بهترین نکات برای یک سبک زندگی سالم


مردم اغلب احساس می کنند که سعی می کنند زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان را متعادل کنند.

چگونه ، شما می پرسید ، از من نیز انتظار می رود غذای سالم داشته باشم ؟؟؟

می بینید ، زمان اصلی اینجا نیست.

اولویت هایی وجود دارد.

من با افراد زیادی صحبت می کنم که می گویند مشغول آشپزی هستند یا وقتی مشغول تماشای دو یا سه قسمت از مجموعه تلویزیونی مورد علاقه خود در یک شب هستند ، مشغول انتخاب سالم هستند.

آشنا به نظر می رسد؟

متوجه می شوم که مردم (من 100٪ مقصر این امر هستم!) اغلب بیش از حد شلوغ هستند ، بنابراین در نهایت برای خوردن تنقلات ، نوارهای پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده چیزی را از دست می دهید …

اما در واقع ، اگر این امر به عنوان “هنجار” شما اتفاق بیفتد ، باید چیزی ارائه شود. و سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای شما باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامتی نیاز دارید.

در اینجا چند راه ساده وجود دارد که می توانید به شیوه ای بسیار خوب و سالم کمی خود محورتر شوید تا احساس بهتری داشته باشید:

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک پیمانه آب شروع کنید. روز را با حداقل 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید و شما یک سوم راه هستید! بقیه را در کیف خود داشته باشید و در صورت نیاز تکان دهید!

2. میان وعده های سالم همراه داشته باشید. اگر وسوسه وجود داشته باشد و آمادگی آن را نداشته باشید ، مقاومت در برابر آن دشوارتر می شود. بادام ، کره آجیل ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و غیره همراه داشته باشید.

3. صبحانه بخورید. این شما را برای روز آماده می کند و شما را در کانون توجه قرار می دهد ، کمتر احتمال دارد که در طول روز به دنبال کافئین و انرژی قند باشید و اگر دارای ترکیب خوبی از پروتئین و چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید. به کدو سبز با لوبیا سبز و کمی اسفناج فکر کنید- همه آنها را در سیر و روغن زیتون ریخته اید. NUM!

5. در صورت امکان از مصرف سس ها خودداری کنید. در عوض ، ساده باشید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6- از چربی نترسید. تمام سلولهای ما به چربی نیاز دارند. این اختیاری است. این یک الزام است.

7. افزودنی. تعداد کمی از افراد مقدار مناسب میکرو و ماکرو را روزانه برای نیازهای خود دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید از یک کمپلکس b مناسب استفاده کنید. این قرص ویتامین B را کاهش می دهد چیزهای ترسناک.

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، هوا را تنفس کنید ، قهوه بنوشید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. “کار” شما هرچه باشد ، انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. آرام برو پیش خودت با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، به افکار زیبا فکر می کنند و از حرف شما قدردانی می کنند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، به سطح آنها نروید.

توجه داشته باشید که سه مورد از آنها حتی به غذا یا تغذیه نیز مربوط نمی شوند.

فقط شما به №1 اهمیت می دهید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید