سبزیجات سرخ شده ساده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


پاییز مورد علاقه ، این سبزیجات سرخ شده ساده یونانی دلچسب و سیر کننده هستند. یک ظرف از تابه ، فقط با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی شده است.

سبزیجات بیشتری به وعده غذایی خود اضافه کنید



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، بلافاصله خواهید آموخت که یکی از اهداف ما №1 این است که به مردم کمک کنیم غذای بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

پس از پدر رژیم غذایی مدیترانه ای این بدان معناست که شما در حال حاضر بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی خود تمرکز کرده اید. رژیم غذایی سرشار از سبزیجات واقعاً می تواند به افزودن فیبر غذایی بیشتر ، ویتامین ها ، مواد معدنی که مزایای سلامتی کامل را دارند ، کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش دهد ، سلامت قلب را بهبود بخشد و محافظت در برابر برخی سرطان ها را افزایش دهد.


عزیمت، خروج که به معنی تغذیه گیاهی است برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد مصرف بیشتر میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 people از افراد به میزان توصیه شده روزانه نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. در اینجا به میزان نیاز خود و نکات واقع بینانه برای افزایش آن در رژیم غذایی خود پی ببرید – فیبر غذایی چیزی است که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی در یک کاسه

سرخ کردن سبزیجات


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات ، بو دادن است. سرخ کردن چنین طعم شگفت انگیزی می دهد. همچنین یک روش عالی برای افزودن ادویه به طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست مفید هستیم نحوه سرخ کردن هر سبزی با کیتچنبه نکات عالی چاشنی ، زمان پخت انواع سبزیجات و غیره.

دستور پخت سبزیجات سرخ شده یونانی از پاییز

این دستور پاییزی که از سبزیجات بو داده یونانی تهیه شده است از طعم های مورد علاقه پاییزی ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. دلچسب است و فقط با سیر و گیاهان چاشنی دارد. با خیال راحت سبزیجات و چاشنی ها را بر اساس ترجیحات خود یا بر اساس آنچه در دست دارید تغییر دهید.

توصیه ما №1 در مورد سرخ کردن سبزیجات – مطمئن شوید که فضای کافی در تابه دارید! در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات دارای فضای کافی هستند و روی هم قرار نگرفته اند.

سبزیجات سرخ شده ساده یونانی

سبزیجات ساده سرخ شده یونانی

این سبزیجات سرخ شده ساده یونانی یک غذای خوشمزه از یک تابه است که به لطف سیر و گیاهان تند طعم غنی دارد.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 1
    میانگین
    بادمجان، تکه
  • 1
    میانگین
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ بریده شود
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، خرد شده
    (در صورت تمایل پوست را بردارید ، اما نه لزوما)
  • 2
    فلفل دلمه ای ، دانه ها و مکعب ها
  • 4
    میخک
    سیر ، پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (از خشک شده استفاده می کند ، از 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2
    قاشق چایخوری
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    پونه کوهی خشک شده
  • 2
    هنر
    روغن زیتون

  1. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید. توجه – ممکن است لازم باشد از دو بشقاب بزرگ استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات در یک لایه قرار دارند

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  3. در یک کاسه بزرگ ، بادمجان ، سیب زمینی خرد شده ، پیاز و فلفل دلمه ای را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب هم بزنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را در یک لایه روی یک ورقه پخت قرار دهید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. قالب را در فر بگذارید و بپزید تا قهوه ای طلایی شود ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو ، فر را خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های دیگر دستور العمل سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های سبزیجات فوق العاده با الهام از پاییز هستید ، اینها برخی از موارد مورد علاقه ما هستند –

(12 بار بازدید شده ، امروز 4 بازدید)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید