نان موز سیر بدون گلوتن با بلغور جو دوسر


یک نان از این نان موز کم قند (به طور طبیعی شیرین شده) با زغال اخته آبدار بپزید! این نان سریع از بلغور جو دوسر برای یک میان وعده سالم بدون گلوتن در هر زمان از روز تهیه می شود!

اگر این دستور غذا را دوست دارید ، باید این نان موز شکلاتی شگفت انگیز و کاپ کیک های موز مورد علاقه من را امتحان کنید!

نان موز بلوبری با بلغور جو دوسر در زمینه سفید ، برش های ضخیم

من آماده هستم تا برای دستور تهیه کیک و مافین با پلیس قند تماس بگیرم.

آیا به دستور العمل های تهیه شده از کدو تنبل ، کدو سبز و نان موز که حاوی مقدار ناشایست قند است توجه کرده اید؟ دستور العمل ها ، و همچنین فروشگاه ها ، همه گیر کیک آب نبات داریم!

این مشکل به دلایل زیادی وجود دارد:

  1. تنها چیزی که دوست دارید شکر است! دلتان برای رنگ کدو تنبل شده است ، موز طبیعی شیرین ، گردوی ترد ، بلوبری شیرین و ترش.
  2. به نظر ما کیک ها و مافین ها نسبتاً مفید هستند. برش ها را در جعبه های غذاخوری فرزندانمان می پیچیم و می چسبانیم. آنها برای صبحانه به عنوان یک وعده غذایی مقوی برای شروع روز سرو می شوند و در واقع فقط یک تکه کیک مبدل هستند.

بیایید قبول کنیم – من با دسرها و کیک ها مشکلی ندارم ، فقط ای کاش کاپ کیک ها و نان های سریع من در خود این دسته وجود داشت.

من اینجا هستم تا این معضل را برطرف کنم! کوبیدن کیک ها و دستور العمل های سریع نان که دیوانه کننده ، خوشمزه و کم قند هستند. پیروزی!

این چالش سختی نیست دوستان!

  • شما همیشه می توانید یک صفحه از کتاب من بردارید و شکر موجود در دستور غذا را برش دهید. من همیشه این کار را انجام می دهم.
  • همچنین جایگزینی شکر تصفیه شده با شیرین کننده های طبیعی مانند شربت افرا ، عسل یا شکر نارگیل را در نظر بگیرید.
  • این میوه به طور طبیعی شیرین است ، با افزودن موز ، انواع توت ها یا هر میوه ای می توانید شکر اضافه شده در دستور غذا را به راحتی کاهش دهید.

هنگامی که قند را پایین می آورید ، بدن شما تنظیم می شود و انگار یک زنگ هشدار داخلی دارید اگر چیزی خیلی شیرین باشد. زبان سوزن سوزن می شود ، ممکن است سردرد داشته باشید. پس از همه ، ما در مورد میزان قند مصرفی در بدن خود انتخاب داریم. من از کار روی دستور العمل هایی که حاوی شیرین کننده های تصفیه نشده و مقدار قابل توجهی از مواد مغذی هستند ، بسیار هیجان زده هستم ، به طوری که آنچه را که در جعبه غذاخوری و روی میز قرار می دهید ، به خانواده شما تغذیه خوبی می دهد.

بیا آشپزی کنیم!

مواد لازم برای نان موز بلوبری تهیه شده از بلغور جو دوسر

ترکیبات و جایگزینی ها

اندازه ها و ترکیبات دقیق را می توانید در کارت دستور در انتهای این پست مشاهده کنید.

  • موز – به طور طبیعی شیرین به خودی خود! دستور العمل های زیادی وجود دارد که در آنها فقط موز به عنوان شیرین کننده استفاده می شود. برای به دست آوردن نان موز خوب ، باید مطمئن شوید که موز قهوه ای است یا حداقل شروع به قهوه ای شدن می کند. این نشان دهنده افزایش شیرینی است و اطمینان می دهد که مالیدن موز در یک نخود آسان است!
  • جو دوسر – برای این دستور غذا ، یک رول جو دوسر یا جو دوسر بهتر است. شما جو دوسر را مخلوط می کنید تا سریع بلغور جو دوسر تهیه شود. من توصیه می کنم وقتی “جو دوسر سریع” را مخلوط می کنید و در محصولات نانوایی استفاده می کنید ، دوری کنید ، می تواند کمی خوشمزه شود.
  • تخم مرغ – تخم مرغ های ارگانیک بزرگ.
  • شکر نارگیل – این انتخاب ترجیحی من برای شکر تصفیه نشده است. شما به راحتی می توانید شکر افرا یا قهوه ای را جایگزین کنید.
  • روغن آووکادو – روغن نارگیل نیز مناسب است ، یا کره
  • شیر جو دوسر – یا هر شیر که در دست دارید
  • عصاره وانیل و عصاره بادامt – افزودن یک نت عصاره بادام به نان موز جادویی محض است.
  • بلوبری – در این دستور غذا از تازه استفاده کردم ، اما شما می توانید از یخ زده نیز استفاده کنید.

ابزارهایی که استفاده خواهید کرد:

تازه از فر در تابه نان آبی نان موز بلوبری با بلغور جو دوسر

طرز تهیه نان موز بلوبری از بلغور جو دوسر بدون گلوتن

  • فر را روی 350 درجه گرم کنید.
  • قالب استاندارد نان را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  • موزها را با چنگال در یک کاسه خرد کنید. تخم مرغ ، شکر ، کره ، شیر و عصاره ها را مخلوط کرده و مخلوط کنید.
  • مواد خشک: بلغور جو دوسر ، نمک ، جوش شیرین و بیکینگ پودر را در یک کاسه جداگانه مخلوط کنید. هم بزنید تا ترکیب شود.
  • مواد مرطوب را داخل مواد خشک بریزید و مخلوط کنید.

خمیر نان موز بلوبری از بلغور جو دوسر با زغال اخته

  • زغال اخته را تا کنید و برای تزئین قسمت بالا ذخیره کنید.
  • در صورت قرار دادن خلال دندان در مرکز ، به مدت 45 دقیقه بپزید.

خمیر نان موز بلوبری با بلغور جو دوسر

نکاتی در مورد تهیه جو دوسر مرطوب از نان موز بلوبری

  1. زیاد پخت نکنید. این قانون طلایی است. اگر نان را برای مدت طولانی در فر بگذارید خشک می شود و رطوبت خود را از دست می دهد.
  2. دستور العمل را دنبال کنید و تمام مواد مایع را اضافه کنید. این باید اطمینان حاصل کند که نان موز مرطوب و نرم دارید.
  3. خمیر را بیش از حد سفت نکنید. پس از ترکیب مواد ، خمیر را در قالب بریزید و بپزید. خمیر بیش از حد ساخته شده از بلغور جو دوسر می تواند قوام چسبناکی ایجاد کند.

نان موز بزرگ موز تهیه شده از بلغور جو دوسر با نیشپرسش و پاسخ:

طرز تهیه بلغور جو دوسر:

فقط 1 فنجان رول را اندازه کنید ، به مخلوط کن سریع اضافه کنید و مخلوط کنید تا جو دو سر شبیه آرد شود. خیلی ساده!

این دستور العمل از نان موز زغال اخته بدون گلوتن چیست؟

این نان موز بلوبری از بلغور جو دوسر تهیه شده است که می توان با مخلوط کردن جو دوسر در مخلوط کن تهیه کرد. مطمئن شوید که جو دوسر بدون گلوتن معتبر خریداری کرده اید.

البته جو دوسر فاقد گلوتن است ، اما اغلب در کارخانه های فرآوری گندم فرآوری می شود و / یا مشکلاتی در مورد آلودگی متقابل وجود دارد.

آیا باید از بلغور جو دوسر برای تهیه نان موز بلوبری بدون گلوتن استفاده کنم؟

شما می توانید از هر آرد بدون گلوتن استفاده کنید ، اما من با استفاده از این آرد دستور تهیه ای پیدا کردم. این دستور غذا با استفاده از بلغور جو دوسر آزمایش شد.

برش های ضخیم نان موز بلوبری با بلغور جو دوسرآیا می توان از بلوبری یخ زده برای نان موز سیاه استفاده کرد؟

بله ، می توانید از بلوبری یخ زده استفاده کنید ، اما بهتر است آن را ذوب کرده و مایع اضافی را تخلیه کنید.

نحوه سرو نان موز بلوبری

نان موز را به عنوان کاپ کیک یا نان سرو کنید. سرو کره و مربا یا پنیر خامه ای – یک همراه عالی برای این نان است. همچنین می تواند به عنوان دسر با قهوه یا چای سرو شود.

بهترین راه برای ذخیره نان موز بلوبری

شیرینی های جو دوسر به سرعت خراب می شوند. در یخچال تا 5 روز و روی میز (خوب بسته بندی شده) – 2 روز نگهداری کنید.

آیا می توانم نان موز زغال اخته بدون گلوتن را فریز کنم؟

نان موز بدون گلوتن به خوبی منجمد می شود. توصیه می کنم نان را در فیلم ملخ بپیچید و سپس نان را در کیسه فریزر قرار دهید. این روش انجماد خوب نان را تضمین می کند. برای ذوب شدن ، نان را از فریزر خارج کرده و بگذارید چند ساعت روی پیشخوان آب شود.

یاد آوردن:

  • جو دوسر یک جایگزین عالی برای محصولات نانوایی است
  • زغال اخته بهترین نان موز است
  • نان موز خود را برشته نکنید
  • هنگام ذخیره ، همیشه نان موز را خوب بپیچید ، بهتر است محصولات نانوایی جو دوسر را در یخچال نگهداری کنید.
  • این نان موز یک میان وعده عالی با یک فنجان چای در پایان روز است

بلوبری روی سطح سفیدNERD CORNER NUTRITION

BLUEBERRY (یا گلدهی) ELECTROHOUSE آنتی اکسیدان شما:

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که به دلیل توانایی آنها در مبارزه با رادیکال های آزاد مضر ، مزایای سلامتی زیادی را ارائه می دهند. آنتی اکسیدان ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده و می توانند در برابر بیماری های مزمن محافظت کنند.

بلوبری حاوی انواع خاصی از آنتی اکسیدان ها به نام فنول ، به ویژه فلاونوئیدها و آنتوسیانین ها است.

آنتی اکسیدان های موجود در غذا با مقیاس ORAC اندازه گیری می شود. ORAC ، که مخفف Oxygen Radical Absorption است ، یک آزمایش آزمایشگاهی است که “تلاش می کند” ظرفیت آنتی اکسیدانی کل یک غذا را تعیین کند.

محققان ORAC از مرکز ژان مایر معتقدند افزایش مصرف روزانه به 3000 – 5000 واحد ORAC تأثیر قابل توجهی بر ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسما و بافت ها دارد.

زغال اخته وحشی دارای ارزش ORAC 9،621 (در هر فنجان) و بلوبری وحشی دارای 46669 است. و نمرات بسیار بالا ، و راهی عالی برای دریافت آنتی اکسیدان های سالم.

تغییرات رژیم غذایی در این دستور غذا:

این دستور فاقد گلوتن و گیاهی است.

  • گیاهخوار – در این دستور تخم مرغ های کتان را با تخم مرغ های سنتی جایگزین کنید.
  • Palea – آرد بادام را با جو دوسر جایگزین کنید.

دستور العمل های بیشتری که دوست خواهید داشت:

نان بلوبری

بلوبری و بلغور جو دوسر پخته شده در خامه

کیک بلوبری Blundt Bundt

کفش پاچه هلو و زغال اخته

نان موز بلوبری تهیه شده از بلغور جو دوسر با مقدار زیادی زغال اخته در بالا

من بی صبرانه منتظر هستم وقتی این نان موز زغال اخته بدون گلوتن را با دستور بلغور جو دوسر امتحان می کنید! وقتی این کار را کردید ، عکس بگیرید و من را در Instagramabrapappa تگ کنید یا از هشتگ #abraskitchen استفاده کنید تا بتوانم عکس شما را پست کنم!

اگر این دستور غذا را امتحان کرده اید ، حتماً در زیر امتیاز دهید و نظر دهید. من عاشق شنیدن حرفهایی هستم که دستور العمل های من را درست کرده اند!

نان موز بلوبری با بلغور جو دوسر در زمینه سفید ، برش های ضخیم

نان موز سیر بدون گلوتن با بلغور جو دوسر

ابرا پاپا ، MS ، CNS ، LDN

این نان موز فوق مرطوب بدون گلوتن کاملاً غنی از بلوبری آبدار است. یک مربا پر از خواص جو دوسر و روغن آووکادو ، یک تکه از این نان موز بلوبری راهی عالی برای شروع روز شماست.

زمان پخت 20 دقیقه

زمان پخت 45 دقیقه

البته خوب پخته شد

آشپزخانه آمریکایی

بخش ها 8 ضخامت برش

محتوای کالری 242 کیلوکالری

دستورالعمل ها

  • فر را روی 350 درجه گرم کنید.

  • روی نان را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  • موزها را در یک کاسه خرد کنید. تخم مرغ ، شکر ، کره ، عصاره بادام ، عصاره وانیل و شیر را مخلوط کنید. خوب هم بزنید تا ترکیب شود
  • در یک کاسه جداگانه ، جو دوسر ، نمک ، جوش شیرین و بیکینگ پودر را مخلوط کنید. هم بزنید تا ترکیب شود.
  • مواد مرطوب را بریزید تا خشک شوند و مخلوط کنید تا ترکیب شوند.

  • داخل بلوبری تا کنید.

  • خمیر را به شکل آماده شده برای نان بریزید ، روی آن را با شکر نارگیل بپاشید.

  • به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که یک خلال دندان در مرکز تمیز بیرون بیاید ، بپزید.

یادداشت

باقی مانده و ذخیره سازی:
برای بهترین نتیجه ، نان موز را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

غذا

تغذیه: 1تکهمحتوای کالری: 242کیلوکالریکربوهیدرات ها: 36г.پروتئین: 5г.چربی: 10г.چربی های اشباع شده: 1г.چربی های چند غیر اشباع: 2г.چربی های اشباع نشده: 6г.چربی های ترانس: 1г.کلسترول: 47میلی گرمسدیم: 270میلی گرمپتاسیم: 298میلی گرمالیاف: 4г.قند: 14г.ویتامین A: 113IUویتامین سی: 6میلی گرمکلسیم: 40میلی گرماهن: 1میلی گرم

آیا می توانم در تهیه برنامه تغذیه به شما کمک کنم؟

آدرس ایمیل خود را در زیر وارد کنید تا برنامه تغذیه رایگان (به مدت یک هفته) معتبر (بیشتر گیاهان) را بارگیری کنید. لیست مواد غذایی ، دستور العمل ها ، برنامه آشپزی – همه برای شما🙂



دیدگاهتان را بنویسید