پاسخ: همکاران پزشک: چرا ما به یک مکث و یک بررسی فوری از جمله مطالعه آینده نگر در دسترس بودن زمان تدریس نیاز داریم


ویراستار عزیز

هیچ ارزیابی از نقش همکاران پزشک (PAs) کامل نخواهد بود بدون ارزیابی عینی و دقیق از میزانی که زمان اختصاص داده شده به آموزش پزشکان ممکن است بر در دسترس بودن زمانی که باید به آموزش پزشکان جوان متخصص اختصاص داده شود، تأثیر بگذارد. پست های آموزشی درجه در ایالات متحده، جایی که استفاده گسترده از PA وجود دارد، این موضوع با انجام یک مطالعه مقطعی که به دنبال مقایسه مواجهه مقیم پزشکی اورژانس با بیماران پیچیده تر در بخش های اورژانس غیراطفال با سطوح پایین تر، متوسط ​​و بالاتر پرستاری بود، مورد بررسی قرار گرفت. استفاده از پزشک/همیار پزشک (NA/PA).[1]

آن مطالعه به این نتیجه رسید که سطوح بالاتر استفاده از NP/PA به نظر نمی‌رسد که قرار گرفتن در معرض پزشکان اورژانس را با بیماران پیچیده‌تر کاهش دهد. این نتایج لزوماً برای سایر تخصص ها قابل ترجمه نیستند، چه رسد به زمینه NHS.

در زمینه NHS، چیزهای زیادی در خطر است. پزشکان جوان فداکاری های زیادی برای شرکت در رقابت فشرده برای پست های آموزشی انجام داده اند. هزینه های آزمون و صرف زمان و تعهد برای تحقیق وجود دارد، فقط برای اینکه در فاصله قابل توجهی از لیست کوتاه قرار بگیرید. هنگامی که در این پست مشغول به کار شد، ضروری است که تمام مهارت های لازم را در طول مدت پست به دست آوریم تا زمانی که کارآموز در نهایت یک پست مشاور اساسی را به دست آورد، ناتوان دیده نشود.

به دلیل نگرانی های بیان شده در مقاله ای در ساندی پست (7 ژانویه 2024) است که من این تردیدها را بیان می کنم. بر اساس آن مقاله، نظرسنجی انجام شده توسط انجمن پزشکان انگلستان (DAUK) به گزارش انجمن جراحان در آموزش اشاره کرد که در آن جراحان آموزش دیده تأثیر منفی از PA را گزارش کردند. به طور خاص، تصور این بود که “مشکل ناشی از جراحان ارشد، از جمله مشاوران، و سایر متخصصان ارشد است که باید زمانی را به آموزش پزشکان متخصص اختصاص دهند”.

این تصور به فوریت یا نیاز به اثبات یا رد دارد.
به خودی خود از بین نخواهد رفت.
نمی توان از وجودش آرزو کرد.
مطالعه آینده نگر بهترین راه برای رسیدگی به این موضوع است.
مطالعه آینده نگر باید همه تخصص ها را در بر گیرد و این مطالعه ای است که به پشتیبان گیری آماری قوی نیاز دارد.

من بودجه و تضاد منافع ندارم.

منابع
[1] مهتو ام.، اسکات اس.، براون LH. استفاده از پرستاران و دستیاران پزشک در بخش های اورژانس دانشگاهی، قرار گرفتن ساکنین در معرض بیماران پیچیده سنگ معدن را کاهش نمی دهد. مقاله مجله طب اورژانس در مطبوعات doi.org/10.1016/j.jemermed.2023.11.007
[2] Boyle J. Survey فهرستی از خطاهای پزشکان غیرقانونی را کشف می کند. ساندی پست، 7 ژانویه 2024