شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکتها و سایتهای مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات که در اینجا به شما ارائه کرده ام استفاده می کنند:

نوشیدنی ترمیمی اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارد تا بیشترین استفاده را از آن ببرد و کارایی خود را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات ، که 30 دقیقه ورزش است ، به تجدید ذخایر کربوهیدراتهای حیاتی کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

پرسترویکا

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیتی است که در دفعات بعدی به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدنسازی در ورزش روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، اگرچه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. خطا!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از خبرنامه تغذیه شیر شکلاتی است که من از وب سایت سازنده تهیه کردم):

برای بررسی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم قند اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه این مقدار دریافت می کنید. وقتی فقط یک لیوان شیر شکلات می خورید و اگر از این مقدار بیشتر بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) می تواند با وجود شیر گاو مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما می گویم ، هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای تمرینات معرفی می شود. از شما می خواهم وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که این یک غذای فوق العاده است که باید در حد اعتدال مصرف شود و برای مناسبت های خاص رها شود ، پس از هر تمرین یا بازی به کودک داده نشود.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام با سیب زمینی شیرین و گوشت باقی ماند
  • شیک پروتئین با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی غذا خوردن یا میان وعده بعد از تمرین باید کربوهیدرات و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در زمینه تبلیغات کمک کند!

دوست دارم بشنوم که بعد از تمرین چه می خورید.

در قسمت نظرات زیر غذا یا میان وعده خود را بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید