استانداردسازی اطلاعات بی دردی قبل از زایمان | BMJ


ویراستار عزیز،

مقاله نوشته شده توسط Zosia Kmietowicz (اخبار، 24 فوریه) را با علاقه خواندم.

نویسندگان مطالعه منتشر شده در Anesthesia دلایل مختلفی را برای تفاوت مشاهده شده در جذب اپیدورال برای زایمان بین فقیرترین و ثروتمندترین زنان پیشنهاد می کنند. یکی از دلایل بالقوه آگاهی در مورد بی دردی اپیدورال بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

در طول چرخش بیهوشی زنان و زایمان، در کلینیک بیهوشی قبل از زایمان زنان مراجعه کننده توسط ماما یا متخصص زنان و زایمان شرکت کرده ام. در طول این مشاوره ها، گزینه های بی دردی زایمان با زنان باردار مورد بحث قرار می گیرد و آنها به منابع مفیدی مانند وب سایت انجمن بیهوشی زنان و زایمان نشان داده می شوند.[1] این دارای انبوهی از اطلاعات در دسترس برای بی دردی و بیهوشی زایمان است که به صورت متنی و ویدئویی به بیست و پنج زبان مختلف موجود است. به نظر می رسد این توصیه برای زنان باردار که به کلینیک بیهوشی قبل از زایمان در بیمارستان من مراجعه می کنند، استاندارد شده است.

اکثر زنان باردار نیازی به ارجاع به کلینیک بیهوشی قبل از زایمان ندارند و بسیاری از آنها تحت مراقبت های مامایی قرار می گیرند. آنها تشویق می شوند تا برنامه زایمان را در نظر بگیرند و طراحی کنند، با این حال شرایطی در حین زایمان وجود دارد که مراقبت از مراقبت های مامایی منتقل می شود و اپیدورال برای زایمان از نظر بالینی اندیکاسیون دارد. برخی از زنان باردار ممکن است هیچ دانش قبلی در مورد بی دردی اپیدورال نداشته باشند، زیرا برنامه زایمان تحت مراقبت مامایی آنها شامل این موارد نمی شود.

برای هر زن باردار مفید خواهد بود که در صورت برنامه ریزی برای زایمان در خانه، طیف کاملی از گزینه های ضد درد زایمان را که به طور خاص در واحدهای رهبری مامایی یا زنان و زایمان در دسترس هستند و در جامعه در اختیار داشته باشد. این اطلاعات باید در سراسر سایت های زایمان در هیئت های بهداشت فردی استاندارد شود. ارائه اطلاعات شفاهی و نوشتاری در دسترس ضروری است که باید در طول بارداری مورد بحث قرار گیرد.

1 درد زایمان اطلاعاتی برای والدین باردار و متخصصان مراقبت های بهداشتی در مورد انتخاب های تسکین درد در طول زایمان. labourpains.org