با بودجه NHSE بیان می کند. برای ارائه سیستم های موثر حمایتی، درمانی و مکان های امن روانی.

من در سال 2000 در ایست میدلندز مشاور شدم و با گذشت 25 سال از نزدیک شدنم، بیش از 80٪ کلینیک‌هایی که فقط برای بیماران/مشتریان پزشک هستند، در سراسر طیف موارد کارشناسی و کارشناسی ارشد دارم. آنها پیچیده‌تر می‌شوند و انتظارات همه طرف‌ها برای راه‌حل‌های سریع لزوماً مفید نیست، وقتی دنیای خاص کار شامل انسان‌های دیگر، تیم‌های ترکیبی، ملاحظات ایمنی بیمار و فشارهای طولانی‌تر لیست انتظار به دلیل همه‌گیری است. بیایید حتی به مسائل رفاه مالی و چالش های روانی-اجتماعی خارج از کار برای کارکنان مراقبت های بهداشتی اشاره نکنیم.

ضروری است که هر پزشکی که از پزشکان و سایر پزشکان مراقبت های بهداشتی حمایت می کند، تفاوت های ظریف و پیچیدگی های در حال تحول پرونده را با نیاز به ارائه دیدگاه سلامت پزشک متعادل در رابط کارفرما-کارمند-کارآموز درک کند. همه اینها با پیش‌زمینه برنامه بلندمدت NHS و گروه‌های مختلف شغلی در حال ظهور است که مدل‌های تحویل ترکیبی موردی بین رشته‌ای را در مراقبت‌های اولیه و ثانویه انجام می‌دهند.

پشتیبانی بهداشت شغلی بخت آزمایی پست کد پستی برای کارمندان NHS مدتی است که وجود داشته است و من گمان می کنم که برخی از آن ها ممکن است برای PHP نیز مشکلی باشد، در تلاش برای ارائه بهترین عملکرد ثابت در سراسر بریتانیا، اما حداقل پول از NHSE می آید اما برای چه مدت؟

کیفیت مهارت‌ها/حمایت‌های بهداشت حرفه‌ای در NHS به بودجه خاصی از کارفرمای اصلی NHS بستگی دارد زیرا بودجه ملی یا ثبات ارائه خدمات وجود ندارد. این به ویژه در مورد کارشناسی پزشکی، موارد PGDiT و سیستم‌های پشتیبانی پاستوری منطقه‌ای است.

اکثر PGDiT های آموزش دیده پزشکی حرفه ای NHS در انگلستان به مطب خصوصی یا سازمان های تجاری نقل مکان می کنند و تنها تعداد کمی مانند لستر آنها را در منطقه وسیع تر NHS East Midlands جذب و حفظ می کنند.

من در یک رویکرد مشترک با PHP روی تعدادی از موارد پیچیده حساس با چندین پزشک ارشد پی اچ پی از جمله تعدادی از مدیران پزشکی کار کرده ام – این رویکرد موفقیت آمیز است.

اگر آن را بسازید، آنها خواهند آمد – آنها سال‌هاست که حتی قبل از افتتاح PHP در سال 2008 به بخش بهداشت حرفه‌ای NHS می‌آیند، اما سرمایه‌گذاری ملی پایدار پایدار برای خدمات بهداشت حرفه‌ای NHS تضمین شده با کیفیت خانه کجاست؟ این خدمات در خانه سالهاست که در پرتگاه بسته شدن بوده اند.