پاسخ: چرا من . . برو فلزیاب


ویراستار عزیز

من بیشتر از این نمی توانستم موافق باشم، تقریباً 2 سال پیش فلزیاب را شروع کردم. در ابتدا این وضعیت جسمانی من بود که بهبود یافت. من متوجه نشده بودم که چقدر ناتوان شده بودم که بیشتر روزم را پشت کامپیوتر می گذراندم. برای اینکه خودم را به هوای تازه برسانم، شروع به فلزیابی کردم، به یک گروه محلی ملحق شدم و هفته‌ای یک بار با آنها بیرون می‌رفتم.

برای شروع تقریباً تمام هفته بعد درد داشتم، سپس وقتی بدنم به آن عادت کرد، همه چیز متوقف شد. شگفت آور است که تشخیص یک روز کامل یک کار فیزیکی چیست. شما راه می روید، از این طرف به آن طرف می چرخید، خم می شوید، حفاری می کنید و از نرده ها بالا می روید، من در 3 ماه اول چند اینچ از دور کمرم کم کردم!

سپس مزایای سلامت روان وجود دارد. شما از زندگی روزمره خود به حوزه ای از احتمالات منتقل می شوید. نگرانی ها و نگرانی های خود را فراموش می کنید. فرار از آنها فقط برای یک روز بسیار شگفت انگیز است. شما آنقدر روی گوش دادن به ردیاب خود و تماشای مناظر طبیعت متمرکز شده اید که همه چیز را پشت سر گذاشته اید. حتی استراحت برای ناهار فرصتی برای تماشای طبیعت در عمل است، شاهین ها و بازس ها را در حال شکار و خرگوش ها و روباه ها را در “وحشی” می بینید.

با احترام
بریدگی کوچک