علم به افرادی نیاز دارد که علیه ارتدکس صحبت کنند.


ویراستار عزیز

من شخصا معتقدم که واکسن فایزر به طور کلی بی خطر است و مهمتر از همه، مزایای واکسن بیشتر از خطرات شناخته شده است. اما من همچنین کاملاً آگاه هستم که هیچ محصول پزشکی 100٪ ایمن نیست و اگر شواهد جدیدی ظاهر شود، آماده خواهم بود نظر خود را در مورد نسبت خطر سود کلی واکسن فایزر تغییر دهم.

به عنوان یک اصل، من نگران این چالش حقوقی به دلایل زیر هستم.

اولا، GMC در حال حاضر قدرت زیادی بر زندگی حرفه ای و شخصی پزشکان دارد. GMC گاهی اوقات برای ایجاد تعادل بین نیازهای بیماران و نیازهای پزشکان تلاش می کند. قدرتمندتر کردن GMC از نظر مقررات پزشکی چیز خوبی نیست. تحمیل اختیارات بیشتر به GMC می تواند منجر به عواقب ناخواسته شود. به عنوان مثال، GMC را می توان برای توقف اعتصاب پزشکان در آینده به نام امنیت عمومی ساخت.

ثانیاً این چالش حقوقی مربوط به دنبال کردن شخص است و نه پیام. ما باید با پیام‌های باز و صادقانه با تردید واکسن مقابله کنیم. تلاش تهاجمی برای ساکت کردن کسانی که دارای نظرات غیرمتعارف صادقانه هستند، تنها به تئوری‌های توطئه دامن می‌زند.

در نهایت، علم به افرادی نیاز دارد که علیه ارتدکس صحبت کنند. تلاش‌های علمی برای مقابله با این نظرات غیرمتعارف، در درازمدت به پیشرفت علم کمک می‌کند.