کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست نشان می دهد کالری بالن کلمه 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

ارزش کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه ادعا می کنند که کالری موجود در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در واقعیت این به هیچ وجه چنین نیست.

اگر بدن شما به میزان مناسب کالری در طول روز دسترسی داشته باشد ، غذایی را که می خورید ترجیح می دهد و به شما در استفاده از چربی کمک نمی کند.

بنابراین ، کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری دریافتی روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - ارزش کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی در صورت پرخوری نیز باز نمی گردد. می توانی متوقف شوی ، اما او برنمی گردد.

رژیم کتوژنیک پس از سوزاندن گلوکز به چربی و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را برای شما بسیار آسان می کند.

آن بیماری ها و آن بی حالی هایی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما می رسید ، دیگر به شما نمی رسد.

بنابراین اساساً شما باید تعداد کالری مصرفی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به دلیل کاهش اشتهای ظاهری ، کالری کمتری از دست می دهید ، فقط وزن خود را کاهش می دهید. تا توقف.

وقتی متوقف می شوید ، هورمون میل جنسی شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راه هایی برای جلوگیری از توقف رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقع هر آنچه برای خروج از یک توقف لازم است باید منجر شود کاهش کربوهیدرات یا مصرف کالری را کاهش دهیدبه

کربوهیدراتهای خالص

سطوح بالای دی اکسید کربن نیز چندان اساسی نیست ، زیرا حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب می توانند ، از لحاظ تئوری ، سطح انسولین را افزایش دهند.

از این پس محدوده ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد باید تا زمانی که ممکن است از رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز جلوگیری کنند ، کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی و تسریع چربی سوزی کند.

البته ، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین ریزمغذی های شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی برای خلاص شدن از توقف است.

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم در میان کالری ها معتقدند که باعث سختی و رنج می شود ، ما معتقد نیستیم که شما به خود آسیب رسانده اید و نگران کاهش وزن هستید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

هنگامی که بدن متوقف می شود به بدن ضربه وارد کنید

ایده های زیادی وجود دارد که می تواند بدن شما را متزلزل کند تا از حالت ایستادن خارج شود و همه آنها واقعاً کمک می کنند.

سعی می کنید شوک بزنید و وقتی پاسخی دریافت نمی کنید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه آنها میزان کالری دریافتی را کاهش می دهند.

روش هایی که برای ایجاد شوک استفاده می کنید ، در شمارش کالری و رنج آنها مشکلی ایجاد نمی کند. راه های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا روزه اش را قطع کند ، یکی می آید که روزه اش را تغییر دهد.

(البته تغییر ساعت سریع به این معناست که مهم نیست چقدر ساعت سریع خود را بسته اید ، برای مثال ، اگر ساعت سریع خود را در ساعت 12 خراب کرده اید و ساعت 1 خوابیده اید ، آن ساعت را در ساعت 10 ببندید و به عنوان مقدار بیشتری از آن را وارد کنید. رطوبت بیشتری را به ارمغان بیاورید و هر چه بیشتر به رختخواب بروید ، زمان بیشتری را روزه خواهید گرفت و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد: یکی برای حذف آجیل ، دیگری – برای حذف آجیل بیشتر ، دوم – برای حذف محصولات لبنی.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوب است که آزمایش این شوک ها به بدن شما آسیبی نرساند. به اندازه زمانی که به عقب برمی گردید قدیمی نیست ، می توانید آن را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها به بدن شما پاسخ دهد و از ایستگاه خارج شوید.

کتوژنیک کربوهیدرات کم رژیم غذایی انتخاب دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا توقف رژیم کتوژنیک در همه افراد وجود دارد

البته ، هیچ توقفی برای همه وجود ندارد ، اکثر مردم به راحتی به وزن دلخواه می رسند و کار را تمام می کنند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تا رسیدن به وزن دلخواه و تناسب اندام تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. اینکه آنها باید توسط شوک شکسته شوند. حالا شما یک شوک دادید و پاسخی دریافت نکردید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

البته ، من دوباره می گویم که همه شوک ها باید در نهایت زنده بمانند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و مصرف کلی کالری را کاهش دهید منتهی شدن.

آیا می توان با رژیم کتوژنیک در هنگام چربی سوزی به وزن ایده آل دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، توصیه نمی کنیم چربی را افزایش دهید زیرا مغز شما باید از قند یا کتون برای بدن که از چربی ساخته شده است استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند ، و اگر نیاز به مصرف پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک را حفظ کنید تا به عقب برنگردید. و شوک های فوق را تجربه کنید تا به سرعت دلخواه به نتیجه دلخواه برسید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید