پاسخ: رامیا متیو: مقابله با پزشکی بیش از حد باید به یک اولویت سیاسی تبدیل شود


ویراستار عزیز

کمیسیون BMJ باید به دلایلی که در این شاهکار مختصر ذکر شده است، پزشکی بیش از حد را موضوع اصلی قرار دهد. بدیهی است که ما خواهان بازگشت به دورانی نیستیم که در آن افراد به دلیل سن از انجام آزمایش و درمان خودداری می‌کردند، اما فارغ از طب سالمندی، حرفه پزشکی با بهترین نیت، یک اپیدمی ناخوشایند ایجاد کرده است. حدود 20% از پذیرش های اورژانسی افراد 65+ دارای عوارض جانبی دارویی به عنوان تنها علت یا یکی از علل مهم کمک کننده هستند (1). این تجزیه و تحلیل عالی نیاز به یک الگوی جدید را برجسته می کند که مراقبت از خود را به عنوان مهم ترین شکل مراقبت های بهداشتی برای افراد دارای شرایط طولانی مدت ترویج می کند. مراقبت بالینی برای تشخیص و مراقبت های حاد بسیار مهم است، اما تصمیم گیری در مورد اینکه در صورت نیاز به چه درمان پزشکی نیاز است، باید با یک مدیر کاملاً آگاه، شخصی که ما بیمار می نامیم، گرفته شود. پس از شروع درمان، فرد مبتلا مسئول اصلی مراقبت از او است. اصطلاح بیمار را باید قطع کرد زیرا به معنای انفعال است و باید به مردم اطلاع داده شود که از نظر حقوقی، رئیس هستند و پزشک عامل است.

این باید روشن شود و قرارداد جدیدی صادر شود که مسئولیت شهروندان را به وضوح مشخص کند. مردم به فرصتی برای یادگیری و آمادگی برای مراقبت از خود نیاز دارند و از آنها انتظار می رود که این کار را انجام دهند. وب سایت NHS باید با جوامع درمانی دیجیتال تکمیل شود تا افراد بتوانند از یکدیگر یاد بگیرند و از یکدیگر حمایت کنند. باید نسخه‌های فعالیت در کنار آن وجود داشته باشد، و اغلب به جای هر نسخه دارویی، 40000 متخصص فعالیت درگیر هستند و فلورانس نایتینگل این حرفه را در سال 1860 فقط برای این منظور ایجاد کرد. چگونه این هزینه پرداخت می شود؟ از 1 میلیارد پوندی که صرف 10 درصد نسخه هایی شده است که در بهترین حالت هیچ فایده ای ندارند (1)

1. DHSC. خوب برای شما، خوب برای ما، خوب برای همه

منافع رقابتی: من دو برنامه را هدایت می‌کنم، یکی طراحی شده برای حمایت و ارتقای خودمراقبتی افراد مسن، و دیگری متقاعد کردن خدمات بهداشتی برای کاهش ضایعات که شامل استفاده از منابعی است که بیشتر ضرر می‌رساند تا مفید.