پاسخ: سیستم تخصیص جدید برای آموزش پایه، پزشکان را حتی قبل از شروع کار، تضعیف می کند


ویراستار عزیز،

من کاملاً احساساتی را که بسیار متفکرانه در این مقاله جمع آوری شده است تکرار می کنم. دانشجویان پزشکی سال‌ها تلاش، فداکاری و منابع مالی را برای آموزش خود سرمایه‌گذاری می‌کنند تا آینده آنها با یک عدد تصادفی مشخص شود. این وحشتناک است که فکر کنیم همه تلاش های آنها در مقابل این سیستم خودسرانه بی فایده است. بدتر از آن، هیچ راهی برای تجدید نظر وجود ندارد – به چالش کشیدن تصمیم به معنای به خطر انداختن شانس خود برای تضمین شغل است.

به نظر می رسد UKFPO فراموش کرده است که پشت هر عددی که به طور تصادفی تخصیص داده می شود، انسانی با آرزوها، شرایط شخصی و سرمایه گذاری قابل توجهی در حرفه پزشکی خود قرار دارد. UKFPO با در نظر گرفتن آنها به عنوان یک عدد صرف، ارزش نیروی کار مشاور آینده خود را تضعیف می کند.

علاوه بر این، این سیستم تخصیص تصادفی جاه طلبی دانشجویان پزشکی را از بین می برد و متوسط ​​را ترویج می کند. بدون هیچ پاداش ملموسی برای برتری، انگیزه کمی برای تلاش برای برتری علمی یا بالینی وجود دارد.

چه کسی این تصمیم را گرفته است و چه کسی به خاطر سرخوردگی و فشار مالی که بر پزشکان جوان وارد می کند پاسخگو خواهد بود؟ زمان آن فرا رسیده است که UKFPO رویکرد خود را بازنگری کند و انصاف، شفافیت و حمایت از نسل بعدی متخصصان مراقبت های بهداشتی را در اولویت قرار دهد. در غیر این صورت، آنها در معرض خطر راندن افرادی هستند که آینده پزشکی را رقم خواهند زد.