4 اشتباه مهم هنگام تلاش برای بازیابی


در حالت ایده آل ، همه ما باید برای تناسب اندام تلاش کنیم و سبک زندگی سالمی داشته باشیم که شامل اجزای جسمی ، روحی و روحی باشد. این مزایای زیادی دارد ، اما اگر مراقب نباشیم و همه چیز را درست انجام دهیم ، می تواند منجر به عواقب نامطلوبی شود.

شما می توانید انصراف دهید زیرا هیچ نتیجه ای را نمی بینید یا نتایج به اندازه کافی سریع اتفاق نمی افتد. یا بدتر ، می توانید به خودتان صدمه بزنید.


برای اجتناب از این امر ، باید از برخی اشتباهات رایج که افراد هنگام تلاش برای خوش فرم شدن مرتکب می شوند ، آگاه باشند. در اینجا چهار مورد است که بارها و بارها می بینم.

1. بدون اهداف مشخص

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند این است که اهداف مشخصی را تعیین نمی کنند. اگر می خواهید موفقیت را ببینید ، باید دقیق باشید. آیا می خواهید بهبود پیدا کنید؟ عالی! اما دقیقاً امیدوار هستید به چه چیزی برسید؟

هدف نهایی شما چیست؟ آیا می خواهید لاغر شوید؟ آیا می خواهید شش بسته شکم دریافت کنید؟ آیا می خواهید استرس را از خود دور کنید؟ آیا می خواهید در بدن خود احساس خوبی داشته باشید؟

اگر بتوانید اهداف خود را واضح بیان کنید ، به تمرکز بیشتر و مسئولیت پذیری شما کمک می کند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، بگویید. چند پوند می خواهید از دست بدهید و تا چه تاریخی؟ یک عدد و بازه زمانی واقعی تنظیم کنید.

به عنوان مثال: “من می خواهم تا پایان ژوئن 10 پوند وزن کم کنم (هدف باید کاهش 1-2 پوند در هفته باشد). 3 بار در هفته برنامه غذایی و ورزش می کنم.

سپس کمی تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که برای رسیدن به هدفتان چه کار خواهید کرد.

2. شما یکباره بیش از حد انجام می دهید

این یک اشتباه بسیار رایج است. از ابتدا ، ما پر از هیجان هستیم و برای تعیین اهداف بزرگ تلاش می کنیم. ما قصد داریم هر روز به باشگاه برویم و تمام غذاهای ناخواسته ای را که دوست داریم کاملاً از رژیم حذف کنیم.

اما حقیقت این است که بسیاری از ما نمی توانیم با چنین تغییرات شدید شیوه زندگی کنار بیاییم. برای بهبودی ، باید عادت های خاصی را در زندگی خود بگنجانیم. و ایجاد عادت ها زمان می برد.

اگر می خواهید در دو ماه 10 کیلو وزن کم کنید ، با افزایش سطح فعلی فعالیت خود شروع کنید. می توانید به تمرینات موجود شدت دهید یا تعداد تمرینات خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، اگر هفته ای یکبار در کلاس چرخشی شرکت می کنید ، سعی کنید دو یا سه بار در هفته پیاده روی کنید. یا یک نوع ورزش دیگر مانند پیلاتس یا یک کلاس تمرینی با وزن اضافه کنید.

طی چند هفته ، هنگامی که بدن شما با رژیم جدید تمرین سازگار می شود ، به افزودن یک تمرین دیگر یا تمرین شدیدتر فکر کنید.

افزایش تدریجی دفعات و شدت تمرینات شما بهترین راه برای انجام این کار است. اگر بیش از حد انجام دهید ، ممکن است منجر به فرسودگی شغلی شود. به علاوه ، افراط در مصرف آن می تواند منجر به آسیب شود.

حالا بیایید اهداف تغذیه سالم خود را بررسی کنیم. آیا می خواهید خوردن غذاهای شیرین را کنار بگذارید؟ به جای رفتن به بوقلمون سرد ، برش آنها را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر دوست دارید هر شب بعد از شام دسر بخورید ، سعی کنید خود را به یک یا دو نوشیدنی در هفته محدود کنید. فقط آن مقدار را در خانه خود داشته باشید و دیگر هرگز. بهتر است ، به دنبال دستور العمل های لذیذ سالم باشید تا بتوانید در همان مسیر خود راضی باشید.

شما مدت زیادی در این امر هستید. به آرامی و پیوسته برنده مسابقه می شود.

3. به بدن خود گوش ندهید

گوش دادن به بدن شما می تواند تفاوت زیادی در نتایج شما ایجاد کند. در غیر این صورت ممکن است مجروح شوید ، بسوزانید ، مبارزه کنید و غیره. و بقیه روز را تحت تأثیر قرار خواهد داد!

بنابراین ، هنگام ورزش یا رژیم ، به بدن خود توجه کنید.

بله ، بعد از ورزش شما درد عضلات دارید و این طبیعی است. اما اگر احساس درد شدید و مداوم می کنید ، به ویژه پس از انجام تمرینات جدید یا تمرینات طولانی مدت ، زمان توقف و کاهش سرعت فرا رسیده است.

اگر هنگام تمرین با تنفس مشکل دارید یا رژیم جدیدی را شروع کرده اید و سرگیجه یا درد شدید معده دارید ، متوقف شوید ، به پزشک مراجعه کنید و آنچه را که انجام می دهید تجزیه و تحلیل کنید.

و در صورت داشتن هرگونه مشکل سلامتی ، قبل از انجام هرگونه ورزش شدید با پزشک خود مشورت کنید.

4. در آخرین چیزی که ظاهر می شود مشارکت کنید

در اینجا یک اشتباه رایج دیگر وجود دارد که می توانید مرتکب شوید. “یک برنامه رژیم غذایی جدید به تازگی منتشر شده است. باید امتحان کنید »یا« بیایید این تمرین جدید را امتحان کنیم. بسیاری از مردم آن را تحسین کردند. “

با بازاریابی موجود ، به هم ریختن همه چیز آسان است. به روز بودن با آخرین روندها هیچ ایرادی ندارد ، اما اگر از یک برنامه به برنامه دیگر حرکت کنید ، ممکن است به نتایج دلخواه خود نرسید.

حدود 6 تا 8 هفته ورزش منظم طول می کشد تا نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید. اگر تمرین را متوقف کرده و شروع کنید ، ممکن است نتایج دلخواه را مشاهده نکنید. یا ممکن است در نهایت بدن خود را تحت فشار قرار دهید.

این امر در مورد رژیم غذایی سالم و رژیم غذایی نیز صدق می کند. اگر به تغییر رژیم غذایی خود ادامه دهید یا رژیم را شروع و متوقف کنید ، در حال تمرین رژیم یویو هستید و این می تواند بر بدن شما تأثیر منفی بگذارد.

سعی کنید غذاهای ناخواسته را به آرامی حذف کنید و رژیم متعادلی داشته باشید و هر از گاهی به خودتان اجازه دهید که میل کنید.

همه ما اشتباه می کنیم

اگر برخی از این اشتباهات را انجام داده اید اشکالی ندارد. هیچ کس کامل نیست!

پیشرفت بیش از حد عالی!

اکنون که آنها را می شناسید ، می توانید روی اجتناب از آنها کار کنید. شیوه زندگی سالم مورد نظر شما فقط در دسترس شماست.

آیا هیچ یک از این اشتباهات شما را از رسیدن به اهداف تناسب اندام باز می دارد؟ یا در حال تلاش هستید و مطمئن نیستید که اشتباه می کنید؟ در نظرات به من اطلاع دهید و من قطعاً پاسخ خواهم داد.

برای مشاوره منظم در مورد سلامت ، منابع ، مسائل و غیره

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوئل

دارای مربی تغذیه مجتمع معتبر
دارای مدرک کارشناسی ارشد توانبخشی در محل کار
گروه FB پیری با زندگی
مربی آنیتا دوئل صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی یک زندگی با کیفیت و مناسب است. اولین نفری باشید که به رایگان ، وظایف و غیره دسترسی دارید همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی!


دیدگاهتان را بنویسید