3 ایده صبحانه سالم با ادویه کدو تنبل



برای اینکه انرژی خود را در این فصل بالا نگه دارید ، این 3 ایده صبحانه سالم را با ادویه کدو تنبل امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر خنک نیست. اما به عنوان هزاره پایه ، DNA من هر بار که درجه حرارت را می خواهد میل به PSL دارد. پایین تر از 80’F (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مرا مسخره نکنید!)

Buuuuuuut اکثر ادویه های کدو تنبل در فروشگاه پر از شکر افزوده هستند ، فیبر کمی دارند و نمی توانند پروتئین زیادی داشته باشند.

ادویه کدو تنبل ، گرانول و میله های انرژی زا – این همه چیز نیست. مطمئناً آنها طعم خوبی دارند ، اما یک کاسه ادویه کدو تنبل با شیر بادام به مدت طولانی به مدت 27 دقیقه؟

سپس در انبار خانه ام می زنم تا شکر بیشتری به دست آورم.

در عوض ، یکی از این سه دستور صبحانه سالم را با ادویه کدو تنبل در خانه امتحان کنید تا شکر کمتر ، پروتئین بیشتر و تغذیه اضافی داشته باشید!

جو دوسر شکلاتی در شب (گیاهخواری ، بدون گلوتن)

طعمش شبیه کیک است!

در یک ظرف شیشه ای یا محکم ، 1 قاشق غذاخوری پروتئین را با پودر شکلات 1 Phorm Vegan Power Pro با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 فنجان شیر دلخواه ، 1/2 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

یک شبه خنک شده و 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل شیرین نشده و / یا پیکانی تفت داده شده به آن اضافه کنید. گرم یا سرد بخورید.

به علاوه: 1 قاشق چایخوری قهوه فوری برای ادویه کدو تنبل بلغور جو دوسر.

نکته: توصیه می کنم برای حفظ سلامت پوست و مو در یک قاشق پودر کلاژن Thorgen ذخیره کنید.

محله کدو تنبل (گیاهخواری)

در #لیوان شراب به دلیل #فانتزی سرو کنید

در انتهای یک لیوان تمیز 1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2٪ وانیل (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم) اضافه کنید. در بالا ماست را یک لایه نازک از سس سیب کدو تنبل کنید. من آن را در جوانه ها فصلی می دانم ، زیرا فکر می کنم بسیاری از دستور العمل های ساده مانند این در اینترنت وجود دارد. هنگام تهیه سس سیب از ابتدا حتماً از آن استفاده کنید!

سپس یک لایه ادویه کدو تنبل گرانول اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانول بخرید- من Pure Elizabeth را دوست دارم ، اما برای گزینه بدون قند غلات Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه دیگر ماست و سپس یک لایه دیگر سس سیب کدو اضافه کنید. آن را با پر کردن فندق برشته شده خرد شده و / یا گرانولای کم قند تمام کنید.

نکته: این دستور غذا را بدون گلوتن با گرانولای بدون گلوتن یا وگان با ماست نارگیل تهیه کنید.

پنیر کدو تنبل روی نان تست (گیاهخواری)

می دانم در این صورت ممکن است برخی از شما را از دست بدهم ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و رضایت بخش است!

1 فنجان پنیر خامه ای 2٪ Good Culture را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. روی معامله گر غلات جوانه زده جو بمالید ، و در بالای آن گردوی خرد شده را اضافه کنید.

نکته: تاجر بعدی جو ندارید؟ مناسب برای هر نانی با دانه های جوانه زده یا کدو تنبل کدو تنبل را روی وافل های Kodiak Cake Power امتحان کنید.

دستور العمل های بیشتر پاییزی:

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در عمل خصوصی آگاهی از تغذیه شریک است ، جایی که به رژیم گیران نا امید کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او یکی از برنامه های پیشرو در زمینه آگاهی از تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه نظرات متعلق به من است.

دیدگاهتان را بنویسید