بازیابی عادات بهداشتی در هر سنی – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



اگر طی 20-50 سال گذشته بارها و بارها وزن خود را افزایش داده و کاهش داده اید ، این تمرین و سیم کشی مسیرهای عصبی زیادی است. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. به لطف رژیم غذایی ، ورزش و خواب نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید سلامت مغز و استخوان ها و مفاصل و همچنین سیستم ایمنی بدن را حفظ کنید. اگر احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

با وجود اینکه می دانیم چه چیزی باعث می شود در طولانی مدت احساس بهتری داشته باشیم ، اما به راحتی می توان از راه دور شد. ترفند این است که یک مسیر مشخص ایجاد کنید ، و وقتی از آن خارج شدید ، آن را مجبور نکنید که برای شما معنی داشته باشد. درام را رها کنید به این قطعه به عنوان یک نقطه عطف نگاه کنید و به آن بازگردید.

وقتی در بروکلین نیویورک بزرگ می شدم ، خط ترولیبوس B71 مانور داد تا از خیابان اسمیت به سمت ساکت برود. اغلب در پیچ ، دو تیر و کابل که اتوبوس را به منبع تغذیه متصل می کردند باز می شد و راننده اتوبوس مجبور می شد بیرون برود و تیرها را در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید یک درد واقعی در الاغ است ، اما بخشی از روز راننده بود. منظور او این نبود که کار اشتباهی انجام داده یا سیم ها را نفرین کرده است ، او فقط از اتوبوس پیاده شده و آن را تعمیر کرده ، آن را در مسیر خود قرار داده و در جاده پیاده شده است. (در آن روزها ، همه رانندگان مرد بودند!)

من این تصویر آهنگ را دوست دارم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر به آرامی حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاهی کند ، گاهی نامنظم ، اما وقتی شما روی آن هستید همیشه شما را به مقصد می رساند.

در محل کار یا خانواده یا تنفس باشید – حواس پرتی های زیادی دارید که اگر عادات سالم جدیدی را ایجاد کنید می تواند شما را از مسیر منحرف کند.

حتی تیم فریس ، گوینده و نویسنده کتاب پرفروش “بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها” ، می گوید که او به بیراهه می رود. تیم به دلیل شکستن بدن و شیوه زندگی خود برای سلامت مطلوب و حداکثر عملکرد شناخته شده است و حتی او نیز گم می شود. پاسخ او: “مشکلی نیست – من می دانم که کار می کند ، فقط باید به روش قبلی برگردم.”

اینها چند کلمه حکیمانه است.

مسیر شما راهنمای شما برای جلوگیری از پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک سبک زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ کجا می خواهید مسیر خود را هدایت کنید؟

فرض کنید می خواهید 25 # را با بهترین اعداد در خون و فشار خون خود از دست بدهید. چگونه می توان از اینجا به آنجا رسید؟ شما با آگاهی و اطلاعاتی که برای از دست دادن 25 # ثانیه و رسیدن به حداکثر فشار خون خود نیاز دارید ، آهنگی ایجاد می کنید.

این که چگونه کمتر غذا بخورید و ورزش کنید ، یک راز بزرگ نیست ، اما اینکه چگونه به آن پایبند باشید و در مسیر خود قرار بگیرید ، برای مغز شما یک راز است. مغز و اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات شما دشوار است زیرا هر بار که یک اقدام یا مجموعه ای از اقدامات را انجام می دهید (یک غذای شیرین بعد از شام) ، سیناپس های عصبی مرتبطی را در مغز خود ایجاد می کنید و این نورون ها تا زمانی که از شما س askedال نشود با هم کار می کنند. سلام و دسر چطور؟ ” نورون هایی که با هم مشتعل می شوند به هم متصل می شوند.

با دانستن این ، ما روشی را برای یادگیری چیزهای جدید دنبال می کنیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به جستجوی مسیرهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشویم زیرا احساس ناراحتی می کنیم. می دانیم که ناخوشایند خواهد بود ، اما راه طولانی در پیش داریم.

از دست دادن آن 25 # مستلزم آن است که شما به طور مکرر متفاوت غذا بخورید. شاید بیشتر از یک چیز و کمتر از چیز دیگر. برای بسیاری از ما این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتری وجود دارد. این قطعاً به معنای تفکر رشد است. این بدان معناست که ورزش کنید و بفهمید چه چیزی شما را در دقایق روز خوشحال می کند. این بدان معناست که انتظار می رود یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در این مسیر دشوار باشد. هنگام نگاه کردن به تلفن سر خود را پایین نیاورید و هنگام رانندگی به مقصد ، منظره اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون هدف و هدف شما گم شده اید. گیر کرده ای.

با برنامه ریزی ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی زیاد ، می توانید مسیر خود را پایین بیاورید و به مقصد برسید. شاید.

بیایید آن را به قطعات جدا کنیم ، که هر کدام یکی پس از دیگری ساخته شده اند. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید مانع شوید؟ به طور کلی ، با گذشت چند هفته احساس بهتری داریم. مسیر به کجا می رود؟ آیا اینجا شما نیز جذب می شوید؟ غنی سازی گونه ها و رنگ ها؟ برای ذهن شما تحریک کننده است؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصودت چیه؟

از بین بسیاری از رژیم های غذایی ، بیشتر موافقند که با خوردن غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله بیشتر گیاهی ، اشتباه نخواهید کرد. این واقعیت که غذای شما ساده است نقطه قوت آن است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه تهیه برنامه تغذیه برای ساخت این آهنگ گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین راه پیشگیری از سرطان ، دیابت ، بیماری های التهابی و بیماری آلزایمر شناخته شده است. درباره غذا و تأثیرات آن بر سلامتی خود بیاموزید – فقط آن را از من نگیرید.

یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ادامه مسیر یا بازگشت به مسیر قدیمی برای شما احتمالاً جدید است. این امر مستلزم ایجاد ارتباطات عصبی جدید در طول زمان است. چه مهارتهایی در برنامه شما ضعیف است؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا راننده از پرخوری خسته نمی شود زیرا چیزهای سرگرم کننده ای در برنامه شما وجود ندارد؟

بهبود روند کار برای کسی است. راه خود را برای کاهش وزن به عنوان فرآیندی که کنترل می کنید در نظر بگیرید ، و اگر این روش موثر واقع نشد ، در حال بررسی نحوه بهبود آن هستید. این امر مستلزم تفکر در مورد رشد است که قبلاً به آن متعهد شده اید. مهارتهای مورد نیاز برای توسعه را بشناسید و دریابید و عمدا آنها را تمرین کنید.



دیدگاهتان را بنویسید