پاسخ: چرا هیاهو در مورد همکاران پزشک؟


ویراستار عزیز

با خواندن سند مشاوره GMC در مورد تنظیم PA ها، در کنار نظر مک کارتنی قرار گرفتم. ، که نتیجه گیری آن بدیهی و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

هدف پیشنهادات GMC ساده کردن مقررات برای PA، با قدرت بیشتر برای دور زدن دادگاه های تناسب اندام برای تمرین و سپس تحمیل آن سیستم بر پزشکان است. مشاوره را بخوانید و به آن پاسخ دهید!

با نگاهی خاص تر به تمرین عمومی، همه چیز وارونه به نظر می رسد. در بسیاری از روش‌ها، بیماران در ابتدا توسط پرستاران پیشرفته ویزیت می‌شوند، که همگی تجربه بالینی بسیار بیشتری از هر PA دارند.

در همین حال، پزشکان عمومی واقعی توسط مدیریت بیماری مزمن گرفته می‌شوند و اولین تظاهرات کمی را مشاهده می‌کنند. دریافتم که دیدن حضورهای جدید در تمرین عمومی جالب ترین بخش کار بود. بعداً که در بخش بهداشت حرفه‌ای کار کردم، دیدم که پرستاران متخصص، با آموزش و اغلب تمایل، برای مدیریت مراقبت‌های بهداشتی معمولی، با نظارت مشاور عمدتاً اسمی، مناسب‌تر بودند.

PA های آموزش دیده کمتر به نظارت بسیار بیشتری نیاز دارند، به ویژه در تمرین عمومی، جایی که از دست دادن علائم اولیه می تواند چنین عواقب وخیمی داشته باشد. همچنین به نظر می رسد شکافی در پیشنهادات GMC برای رویه های نظارتی جدید وجود دارد. از آنجایی که PA ها ممکن است فقط تحت نظارت کار کنند، هنگام ارزیابی صلاحیت، وضعیت نظارت بر پزشکان چگونه خواهد بود؟ شنیدن اینکه جوامع دفاعی در مورد پوشش نظارت بر پاسگاه ها چه فکر می کنند جالب خواهد بود.

زمان بسیار کمی برای بازاندیشی صحیح در مورد مفهوم، آموزش و استقرار همکاران باقی مانده است. یک DoHSS ناامید پس از سال‌ها بدون برنامه‌ریزی نیروی انسانی به بدنه‌هایی در محل نیاز دارد، اما این حرفه باید در نظر بگیرند که آیا باید به GMC اجازه دهیم تا تغییرات گسترده‌ای در موقعیت ما ایجاد کند، بدون اینکه ابتدا به دنبال همکاری و کسب رضایت ما باشیم.