پاسخ: پارتا کار: همکاران ارشد باید برای پزشکان جوان در اعتصابات NHS صحبت کنند


ویراستار عزیز

من با نظرات دکتر پار در مورد شکایات قانونی پزشکان جوان در مورد حقوق موافقم. در مقایسه با محیطی که در سال 2003 فارغ التحصیل شدم، محیط اقتصادی کاملا متفاوت و بسیار سخت تری است، عدم افزایش دستمزدهای مرتبط با تورم این وضعیت را بدتر می کند.

دکتر پار هرگونه نیاز به بحث در مورد تاکتیک ها را رد می کند زیرا “JDC اینجا برای بازی نیست”. من به شدت با این موافق نیستم و احساس می کنم باید در این مورد خیلی بیشتر صحبت کنیم.

حمایت از حق دموکراتیک همکارانمان در اعتصاب در حالی که با روش اقدام اعتصاب مخالفت می کنیم کاملاً امکان پذیر است. این تلاشی برای ایجاد احساس گناه در همکارانم نیست، همانطور که دکتر پر پیشنهاد می کند.

اگر یکی از همکاران تصمیمی برای درمان بگیرد که فکر می‌کنید ممکن است به بیمار آسیب برساند، وظیفه ما این است که یک نگرانی را مطرح کنیم و حداقل در مورد تصمیم بحث کنیم. ما به عنوان متخصصان باید از این گفتمان استقبال کنیم و همه از آن درس بگیریم.

شکی نیست که این اعتصاب آسیب قابل توجهی به هر دو بیمار وارد می کند
سلامت جسمی و روانی و همچنین آسیب رساندن به شهرت پزشکان و روابط با همکاران. ظرف یک هفته، JDC چیز کمی یا چیزی برای نشان دادن نخواهد داشت.

برای من بسیار نگران کننده است که مقاله نظر آنلاین دکتر پار تنها مرجع اعتصاب پزشکان جوان است که می توانم هفته قبل از IA در BMJ پیدا کنم. چیزی در چاپ نیست.

آیا BMJ باید در بحث مزایا و مضرات، مسائل اخلاقی و عوامل کاهش دهنده این اعتصاب پیشرو باشد تا اینکه سر خود را در شن و ماسه پنهان کند؟