پاسخ: رامیا متیو: مقابله با پزشکی بیش از حد باید به یک اولویت سیاسی تبدیل شود


توافق:
موافقم
بدن:

ویراستار عزیز،

این موضوع در طول کار طولانی من مدام مطرح شده است.

«صبر کن و ببین» اکنون کمتر قابل قبول است، اما اگر همه چیز را بررسی کنید، خیلی چیزها را مدیریت خواهید کرد. 100 نفر با درد شکم که در اولین ارائه اسکن شده اند، 100 اسکن ایجاد می کنند. در صورت امکان 3 هفته صبر کنید و 90 مورد از آنها ممکن است بهتر باشد و در نهایت 10 اسکن انجام دهید. بدون “صبر کن و ببین” شما 90 اسکن “نیازی نیست” را انجام داده اید.

بررسی فوری باعث می‌شود که پزشکان «صبر کن و ببین» در مقایسه با پزشکان «فوراً همه چیز را بررسی کن» کمی معمولی به نظر برسند.

برای اینکه منتظر بمانید و کار کنید، نیاز به دسترسی چهره به چهره بهتری به پزشکان عمومی دارید. شما باید از پزشکان عمومی بخواهید که مالکیت فعالانه تری بر مشکلات مردم داشته باشند تا با بیماران برای بررسی بهتر بودن آنها تماس گرفته شود. “اگر بهتر نیست برگرد” فقط آن را قطع نمی کند زیرا بیماران باید دوباره با پورتال مذاکره کنند. شما همچنین به پزشکان تمام وقت بسیار بیشتری نیاز دارید که “هر روز” حضور دارند. پزشک عمومی پاره وقت، گاه به گاه سالم بودن در مورد علائم کم خطر را دشوارتر می کند و احتمالاً انگیزه هایی برای شروع تحقیقات زودتر وجود دارد زیرا می دانید کمتر در دسترس هستید.

توضیح علائم کم خطر و اینکه چرا «صبر کنید و ببینید» خوب است، زمان می برد. بررسی‌ها اغلب در کوتاه‌مدت سریع‌تر هستند و راه خوبی برای “پایان” یک مشاوره هستند. توضیح “طبیعی بودن” و خطرات و مزایای درمان ها زمان می برد.

“من به شما زنگ خواهم زد” یک ابزار درمانی قدرتمند در علائم کم خطر است.

تکرار در پزشکی کلیدی است. فقط پزشکان بسیار حاضر و بسیار در دسترس می توانند تکرار کنند. عدم تکرار یک مسئله بزرگ در مراقبت های بهداشتی است و تحقیقات بیش از حد و درمان بیش از حد را تغذیه می کند.

به طرز متناقضی، من گمان می‌کنم که دسترسی ضعیف به پزشکان عمومی باعث رشد تصاعدی مخاطبین در سال می‌شود. خدمات چهره به چهره در دسترس در جوامع احتمالاً بدون نیاز به هیچ تماسی باعث اطمینان خاطر می شود. “من می دانم که شما در کنار من هستید، بنابراین منتظر خواهم ماند.”

به تعبیر Buzz Lightyear، هنر پزشکی اغلب این است که “هیچ کاری با سبک انجام نمی دهیم”. می‌توانم اضافه کنم که نتیجه‌ای نیز یک تعبیر «به قرابت و فراتر» است.

بدون علایق رقیب:
آره
علایق رقیب زیر:
تاریخ انتشار الکترونیکی:
چهارشنبه 17 می 2023 – 10:53
موضوع نظر Highwire:
رامیا متیو: مقابله با پزشکی بیش از حد باید به یک اولویت سیاسی تبدیل شود
وضعیت گردش کار:
منتشر شد
عنوان کامل:

پاسخ: رامیا متیو: مقابله با پزشکی بیش از حد باید به یک اولویت سیاسی تبدیل شود

پاسخ نظر Highwire به:
رامیا متیو: مقابله با پزشکی بیش از حد باید به یک اولویت سیاسی تبدیل شود
اگر می خواهید نامه شما به صورت ناشناس نمایش داده شود، این کادر را علامت بزنید::
نام خانوادگی:
مکنزی
نام و حرف اول وسط:
گرام
پست الکترونیک:
graememerrrie@gmail.com
نشانی:
لندن
اشتغال:
GP
BMJ: اطلاعات اضافی مقاله:
پاسخ سریع