بسیاری از کارآموزان در NHS احساس ارزشمندی نمی کنند


ویراستار عزیز

دکتر کار به درستی در مقاله خود به چندین مورد از مسائلی که بر ما کارآموزان تأثیر می گذارد و همچنین مسائلی که بر خود NHS تأثیر می گذارد اشاره کرده است. برای بسیاری از کارآموزان، در میان همه این مسائل، احساس اصلی یکسانی وجود دارد: ما احساس نمی کنیم که توسط اعتمادهای NHS خود ارزشمند هستند.

با مطالعه کوتاهی از “راهروی” پزشکی رسانه های اجتماعی می توان چندین حکایت از کارآموزان آواز را یافت که به این احساس اهمیت می دهد. این نمونه‌ها از مشکلات غیرضروری با بخش‌های مجوز پارک تراست‌ها که منجر به دریافت جریمه پارکینگ در محوطه بیمارستان می‌شود، تا مشکلات پزشکان که ناکافی هستند یا وجود ندارند، متغیر است. ، با نمونه ای اخیر از این مورد که در بخش جراحی عمومی یک بیمارستان لندن دیده شده است.(2)

در پاسخ به احساس کم ارزشی، بسیاری از پزشکان NHS را ترک می کنند. هزاران نفر در حال حاضر برای محیط‌های بیمارستانی بهتر در خارج از کشور رفته‌اند و این احتمالاً میلیاردها دلار برای NHS هزینه دارد. به صورت حرفه ای ارزشمند است. (4)

خوشبختانه، کارآموزان به تدریج جرات بیان این احساسات را پیدا می کنند. با این وجود، ما از کمک همکاران ارشد مانند دکتر کار برای تقویت صدای ما استقبال می کنیم.

رهبران NHS نیاز به یک برنامه قوی برای رسیدگی فوری به این احساس اصلی مشترک دارند، یا در غیر این صورت خطر خروج مداوم بالقوه پزشکان را تهدید می کنند. به گفته چارلی ماسی، مدیر اجرایی GMC، «بسیار ساده‌تر است که کسی را از رفتن با عمل کردن به نگرانی‌ها منصرف کنیم، تا متقاعد کردن او برای بازگشت».

منابع
1. کار پی. Bmj. 2024؛ 385: q892. doi: https://doi.org/10.1136/bmj.q892
2. Rimmer A. کارآموزان پس از دریافت قلدری و نظارت ضعیف از بخش جراحی لندن حذف می شوند. Bmj. 2024؛ 385: q906. doi: https://doi.org/10.1136/bmj.q906
3. Iacobucci G. BMA تخمین می زند که از دست دادن زودهنگام پزشکان NHS 2.4 میلیارد پوند در سال هزینه دارد. Bmj. 2024؛ 385: q932. doi: https://doi.org/10.1136/bmj.q932
4. شورای پزشکی عمومی. هزاران پزشک ممکن است در فکر ترک مطب بریتانیا باشند – تحقیقات جدید GMC نشان می‌دهد که چه چیزی ممکن است باعث ماندن آنها شود. 2024. https://www.gmc-uk.org/news/news-archive/thousands-of-doctors-could-be-c….