4 نکته برای کاهش وزن هنگام استراحت – بوپر کوچینگ کاهش وزن و مربیگری زندگی



من هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و از تعطیلات خود لذت ببرید! برای کسانی از شما که در حال برنامه ریزی برای تعطیلات از این به بعد تا پایان سال هستید ، این شانس شماست که یک دفترچه یادداشت بردارید و از همین امروز شروع به ایجاد برنامه تعطیلات خود کنید! شما می خواهید از تعطیلات خود لذت ببرید و با ناامیدی و 5 رقم دورتر از هدفتان به خانه نیایید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را ایجاد و اجرا می کنند ، وقتی به خانه برمی گردند بدون دریافت پوند و یا حتی از دست دادن مقدار کمی تعجب می کنند. پیش از این ، آنها به اوقات فراغت به عنوان فرار از زندگی و کار و به عنوان زمانی برای عقب نشینی از فعالیت های روزانه نزدیک می شدند. غالباً این فرار شامل لذت بردن “شایسته” و کاهش استرس با غذا بود.

آنچه در مورد هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج شما را تعیین می کند.

دیدن تعطیلات خود به عنوان زمان تفریح ​​و معاشرت با دوستان ، خانواده و طبیعت و حضور با شادی ، تجربه کاملاً متفاوتی را برای شما رقم می زند تا زمانی که به تعطیلات خود به عنوان زمانی برای استراحت ، خوردن و نوشیدن با تسلیم شدن فکر می کنید. به

هنگام بازنشستگی ، تعطیلات ممکن است شامل ترک کار نشود ، اما ممکن است فرصتی برای دیدن گوشه ای دیگر از جهان ، شکستن یک روال معمول یا به اشتراک گذاشتن وقت با دوستان و خانواده باشد. ممکن است بخواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. همچنین می تواند در ساحل بنشیند و رمان های زباله بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، بسیار مهم است که به هدف خود نگاه کنید و انتظارات خود را از خود و زمانی که در اختیار دارید کشف کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم اندازی از روز بازگشت خود شروع کرده اید ، چطور؟ شما به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، کیف های خود را می اندازید و به رختخواب می روید. احساس خستگی می کنید ، اما بسیار خوب است. شما در مصرف آن زیاده روی نکرده اید ، در واقع شما فوق العاده خوب غذا خورده اید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید تمرین کردید ، و حقیقت را باید گفت ، این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و با بدن خود با احترام رفتار کردید. شما به دلیل مصرف زیاد الکل ، پرخوری و مجبور کردن به خوردن یک وعده یا قاشق دیگر تحت تأثیر قرار نمی گیرید. در عوض ، شما تصمیم می گیرید کمی بیشتر قدم بزنید ، به اقیانوس خنک بپرید یا زیر آبشار یا کنار نوه های خود زیر آتش بنشینید ، آهنگ بخوانید ، لزوماً چرت و پرت نخورید.

این می تواند تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

4 نکته در مورد چگونگی کاهش وزن هنگام استراحت

اولین، با دید ، تصویر ذهنی بازگشت به خانه شروع کنید. می خواهید چه نتیجه ای را ببینید؟

ثانیاً، طرحی ایجاد کنید که بتوانید عمداً هر روز در تعطیلات آن را تمرین کنید. در اینجا شش نکته کلیدی برای تهیه برنامه تعطیلات آمده است:

6 اصل طرح:

  • نکته اصلی № 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده خود می مانید و برای خودتان آشپزی می کنید؟ به جنوب ایالات متحده سفر می کنید؟ آیا در اروپا سفر می کنید؟ کمی تحقیق کنید تا دریابید چه غذاهایی رایج و در دسترس شما هستند. غذاهای کامل را که دوست دارید انتخاب کنید. متعهد شوید که از مجله غذایی خود استفاده کنید و در صورت امکان تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل چه غذایی می خورید. در صورت تمایل استثنائات را مجاز کنید. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • نکته اصلی № 3: تجزیه و تحلیل کنید که چه اعتقادات و افکاری را باید تمرین کنید تا با اطمینان خاطر فعالیتهایی غیر از غذا را انتخاب کنید که شما را وادار می کند به جای تمایل به پرخوری در زندگی اطراف خود مشغول شوید.

نمونه هایی از باورهای غیرقانونی:

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن هر آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بروم و رژیم بگیرم

من باید تمام غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی کنید در تعطیلات خود را کنترل کنید

فرض بر این است که تعطیلات مملو از افراط و تفریط خواهد بود

منکر تعطیلات خود چیست؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، برای مدت کوتاهی می توانم بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

من نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من این است که استراحت کنم ، مراقب خودم باشم

فعالیت جدیدی را امتحان می کنم

من غذا را با سوخت غذا انتخاب می کنم

من با افتخار به خانه برمی گردم

اگر غذای مناسب را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری خواهم داشت

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من بر اساس برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

من غذای کامل و سالم را انتخاب می کنم

برخی استثنائات را در برنامه خود قرار خواهم داد

من با سوخت غذا می خورم نه برای تفریح

  • نکته اصلی 5 پوند: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که در مسابقه پای شرکت نخواهید کرد. اگر از نظرات خواهرتان خواسته شد ، می توانید او را برای فشار دادن چند دکمه برنامه ریزی کنید. امسال چه پاسخی خواهید داد؟ اگر در هتلی اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را بسته بندی کنید. هنگام ماندن در کنار خانواده ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد پخت و پز دارید. میوه های تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – پیچیده نکنید!

  • شماره مهم 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و بر غذا متمرکز نیست تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. با کسی بهتر آشنا شوید آماده باشید تا در مورد خود به دیگران بیشتر بگویید. حتی اگر مطمئن نیستید به اقیانوس بروید. به کارهایی که در دوران کودکی از انجام آن لذت می بردید فکر کنید و به دنبال سرگرمی آسان باشید.

سوم، هر روز مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان برانگیخته می شود ، از یک مدل استفاده کنید و افکاری را در ذهن خود مطرح کنید که واقعاً می توانید در مورد او فکر کنید ، عاشقانه ، بامزه و واقعی. اگر بتوانید دید خود را نسبت به یک شخص یا مکان گسترش دهید ، می توانید در کنار احساسات منفی احساسات بهتری را نیز بیابید. بگذارید هر دو در کنار هم زندگی کنند. فضایی برای عشق ایجاد کنید تا همه ناقص باشند ، از جمله شما.

چهارم، سفر را ارزیابی کنید. چطور انجامش دادی؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م effectiveثر بودند و برخی دیگر نه؟ پیروزی های خود را علامت گذاری کنید و ببینید در مورد نقاطی که از دست داده اید چه می توانید یاد بگیرید.

اگر از تمرین عمدی برای توسعه نوع دیگری از تفریح ​​استفاده می کنید ، می توانید سرحال ، سالم و قابل اعتماد به خانه بازگردید.

زندگی را باید تجربه کرد و از تجربه آموخت. اگر در 50 تا 60 سالگی با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری خودیاری واقعی باشد و می توانید مدیریت خود را پشت سر بگذارید.

تمرین عمدی این کار را می کند. با یادگیری چیز جدیدی ، همچنین توانایی خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر تقویت کرده و گسترش می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات فقط می تواند یک شروع باشد. حفظ سبک زندگی سالم در دهه 60 و 70 در بدن قوی و ذهن سالم ، با شادی و هدف در اختیار شماست.

پت بوپر بکر مربی معتبر وزن و زندگی است. او زنان بالای 50 سال را آموزش می دهد که با پرخوری بیشتر زندگی خود مشکل داشته اند. این به آنها می آموزد که چگونه وزن خود را کاهش دهند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و باعث هیجان در مورد آینده خود شوند. او مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید