پاسخ: اصول پایه‌گذاری NHS هنوز هم امروز مناسب است و پایه‌ای قوی برای آینده فراهم می‌کند


ما به یک پیمان جدید بین مردم و حرفه های پزشکی نیاز داریم

ویراستار عزیز
من با نویسندگان موافقم که اصول بنیادی NHS هنوز مناسب است و باید این اصول را برای آینده با راه اندازی مجدد موثر NHS تقویت کرد. من اظهارات صریح را ستایش می کنم که در اصل ما را ترغیب می کند که سلامت و تندرستی را در مرکز همه تصمیمات قرار دهیم و بهبود در سلامت و رفاه را به عنوان یک کمک کننده به جای هزینه برای اقتصاد کشور ببینیم. درخواست دشوار است اما نباید مانعی برای هدف و تلاش جمعی ما باشد.

من هم دوست دارم یکی دو قدم جلوتر بروم. نیاز به یک پیمان تجدید شده بین مردم و حرفه وجود دارد – بین کسانی که استراتژی را برای مراقبت های بهداشتی و ارائه می دهند و کسانی که به آن دسترسی دارند، در مورد اینکه ما به عنوان یک کشور آرزوی خدمات بهداشتی را داریم. نیاز به ایجاد اعتماد بین متخصصان عمومی و بهداشت و درمان و داشتن ذهنیت بهبود مستمر وجود دارد.

نیاز به خدمات جامع مراقبت های بهداشتی رایگان در زمان تحویل هرگز بیشتر از این نبوده است. این یکی از معدود چیزهایی است که ما داریم که می‌تواند در نابرابری‌های عمیقی که جوامع ما با آن درگیر شده‌اند، خللی ایجاد کند. حق برخورداری از مراقبت های بهداشتی و حق زندگی حقوق بشر است و ما باید این را به عنوان یک اصل اساسی در همه برنامه ریزی ها و سیاست های دولت قرار دهیم.