پاسخ: چگونه می توانم به کارآموزان بین المللی احساس خوش آمد گویی کنم؟


ویراستار عزیز

هر سه نویسنده پیشنهادهای خوبی ارائه می دهند. کمک به بیمار برای هدایت NHS بخش بزرگی از نقش ما در حال حاضر است و به پزشکان جدید نیاز دارد که خدمات موجود را به سرعت بشناسند، به همین دلیل است که یک دوره القای خوب ضروری است.

من می خواهم موضوع حیوانات در مراقبت های بهداشتی را مطرح کنم. در طول سال‌ها متوجه شده‌ام که حضور سگ‌ها در مطب عمومی، بیمارستان‌ها و بازدید از منزل تجربه جدیدی برای IMGها بوده است.

کارآموزان بین المللی مشاهده کرده اند که مالکیت سگ های خانگی در بریتانیا زیاد است (1) و سگ ها معمولاً در داخل ملک نگهداری می شوند. برای آن دسته از پزشکانی که با این ترتیب آشنا نیستند، این ممکن است زمان ببرد تا خود را سازگار کنند. به‌عنوان صاحب سگ، معمولاً با سگ‌ها راحت هستم، اما معمولاً هنگام انجام هرگونه ارزیابی بالینی یا آزمایش خون از آنها می‌خواهم که در یک اتاق جداگانه نگهداری شوند.

در سراسر NHS استفاده گسترده از حیوانات حامی وجود دارد (2). سگ‌های راهنما سال‌هاست که وجود داشته‌اند (3) و همچنین سگ‌های کمکی آموزش‌دیده برای افراد مبتلا به اختلالات شنوایی و سایر مسائل پزشکی وجود دارد. ما در حال حاضر بیمارانی داریم که از حمایت عاطفی سگ برخوردارند که نیاز به آموزش کمتری دارند. هیچ ثبت رسمی برای این دسته وجود ندارد، با این حال اکثر بیماران نامه ای از پزشک دارند که نیاز به حیوان را تشریح می کند (4). آگاه کردن IMG ها در القای خود که ممکن است در مشاوره با این حیوانات روبرو شوند، مهم است.

دکتر ریچارد ال دیویس GP

(1) https://worldpopulationreview.com/country-rankings/dog-ownership-by-country
(2) https://www.assistancedogs.org.uk/members/
(3) https://www.guidedogs.org.uk/about-us/
(4) https://www.esaorguk.com/