پاسخ: شکاف های اطلاعاتی در بخش مراقبت های بهداشتی مستقل انگلستان


دکتر اندرسون عزیز و همکاران،

ما از مقاله شما با عنوان “ارائه دهندگان خصوصی باید اطلاعات مشابه ارائه دهندگان NHS را گزارش دهند” استقبال می کنیم.
همانطور که تاکید کردید، ما شبکه اطلاعات مراقبت های بهداشتی خصوصی (PHIN) هستیم که توسط سازمان رقابت و بازارها (CMA) حکم بررسی مراقبت های بهداشتی خصوصی (2014) (به عنوان “دستور” نامیده می شود) برای انتشار اطلاعات عملکرد و هزینه ها در مورد خصوصی موظف شده ایم. مشاوران و بیمارستان ها

چشم انداز PHIN (1) این است که “همه می توانند با اطمینان در مورد مراقبت های بهداشتی خود انتخاب کنند تا بهترین نتایج را به دست آورند” و ما از شفافیت در مورد قیمت مراقبت های بهداشتی بین ارائه دهندگان مستقل حمایت می کنیم.

645 بیمارستان یا کلینیک (از جمله واحدهای بیماران خصوصی NHS) در بریتانیا خدمات خصوصی ارائه می دهند. ما با اینها و 12000 مشاوری که درمان خصوصی را ارائه می‌دهند، کار می‌کنیم تا داده‌های اجباری را جمع‌آوری کنیم و اطلاعاتی را به بیماران و خانواده‌ها و مراقبان آنها ارائه کنیم تا به آنها در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر مراقبت‌های بهداشتی کمک کنیم. ما در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 33000 بازدید کننده در ماه در وب سایت خود داریم.

ما با بیانیه شما موافقیم که دسترسی به داده‌های سرپایی «به نظارت جامع‌تر مسیرهای بیمار اجازه می‌دهد» از جمله زمان انتظار برای درک بهتر و اطلاع‌رسانی انتخاب بیمار. در سال 2023، PHIN مشاوره ای را برای تعریف مراقبت سرپایی در مقابل مراقبت های بستری انجام داد، که نویسنده اول مقاله ورودی بالینی را ارائه کرد. هدف از این کار اطلاع رسانی بیشتر به انتخاب بیمار از طریق مجموعه داده های کامل تر با حصول اطمینان از اینکه ما اطلاعات کامل تری در مورد روش های انجام شده در بخش مستقل داریم. مجموعه داده‌های سرپایی گسترده‌تر خارج از محدوده دستور CMA است و PHIN از بررسی نحوه کار با این بخش برای ایمن کردن این نوع داده‌ها پشتیبانی می‌کند.

همانطور که گفته شد، “CMA فقط گزارش هزینه های مشاور بیمارستان را به جای هزینه کل روش ها الزامی می کند”. باز هم، این یک الزام قانونی است و PHIN نمی‌تواند اطلاعات بیشتری را درخواست کند مگر اینکه دستور اصلاح شود. با این حال، PHIN با انجمن متخصصان بیهوشی برای جمع آوری هزینه های بیهوشی برای ارائه اطلاعات بیشتر به بیماران همکاری می کند. PHIN وضعیت هزینه های بیمه شده از مشاوران را از آوریل 2024 در وب سایت منتشر خواهد کرد. PHIN همچنین دارای یک بسته اختیاری هزینه پرداخت خودسرانه است که برخی از بیمارستان ها از آن برای اطلاع رسانی به بیماران توسط مشاور در قیمت تعیین شده استفاده می کنند. با این حال، در حال حاضر این یک ارسال اختیاری توسط بیمارستان های مستقل است.

چه از طریق اجباری کردن جمع‌آوری داده‌ها با استفاده از OPCS نه CCSD یا همسو کردن مجموعه پیامدهای بیمار طبق توصیه‌های LSE (2)، PHIN تلاش کرده است الزامات جمع‌آوری داده‌ها را بین NHS و ارائه‌دهندگان مستقل مراقبت‌های بهداشتی استاندارد کند.

برنامه هم ترازی داده حاد (ADAPt) (3) یک برنامه مشترک بین NHS Digital (در حال حاضر NHS انگلستان) و PHIN است. جریان داده‌ها از داده‌های APC خصوصی PHIN به NHS انگلستان توسط هیئت ADAPt در سال 2023 مورد موافقت قرار گرفت و قرار است در سال 2024 آغاز شود. 4).

CMA نامه ای سرگشاده در ژوئیه 2023 منتشر کرد (5) و توضیح داد که اکنون در حال تشدید اقدامات اجرایی عمومی خود علیه بیمارستان ها و مشاوران خصوصی غیرمنطبق است.

PHIN از تماس برای گزارش داده های اضافی به ما برای اطلاع از انتخاب بیمار و نشان دادن کل عملکرد مشاوران استقبال می کند. این باید با مشارکت سایر سهامداران کلیدی در بخش مستقل و عمومی از جمله ADAPt و برنامه ثبت نتایج و ثبت NHS انگلستان توسعه یابد (6).

منابع
1. https://www.phin.org.uk/about/our-mission-and-culture
2. https://phproduksportalstorage.blob.core.windows.net/files/An%20explorat…
3. https://digital.nhs.uk/services/acute-data-alignment-programme
4. https://assets.publishing.service.gov.uk/media/5e3947ed40f0b6090e0b446b/…
5. https://www.gov.uk/government/publications/further-open-letter-to-privat…
6. https://www.england.nhs.uk/outcomes-and-registries-programme/