پاسخ: پلیس در حال انجام آسیب است، پس چرا دولت به آنها قدرت بیشتری می دهد؟


ویراستار عزیز

یک فرد منطقی به دلیل رسوایی های مراقبت های بهداشتی یا اعمال مجرمانه جدی و مکرر پزشکان یا پرستاران، کار باورنکردنی متخصصان مراقبت های بهداشتی مانند پزشکان یا پرستاران را نادیده نمی گیرد یا نادیده می گیرد.

بنابراین دیدن کمیسیون BMJ، تیتر و انتشار قطعه‌ای از مارتا اسپوریر از لیبرتی که دقیقاً این کار را در چارچوب پلیس انجام می‌دهد، ناامیدکننده است. اگر چنین رویکردی در زمینه متخصصان مراقبت های بهداشتی اتخاذ می شد، به درستی، اعتراض خوانندگان شما به وجود می آمد.

همانطور که بسیاری از خوانندگان شما می دانند، افسران پلیس به طور روزانه کارهای بسیار زیادی انجام می دهند، از جمله در رابطه با ارائه مراقبت های بهداشتی. بر اساس تجربه شخصی من به عنوان یک افسر پلیس در خیابان های جنوب لندن، افسران پلیس به طور معمول اولین بار در صحنه چاقو زدن خواهند بود – و با زخم های مکیدن قفسه سینه، ایست قلبی، خونریزی های شدید، قبل از رسیدن امدادگران و انتقال به بیمارستان برخورد می کنند.

آنها به طور معمول برای کمک به امدادگران، پرستاران و پزشکانی که با بیماران خشن و خطرناک سروکار دارند فراخوانده می شوند. آنها همچنین به طور معمول با افرادی که در بحران سلامت روان هستند سروکار دارند – و اغلب این کار را در جایی انجام می دهند که افراد خطر جدی برای خود یا مردم دارند و سلاح های خطرناکی از سلاح گرم و تبر گرفته تا چاقو و سایر موارد در اختیار دارند.

افسران پلیس کارهای حیاتی و شرافتمندانه ای را برای مبارزه با جرم و جنایت و بی نظمی، نجات جان ها و محافظت از مردم از آسیب های جدی در طول مسیر انجام می دهند. بهترین آنها اغلب این کار را با ریسک شخصی بسیار واقعی و قابل توجه انجام می دهند. مانند متخصصان مراقبت های بهداشتی سخت کوش ما، که بسیاری از آنها BMJ را می خوانند، آنها سزاوار حمایت و شناسایی ما هستند.

من امیدوارم که در آینده، جایی که BMJ علاقه مند به سفارش قطعات در ارتباط با پلیس است، امیدوارم که شما ممکن است تعامل با افراد و سازمان هایی را در نظر بگیرید که قادر و مایل به ارائه دیدگاهی متعادل تر و ظریف تر هستند، به جای اینکه با آنها طنین انداز شود. زنان و مردان در خط مقدم خدمات عمومی ما را تضعیف کنیم.

روری جوغگان
مدیر بنیاد امنیت عمومی