ورزش برای پاهای چاق پاهای باریک و زیبا


وجود پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی بر زیبایی بدن دارد. به خصوص در زیبایی بدن زن. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را ضخیم و زیبا کنند. به ویژه در ناحیه ران که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. ما تمریناتی را برای پاهای چاق به شما پیشنهاد می کنیم. در اینجا قصد داریم تکنیک های مجموعه ای از تمرینات افزایش چربی پاها را به شما معرفی کنیم.

تمرینات برای پاهای چاق

ورزش برای پاهای چاق

در دنیای امروز ، جایی که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راه های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی محکم و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای پر کردن ران معرفی می شوند می توانند به سلامتی شما آسیب برسانند یا دوام چندانی نداشته باشند. حال می خواهیم چند تمرین برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با این تمرینات و ورزش ها پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• اسکوات پایین تنه

اسکوات پایین بدن به عنوان تمرین برای پاهای چاق

یکی از ورزش هایی که می توان با این پاهای زیبا و خوش فرم تمرین کرد ، اسکوات قسمت پایین بدن است. این حرکت مستقیماً بر عضلات پاهای شما تأثیر می گذارد و آنها را فعال می کند. اسکوات تنه و ماهیچه های چهارسر و ساق پا را حرکت می دهد و با این تمرین می توانید پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و کمر و کمر خود را کاملاً صاف نگه دارید. در حال حاضر بهتر است زانوها را خم کنید تا خود را پایین بیاورید. مراقب باشید در هنگام خم شدن زانوها پشت خود را خم نکنید و کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که هنگام چمباتمه زدن ، زانوهای شما اصلاً نباید از انگشت پاتون بیرون بیاید. هنگامی که موقعیت بدن شما درست شد ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می آیید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به سمت اولتان بازگردید.

• حرکت را شروع کنید

حرکت دیگری که به شما کمک می کند پاهای ضخیم و زیبایی داشته باشید ، حرکت شروع است. این حرکت ماهیچه های پا را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن کمک می کند. برای انجام حرکت اولیه ، باید بدن را در یک طرف قرار دهید و کاملاً صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ باید در جای خود قرار گیرد و فقط پای راست باید بیرون بیاید. زانوی پای راست باید با زاویه 90 درجه باشد ، نه جلوی انگشت پا.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد ، اما نباید روی زمین بیفتد. پس از انجام این تمرین ، باید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به صندلی خود بازگردید. می توانید حرکت شروع را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

ورزش برای چاقی مفصل ران

ورزش برای چاقی مفصل ران

در قسمت قبل ، ما با یک سری تمرینات برای پاهای چاق آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر مستقیمی بر پری پاهای شما نگذارد ، اما اگر آن را به بخشی سالم از زندگی خود تبدیل کنید و به طور منظم آن را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که باریک ترین و زیباترین پاها در شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. اکنون ، در این قسمت ، می خواهیم یک سری تمرینات برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آنها برای ایجاد باسن پاتون در فرم خوب و زیبا استفاده کنید.

معمولاً پرکردن و فرم دادن به باسن برای خانم ها بسیار مهم است و هر لباسی را که جذاب و زیبا به نظر می رسد ، می سازد. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات فنجانی

انواع اسکوات - اسکوات فنجانی

در قسمت قبل به چمباتمه زدن برای پاهای چاق اشاره کردیم و گفتیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پر کردن باسن و فرم دادن به پاها مفید هستند. یک حرکت اسکوات انجام دهید تا باسن پاتون در فرم خوب و زیبا باشد.

انجام این تمرین مانند حرکت چمباتمه ای است که به شما گفتیم ، با این تفاوت که باید پاها را کمی بیشتر از شانه ها باز کنید. به این ترتیب ماهیچه های چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات تمرینات اسکوات را فراموش نکنید. اوه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن اسکوات انجام دهید.

• صفحه گردان

ورزش دیگری که در چاقی ران بسیار مثر است – تخته چرخشی است. شما باید این تمرین را در موقعیت هیئت مدیره انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً روی زمین صاف باشد و هنگامی که تمام بدن خود را به یک طرف قرار دادید ، با کل نوک انگشتان و ساعد خود که روی زمین قرار دارند ، وزن کل بدن خود را تحمل کنید.

حالا بازوی چپ خود را از روی زمین بلند کرده و با چرخاندن تمام بدن خود ، بازوی خود را کاملاً مستقیم به سمت بالا بلند کنید. این حالت را برای چند ثانیه حفظ کنید. حالا بازو را با چرخاندن تمام بدن به حالت اولیه بازگردانید و این کار را برای بازوی بعدی و طرف بعدی بدن انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و پشت شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها به هیچ عنوان خم نشوند و به زمین دست نزنند و به طور کلی شکم باید کاملاً فشرده شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• یک لگن پل

یک پل لگن

یک مثال ورزش باسن برای پاهای چاق و باسن خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، یک تیر دو نشان می زنید. این تمرین را باید با پشت کاملاً صاف روی زمین و بازوها نزدیک بدن انجام دهید. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

حالا با یکی از پاها و قدرت بالای بدن یک پا را کاملا صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با قدرت ساق پا که هنوز خم شده است و ماهیچه های شکم انجام دهید. شما می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاهای خود انجام دهید.

• راه اندازی کنار

به طرفین بروید

تمرین دیگری برای پر کردن پا در حال دویدن به پهلو است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا وزن خود را افزایش داده و در فرم خوبی قرار گیرد. برای انجام این تمرین ، باید صاف بایستید و دستان خود را روی سینه نگه دارید. تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا راست بالا بیاورید.

پاتون باید راست باشد و زانوها خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و وزن بدن شما را حفظ کند. زانو نباید از نوک انگشتان پا بیرون بیاید و این تمرین باید با تعادل انجام شود.

به یاد داشته باشید که اگر در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید و سپس به حالت اولتان برگردید و همین کار را با طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

تمرینات ویدئویی برای پاهای کامل

تا کنون تعدادی حرکت مفید و م forثر برای پاهای چاق ارائه کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات برای پاهای چاق وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و پاهای زیبایی داشته باشید. اما باید گفت که باید تمرینات را به درستی انجام دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم ، اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم حرکات ورزشی برای پاهای چاق کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که ما چقدر نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در اشتباه باشید.
به یاد داشته باشید که اگر ورزش اشتباهی انجام دهید ، مطمئناً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و ممکن است دیگر هرگز نتوانید ورزش کنید.

بنابراین اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، بهتر است فیلم آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. فیلم آموزشی به نکات مهم و قابل توجهی اشاره می کند و شما ، حتی اگر قبلاً با ورزش و ورزش آشنایی ندارید ، با تماشای این فیلم قادر خواهید بود بسیار خوب و عالی عمل کنید.

چکیده

در این قسمت ، ما یک سری تمرینات برای پر کردن پاها را ارائه کرده ایم. اکثر افرادی که اندام باریکی دارند می خواهند پاهای آنها ضخیم و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که نسبت به این موضوع حساسیت خاصی دارند.

ما سعی کرده ایم در این قسمت مجموعه ای از تمرینات را معرفی کنیم که به پر و ساختن عضلات ساق کمک می کند تا بتوانید با این تمرین پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات را انجام دهید و با دقت و درست تمرین کنید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید با مرور نظریه تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید