پاسخ: پاسخ سیاست بریتانیا به ختنه زنان نیاز به بازنگری فوری دارد


ویراستار عزیز،

ما با علاقه تحلیل نویسنده را در مورد عدم قطعیت‌ها در مورد شیوع ختنه زنان و آسیب‌های احتمالی سیاست‌های بریتانیا، که حول گزارش و پیگرد قانونی متمرکز است، خواندیم.

ما موافقیم که این مجموعه از سیاست ها نیاز به ارزیابی فوری و حساس، از جمله بررسی فعال و مستندسازی آسیب ها و پیامدهای ناخواسته دارد. این امر مستلزم جستجو و مستندسازی شواهدی از رویدادهایی است که ممکن است به دلیل این سیاست ها اتفاق نیفتاده باشد. یک کار بسیار سخت تر از اندازه گیری آنچه رخ داده است.

اینها شامل مکالمات پزشکی و قرار ملاقات هایی است که به دلیل فقدان محرمانه (یا واقعی) محرمانه یا فضاهای امن، که به عنوان یک نگرانی قابل توجه توسط متخصصان مطرح شده است (1-5) و در تحقیقات کیفی با اعضای جامعه مشهود است (6،7) رخ نداده است. ).

این همچنین شامل در نظر گرفتن و ارزیابی معنادار نحوه هدایت این مکالمات در تنظیمات بهداشتی نیز می شود. در مقاله خود، نویسندگان می نویسند که “برخی پیشنهادات وجود دارد که گزارش اجباری ممکن است تمایل متخصصان بهداشت، مراقبت های اجتماعی و آموزش را برای شناسایی و گزارش FGM/C افزایش داده باشد”. اگرچه یکی از ما یکی از مقالات ذکر شده در حمایت از این بیانیه را تألیف کرده است، اما این نشان دهنده تحقیق ما نیست (2).

درعوض، ما نگرانی‌های پزشکان را در مورد تأثیرات بالقوه گزارش اجباری در مورد اینکه آیا بیماران احساس می‌کنند می‌توانند برای مراقبت به آنها مراجعه کنند و ترس آنها از بیگانگی یا آسیب به روابط درمانی را مستند می‌کنیم. (2) تحقیقات کیفی ما با پزشکان عمومی تنش‌های اخلاقی را برجسته می‌کند. و عدم اطمینانی که آنها هنگام تلاش برای حمایت از بیماران خود که ممکن است تحت تأثیر FGM قرار بگیرند تجربه می کنند و نشان می دهد که چگونه میل آنها برای ارائه مراقبت می تواند توسط وظایف گزارش اجباری پیچیده شود.

ترکیبی از شواهد در مورد گزارش اجباری از جمله تحقیقات در سایر عرصه های حفاظتی نیز تشریح کننده ناراحتی اخلاقی و عدم اطمینان این سیاست ها برای متخصصان سلامت است (9). خطری وجود دارد که گزارش اجباری منجر به رفتار اجتنابی و کاهش متناقض یا از دست رفتن فرصت‌های حفاظتی می‌شود (10)، در کنار فقدان شواهدی در مورد نتایج این سیاست‌ها برای کودکان (11،12).

این موضوعات حیاتی هستند و نیاز فوری به درک آنها وجود دارد، زیرا دولت در حال حاضر در حال بررسی ارائه قوانین گزارش اجباری بیشتر در سایر زمینه های حفاظتی است (13).

1. دیکسون اس، آغا ک، علی اف، الهندی ال، کلی بی، لوکک ال، اوتو-اورتی ان، پنی اس، پلاگ ای، هینتون ال. ختنه کردن دستگاه تناسلی زنان در بریتانیا – کجا هستیم، کجا هستیم بعد برو؟ مشارکت دادن جوامع در تنظیم دستور کار پژوهشی. مشارکت و مشارکت پژوهشی. دسامبر 2018؛ 4 (1): 1-8.
2. Dixon S, Duddy C, Harrison G, Papoutsi C, Ziebland S, Griffiths F. گفتگوها در مورد FGM در مراقبت های اولیه: بررسی واقع بینانه در مورد چگونگی، چرا و تحت چه شرایطی FGM در مشاوره های عمومی مورد بحث قرار می گیرد. BMJ باز است. 1 مارس 2021؛ 11 (3):e039809.
3. Dixon S, Shacklock J, Leach J. مقابله با ختنه زنان در بریتانیا: ختنه زنان: موانع دسترسی به مراقبت. BMJ. 2019; 364.
4. Mathers N، Rymer J. گزارش اجباری ختنه زنان توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی. مجله پزشکی عمومی بریتانیا. 2015 ژوئن 1;65(635):282-3.
5. Bewley S، Kelly B، Darke K، Erskine K، Gerada C، Lohr P، de Zulueta P. ارسال اجباری اطلاعات قابل شناسایی بیمار به اشخاص ثالث: FGM اکنون، بعد چه؟ BMJ. 30 سپتامبر 2015، 351.
6. Karlsen S، Carver N، Mogilnicka M، Pantazis C. “نمک گذاشتن روی زخم”: یک مطالعه کیفی در مورد تاثیر محافظت از FGM در محیط های مراقبت های بهداشتی بر افراد دارای میراث سومالیایی بریتانیایی که در بریستول، انگلستان زندگی می کنند. BMJ باز است. 1 ژوئن 2020؛ 10(6):e035039.
7. “آسیب نرسانید”: تجربیات و تأثیرات حفاظت از ختنه زنان، مطالعه بریستول | FORWARD (forwarduk.org.uk)
8. Dixon S، Hinton L، Ziebland S. حمایت از بیماران مبتلا به ختنه زنان در مراقبت های اولیه: یک مطالعه کیفی در حال بررسی دیدگاه های کار پزشکان عمومی در انگلستان. مجله پزشکی عمومی بریتانیا. 70(699):e749-56 1 اکتبر 2020.
9. McTavish JR، Kimber M، Devries K، Colombini M، MacGregor JC، Wathen CN، Agarwal A، MacMillan HL. تجارب خبرنگاران اجباری با گزارش بدرفتاری با کودک: فراترکیبی از مطالعات کیفی. BMJ باز است. 2017 اکتبر 1; 7(10):e013942.
10. McTavish JR، Kimber M، Devries K، Colombini M، MacGregor JC، Wathen N، MacMillan HL. دیدگاه‌های کودکان و مراقبان در مورد گزارش اجباری بدرفتاری با کودک: فراترکیبی از مطالعات کیفی. BMJ باز است. 1; 9 (4):e025741 آوریل 2019.
11. موضع RCPCH در مورد گزارش اجباری کودک آزاری | RCPCH https://www.rcpch.ac.uk/resources/rcpch-position-mandatory-reporting-chi…
12. گزارش اجباری کودک آزاری (rcgp.org.uk) https://www.rcgp.org.uk/representing-you/policy-areas/mandatory-reportin…
13. گزارش اجباری سوء استفاده جنسی از کودکان – GOV.UK (www.gov.uk) https://www.gov.uk/government/consultations/mandatory-reporting-of-child…