پاسخ: تراست ها متهم به استفاده از پزشکان خارجی به عنوان “کار ارزان” در طرح های بورسیه هستند


ویراستار عزیز

کالج سلطنتی جراحان ادینبورگ از BMJ برای افزایش آگاهی در مورد چالش های پیش روی فارغ التحصیلان بین المللی پزشکی که به دنبال آموزش در بریتانیا هستند، سپاسگزار است. NHS مدت‌هاست که از دانش و تخصص پزشکان با استعداد از همه تخصص‌هایی که در خارج از بریتانیا واجد شرایط هستند، بهره می‌برد و در بسیاری از موارد، در ازای آن، آموزش با کیفیت بالایی ارائه کرده است.

با این حال، بسته به پشتیبانی ارائه شده توسط IMGها و همچنین آموزش های ارائه شده در هر واحد، تجربه می تواند متفاوت باشد، و کالج وضعیت اسفبار کارآموزانی را که مشمول پرداخت بوده اند و شرایطی که کمتر از همکاران بریتانیایی آنها است، تشخیص می دهد.

RCSEd پس از 25 سال حمایت از جراحان واجد شرایط بین‌المللی، دانشکده بین‌المللی تحصیلات تکمیلی را راه‌اندازی کرد تا از طرف IMG ها دفاع کند و اطمینان حاصل کند که آنها با آموزش مناسب برای درجه خود و همچنین حمایت و راهنمایی شبانی در طول دوره آموزشی خود مفتخر می‌شوند. .

شرط ویزای MTI این است که همه متقاضیان باید مدرکی مبنی بر تامین مالی ارائه کنند، چه از طرف کارفرمای NHS یا یک حامی، و انتظار می رود که حقوق با حقوق یک NTN بریتانیا در همان سطح آموزش مطابقت داشته باشد. به نوبه خود، IMG خدماتی را برای پشتیبانی از NHS ارائه خواهد کرد.

کارآموزان دانشکده تحصیلات تکمیلی بین المللی RCSEd همگی دارای یک ناظر آموزشی هستند که با آنها کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که یک برنامه آموزشی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای سیستم مراقبت های بهداشتی خانگی آنها و همچنین برنامه ای که نیازها و جاه طلبی های کارآموز را برآورده می کند تنظیم شده است. .

کالج ها نقش حیاتی در حصول اطمینان از وجود یک خانه حرفه ای برای IMG ها در حالی که در انگلستان هستند، به عنوان یک مدافع شخص ثالث برای کارآموز و در حمایت از مشاور میزبان که با پزشکانی که از یک سیستم مراقبت های بهداشتی متفاوت کار می کنند، دارند، دارند. کالج ها موظفند از IMG ها در قالب آموزش مهارت های غیر فنی، القای قوی و حفاظت از شرایط کاری آنها در حین آموزش در بریتانیا حمایت کنند. در جایی که نقش آموزش و پرورش کاهش می یابد، ما پزشکان بسیار ماهری را که به دنبال کار و آموزش در اینجا هستند ناامید می کنیم و خطر آسیب رساندن به شهرت بریتانیا به عنوان مرکز تعالی آموزش را داریم.

خالصانه،

پروفسور روآن پارکس، رئیس جمهور
پروفسور تیموتی گراهام، معاون رئیس جمهور
کالج سلطنتی جراحان ادینبورگ