آیا این اشتباهات را برای کاهش وزن انجام می دهید؟ – زنان نخست


این عزاداری معمول برای زنان است ، به ویژه آنهایی که در دوران یائسگی هستند ، وقتی با افزایش وزن ناراحت می شوند. آنها احساس می کنند همه چیز را “درست” انجام می دهند اما نمی توانند وزن خود را کاهش دهند. اگر با موافقت سر تکان می دهید ، می توانید یکی از این ده اشتباه را در هنگام کاهش وزن انجام دهید بدون اینکه حتی بدانید. بیاموزید که آنها چیست و چگونه آنها را برطرف کنید تا به موقعیت مناسب برگردید.

10 اشتباه هنگام کاهش وزن

انگیزه اشتباه

الکسیس کانسون ، روانشناس بالینی ، متخصص اختلالات غذایی و نویسنده کتاب انقلاب بدون رژیم ، می گوید: “وقتی مشتریان به من می گویند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین سوال من این است که اهداف شما چیست؟” “قول می دهم” که به هر حال زندگی آنها با کاهش وزن بهتر می شود. برای اینکه آنها را شادتر ، لاغرتر ، مطلوب تر یا فرصت های بهتر داشته باشید. اما این یک کلاهبرداری است که توسط فرهنگ رژیم غذایی تبلیغ می شود. فرهنگ رژیم غذایی می خواهد مردم فکر کنند که مشکلاتی (با وزن فعلی آنها) وجود دارد و به اندازه کافی خوب نیستند. سپس آنها می خواهند راه حل های جادویی را به شما بفروشند تا مشکلی را که ایجاد کرده اند حل کنند. البته این تصمیمات کارساز نیست. “

رژیم غذایی

یک نخود روی یک بشقاب - یک اشتباه هنگام کاهش وزن

اغلب ، هنگامی که زنان می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، رژیم می گیرند. ایده رژیم گرفتن به این معناست که در برخی موارد قصد دارید رژیم را کنار بگذارید ، بنابراین رژیم ها کار نمی کنند. کوناسان می گوید: “فرهنگ رژیم گرفتن به ما می گوید که می توانیم با محدود کردن آنچه می خوریم و هنگام خوردن ، وزن خود را کاهش دهیم و برخی از غذاها” بد “هستند. اما این درست نیست. ” کوناسان می گوید بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد و مردم باید به آنچه بدنشان می گوید گوش دهند ، عملی که به آن “خوردن آگاهانه” می گویند.

ما تغذیه دقیق را درک نمی کنیم

تغذیه دقیق (یا شهودی) این نیست که فقط هر چیزی را که می خواهید بدون در نظر گرفتن ارزش غذایی آن بخورید. این در واقع گوش دادن به آنچه بدن شما به شما می گوید است. آرل انگلندر ، روان درمانگر و نویسنده کتاب “رها کردن پرخوری احساسی و غذا را دوست داشته باشید” می گوید: “غذا خوردن دقیق این است که متوجه شوید وقتی گرسنه یا سیر هستید. می خواهید وقتی سیر می شوید غذا را کنار بگذارید.” غذاها و مواد مغذی مختلف برای تنظیم وزن که به طور طبیعی برای ما مناسب است. “

تمام گروه های غذایی را حذف کنید

اگر حساسیت یا عدم تحمل ندارید ، دلیلی وجود ندارد که هر گروه از غذاها را به طور کامل حذف کنید. کوناسان می گوید: “ما بیش از حد مشغول غذاهای خوب و بد هستیم ، مخصوصاً به این دلیل که رهبری دائما در حال تغییر است. یادتان هست چربی بد بود؟ بعد کربوهیدرات؟ ما باید شیطان سازی محصولات را متوقف کنیم ، “کوناسان می گوید.

بدون نان ، بدون کربوهیدرات ، بدون رژیم

امتناع از خوردن غذاهای خاص ، زمینه ساز غذاهای بی ارزش است. انگلندر توضیح می دهد: “وقتی به خود می گویید” من هرگز نمی توانم پیتزا بخورم “و شما عاشق پیتزا هستید ، هنگام ارائه پیتزا ، زمینه را برای پرخوری ایجاد می کنید. اگر خود را انکار نکنید ، به احتمال زیاد سهم معقولی دریافت کرده و راضی خواهید بود. “

مصرف محصولات رژیمی

انگلندر می گوید: “اگر ده بسته تنقلات رژیمی 100 کالری بخورید ، 1000 کالری مصرف می کنید.” و این 1000 کالری احتمالاً به اندازه یک تکه پای خانگی راضی کننده نیست. بهتر است غذاهای ممنوعه نخورید و آنچه را که دوست دارید بخورید. انگلندر پیشنهاد می کند که اگر هوس شیرینی می کنید ، مقدار کمی شکلات با کیفیت خوب بخورید یا یک نوع خوب بپزید.

اجازه دادن به مقیاس برای تعیین احساسات

انگلندر می گوید: “استفاده از ترازو برای سرزنش خود ناسالم است.” “سرزنش خود باعث ایجاد استرس می شود که می تواند منجر به خوردن احساسی شود.” مقیاس زمانی می تواند یک ابزار مفید باشد که از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات غذایی خود استفاده کنید. انگلندر توضیح می دهد: “باید به خاطر داشته باشید که عدد روی ترازو در نوسان است ، بنابراین روی وزن خاصی تمرکز نکنید. اگر چند کیلو وزن اضافه کرده اید ، می توانید از خود بپرسید که آیا در چند روز گذشته استرس داشته اید یا نخوابیده اید.

به اندازه کافی مرطوب نکنید

یک لیوان آب با لیمو و نعناع

انگلندر می گوید: “بسیاری از اوقات مردم فکر می کنند گرسنه هستند ، اما در واقع گرسنه هستند.”

ورزش به عنوان تنبیه

حرکت مهم است. اما اگر از دویدن متنفر هستید نیازی به دویدن ندارید و اگر خود را مجبور به حرکت می کنید ، این چیزی است که از آن اجتناب می کنید ، نه آن چیزی که منتظر آن هستید. ورزشی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید ، نه آن چیزی که فکر می کنید بهترین کالری سوزی است.

غذا غذا نیست

هنگام خوردن غذاهای ناخواسته استرس داشته باشید ، احساسات خود را از بین ببرید

انگلندر می گوید: “بسیاری از ما برای خوردن غذا می نشینیم و استراحت نمی کنیم. استرس را از میز به میز منتقل می کنیم. به جای غذا خوردن برای لذت بردن و لذت بردن از غذا ، ما احساسات خود را می خوریم و از غذا به عنوان راهی برای منحرف کردن مشکلاتمان استفاده می کنیم. “

اهداف غیرواقعی

کوناسان می گوید: “بدن ما با افزایش سن وزن می گیرد و لزوما بد نیست.” اگر هدف شما سنجش کاری است که در بیست سال انجام داده اید ، احتمالاً غیر واقعی و ناسالم است. به جای تمرکز بر یک عدد خاص در مقیاس ، بر پذیرش خود و ایجاد رابطه سالم با غذا تمرکز کنید.

اگر متوجه شدید که هنگام کاهش وزن این اشتباهات را مرتکب شده اید ، هرگز برای بازگشت به روش قدیمی دیر نیست. برای حفظ سلامتی و شادی در زندگی روزمره و همچنین عادات غذایی خود تلاش کنید.

بیشتر بخوانید:

تمرین 4 دقیقه ای … دفع نیتروژن AKA

راهنمای شما برای رژیم غذایی طولانی مدت

7 محصولات رژیم غذایی شگفت آور مضر

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالات فوق العاده ای را برای شما ارسال خواهیم کرد. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید