مراقب قند بالای این میوه ها باشید! “دکتر روی هادیمیان.”


میوه های 1 - میوه های سرشار از قند: مراقب میزان بالای این میوه ها باشید!

میوه دارای قند زیادمراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید بیش از حد مصرف شود. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه های سرشار از قند

مانگا

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید مناسب نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد ذخیره کنید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای جویدن کافی است.

هاواس آنگورا - میوه قندی بالا: مراقب میزان بالای این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید همه آن را با خیال راحت بخورید. میان وعده را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت خواهید کرد.

گلابی

به طور متوسط ​​دانه گلابی حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند تکه شیر یا سالاد بدون چربی بخورید.

.jpg - میوه هایی با قند زیاد: مراقب میزان بالای این میوه ها باشید!

هندوانه

متوسط ​​برش این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما بعد از مدتی در معرض نور خورشید به آن نیاز دارد تا آن را شارژ کند. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم قند هستند. اگر می خواهید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید پنیر را آسیاب کرده و انجیر را برای یک وعده غذایی با پروتئین بالا بریزید.

موز

به طور متوسط ​​یک موز 14 گرم قند دارد. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، صبحانه آن را در فرنی نصف کنید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ با کره بادام زمینی له کنید.

وی همچنین به میوه ای اشاره کرد که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارد:

میوه های کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. آووکادو کامل فقط 1.33 گرم شکر دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری زیادی دارد ، بنابراین برای کسانی که رژیم کم کالری دارند ، شاید تبدیل آن به یک عادت روزانه چندان خوب نباشد.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم است. اگر گواوا را به همراه پوست به کوکتل اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بی نام 1 - میوه های قندی بالا: مراقب میزان بالای این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر به خوبی به هضم غذا کمک می کند و به شما کمک می کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

خربزه

به طور متوسط ​​، یک تکه خربزه حاوی حدود 5 گرم شکر – و فقط 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکباره کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه هایی با قند زیاد: مراقب میزان بالای این میوه ها باشید!

توت فرنگی

در یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر. آن را به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید