بهترین افزودنی برای انقباض ماهیچه ها


بهترین مکمل های بدنسازی برای انقباض ماهیچه ها برای انقباض عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

مکمل ها گلوله های جادویی برای کاهش وزن نیستند ، اما وقتی با رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ترکیب شوند ، می توانند به کاهش وزن کمک کنند. اول از همه ، رژیم غذایی شما باید به موقع باشد. شما باید مطمئن شوید که غذای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. اگر از مطلوب بودن رژیم غذایی خود اطمینان دارید ، می توانید تمرین خود را کامل کنید. برای سوزاندن چربی ، شما نیاز به عضله دارید. این قسمت دوم معادله است ، همچنین از کافی بودن آن اطمینان حاصل کنید تمرینات قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، فعالیت و غیره دارد). هنگامی که متعهد به آموزش شدید ، آماده آخرین قسمت پازل هستید: بهترین مکمل های بدنسازی برای انقباض ماهیچه ها!

برای انقباض عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

آیا بدن باریکی در باشگاه بدنسازی رشد می کند یا در آشپزخانه؟ خوب ، هر دو مکان مورد نیاز است. کاهش وزن و کاهش وزن به معنی ترکیبی از چربی اضافی و عضله سازی است ، بنابراین بسته به سطح آمادگی جسمانی شما ممکن است مدتی طول بکشد. انقباض ماهیچه به معنی کاهش رسوب چربی در درصد کمتر و حفظ توده عضلانی بیشتر است. این امر باعث می شود عضلات شما از طریق پوست به دلیل مقدار بسیار کم چربی در بدن قابل مشاهده باشند. درصد چربی بدن باید 6 تا 10 درصد باشد تا بدن بریده شود. چربی برای اندامهای حیاتی مهم است. بنابراین درصد چربی کمتر از 6٪ برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای یافتن درصد چربی و ماهیچه به همراه درصد آب و توده استخوان می توانید از آزمایش تجزیه و تحلیل ترکیب بدن استفاده کنید.

مولتی ویتامین

گزارش هیئت تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل های بدنسازی برای دوره برش و جدا شدن عضلات نشان داد که:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (عمدتا با مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قابل اندازه گیری را در طیف وسیعی از مشکلات سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که در طول رژیم غذایی گاهی اوقات برخی از مواد مغذی ضروری که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید دریافت می کنید.

مکمل BCAA برای انقباض و جداسازی ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که اسیدهای آمینه بلوک های سازنده پروتئین هستند. وقتی غذای پروتئینی می خورید ، آن را به اسیدهای آمینه و زنجیره های کوتاه اسیدهای آمینه تبدیل می کند که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه طیف وسیعی از تأثیرات را بر بدن دارد ، از ساختن و ترمیم بافتها تا تولید مواد شیمیایی که به مغز ما اجازه می دهد تا حد ممکن کار کند و انرژی مورد نیاز برای به حداکثر رساندن عملکرد ورزشی و افزایش ریکاوری را تأمین می کند. فرآیند نیز از نظر علمی ثابت شده است که آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه دار (BCAAs) به سرعت بهبود و افزایش تولید ATP و افزایش حجم سلول ، جلوگیری از خستگی ، جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، افزایش سنتز پروتئین به حفظ عملکرد سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. به گشاد شدن عروق کمک کنید ، که می تواند منجر به جذب و جذب بهتر پروتئین و افزایش سطح هورمون رشد شود.

حتما بخوانید: مکمل های چربی سوز

BCAE یکی از بهترین مکمل ها برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی است زیرا از کاتابولیسم (از دست دادن اندازه ماهیچه ها) جلوگیری می کند و حتی در صورت عدم وجود کالری ، حجم ماهیچه ها را حفظ می کند. فقط بدانید که این برنامه برای دوره انقباض ماهیچه ها به منظور افزایش انرژی ، بازسازی ماهیچه ها و تقویت سیستم ایمنی معجزه می کند.

پروتئین آن ، بهترین مکمل برای خشک کردن و برش بدن است

پروتئین آن بلوک های لازم را برای تولید اسیدهای آمینه در بدن فراهم می کند که برای ساختن بافت ماهیچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین آن را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از اسیدهای آمینه کل و در غلظت مناسب برای عملکرد مطلوب در بدن است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین وی همراه با ورزش منجر به افزایش مداوم توده عضلانی می شود.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود جدی هستید ، از مکمل های پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل بازار پروتئین می تواند به مکانی وحشتناک و قریب به اتفاق تبدیل شود. اما نگران نباش! اگر می خواهید با سوزاندن چربی عضله بسازید (یا حداقل توده عضلانی را حفظ کنید) ، ممکن است این سال پیش بیاید برای انقباض عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟ پروتئین جدا شده بهترین گزینه است. این امر دو دلیل دارد:

  1. هر وعده پروتئین جدا شده حاوی بیش از 90 درصد پروتئین است
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها ضروری و 9 مورد ضروری نیستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها از منابع غذایی یا در جهان مدرن از طریق مکمل های غذایی تأمین می شوند. پروتئین جدا شده V یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده دارند ، به این معنی که شما گرمای خود را برای پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئینی آن باعث رشد ماهیچه ها می شود. و در مورد کاهش وزن ، این چیزی است که باید به آن توجه کنید. مطالعات نشان داده است که پروتئین آن با استفاده از مکمل های فعال کاهش وزن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد ، درصد چربی بدن را کاهش داده و فیبرهای عضلانی را تقویت می کند.

حتما بخوانید: راهنمای جامع چربی سوزی!

گلوتامین

مطالعات نشان می دهد که پس از ورزش شدید ، سطح گلوتامین در بدن به 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، مطالعات علمی نشان می دهد که مکمل گلوتامین می تواند تجزیه عضلات را به حداقل برساند ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای تن ماهیچه ها محسوب می شود. از آنجا که بدنسازان در طول تمرین از گلوتامین زیادی استفاده می کنند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. هنگامی که بدن ماهیچه ها را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر محروم می کند ، مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی بدن ، کاتابولیسم یا تجزیه ماهیچه ها می تواند رخ دهد. مکمل های گلوتامین قطعاً برای حفظ ماهیچه ها مهم هستند – نه برای از دست دادن آنها!

چربی سوز مکمل دوره برش است

ترموژنیک مکمل هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی سوز هستند (“ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه ترموژنیک به حذف چربی کمک می کند:

  • آنها به خوبی متقاعد شده اند که بافت چربی سرسخت باز می شود و به چربی ها اجازه می دهد تا وارد جریان خون شوند و در طول ورزش به منبع مفید انرژی تبدیل شوند.
  • همانطور که از نامش پیداست ، ترموژنیک به افزایش دمای بدن در داخل کمک می کند ، بنابراین بدن شما گرم می شود و در نهایت کالری بیشتری می سوزاند.

ال آرژنین / اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک گردش خون را کنترل می کند و پیام ها را بین سلول های عصبی منتقل می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد ، زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند ، در نتیجه به ایجاد عضله در هنگام استرس کمک می کند. مکمل های حاوی آرژینین اخیراً به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتریک اکسید ، توانایی آنها در جذب رادیکال های آزاد و توانایی آنها در توسعه سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حفظ کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رایج شده است. اعتقاد بر این است که آرژنین به دلیل توانایی در گشاد شدن عروق خونی و همچنین در سنتز پروتئین ، برای رشد عضلات نیز مهم است.

مکمل یکی از این مواد اتساع شریان ها (“پمپ”) را تضمین می کند ، در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی وارد شده به سلول ها را افزایش می دهد. کمی کافئین در مکمل (اگر به مواد محرک حساس نیستید) نیز می تواند به انرژی کمک کند. اکسید نیتریک (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن ماهیچه های شریان ها کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر باز شوند. باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی را با فشار خون بالا مرتبط می دانند. در واقع ، چندین دلیل مهم وجود دارد که باعث می شود بافت چربی تمایل به تجمع در شریان ها داشته باشد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند زیرا باید باعث شود که خون کمتر از جهت ایده آل حرکت کند.

حالا تصور کنید که راه را گسترده کرده اید. این همان چیزی است که اکسید نیتریک به آن دست می یابد ، صرف نظر از سالم بودن یا نبودن عروق شما. شتاب دهنده های اکسید نیتریک مکمل هایی هستند که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. اگر خون به راحتی به ماهیچه ها سرازیر می شود ، اولین چیزی که در شتاب دهنده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید پمپ باور نکردنی در حین تمرین است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مطالعات نشان داده اند که نمی تواند تحمل فرد را نسبت به ورزش افزایش دهد. تقریباً این می تواند مدت زمان تمرین را افزایش داده و پویایی تمرین را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای انقباض عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم ارزش ترین مکمل های موجود در بازار است. دو روش اصلی وجود دارد که منیزیم می تواند به عنوان یک واحد عمل کند مکمل های دوره برش عمل:

  1. کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب خود را بهبود بخشید تا بدن شما بتواند بهبود یابد و روز بعد دوباره این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این عنصر شیمیایی است که آن را ضروری می کند. در واقع منیزیم در هر سلول بدن شما وجود دارد. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نگران کننده است که تقریباً در هر دومین ایرانی منیزیم کافی دریافت نمی شود. شاید خیلی خوب به نظر نرسد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به ذخیره انرژی ، ساخت پروتئین ، جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند ، و حتی نشان داده شده است که عملکردهای مغزی مانند یادگیری و حافظه را تقویت می کند.

دلیل دوم برای لیست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. به طور خاص ، نشان داده شده است که منیزیم گلیسینت تولید ملاتونین (ماده شیمیایی اصلی خواب در بدن) را افزایش می دهد ، زمان خواب را افزایش می دهد ، راندمان خواب را افزایش می دهد و “بیدار شدن صبح زود” را کاهش می دهد. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما بعد از هفته اول چقدر خسته است. کلید بهبود طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید تنظیمات را در پایان هر روز بازنشانی کنید ، و هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه وجود ندارد.

حتما بخوانید: بهترین مکمل ها برای چربی سوزی و در عین حال افزایش حجم

مکمل ال کارنیتین برای انقباض و جداسازی ماهیچه ها

ال کارنیتین یک آمینو اسید است که اغلب به کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما همچنین به دلیل اثرات مثبت آن بر عملکرد مغز توصیه می شود. کاهش چربی چیزی است که باعث شده این مکمل بسیار مورد استفاده قرار گیرد بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم ماهیچه ها این البته طبیعی است و دلایل خوبی نیز وجود دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه 2 گرم ال کارنیتین با کربوهیدراتهای حاوی قند بالا صبح قبل از ورزش مصرف کردند و گروه دیگر فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد گروهی که ال کارنیتین مصرف می کردند 55 درصد چربی بیشتری در حین ورزش شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوز می توان به کاهش درد عضلات ، بهبود سریعتر بعد از ورزش و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که سطح انسولین برای ورود ال-کارنیتین به سلول های ماهیچه ای در جایی که باید برای بهترین نتیجه لازم باشد ، باید بسیار بیشتر باشد.

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل های بدنسازی و مقالات دیگر را در صفحه ببینید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید