پاسخ: حمایت از اقدام در برابر بحران آب و هوا: نقش متخصصان سلامت


ویراستار عزیز،

من نظر در مورد حمایت از اقدام علیه بحران آب و هوا: نقش متخصص بهداشت را با علاقه فراوان خواندم. بحران آب و هوا یک مسئله مهم است و متخصصان بهداشت نمی توانند از آن اجتناب کنند. با توجه به عنوان نظر، انتظار داشتم نویسنده توصیه های کاربردی و چشم اندازی برای عمل در تمرین روزانه ارائه دهد. در عوض، نویسنده خواستار کنشگری است. او به حمایت عمومی، تغییر سیاست، همبستگی بین اجتماعی و بسیج توده ای اشاره می کند.

این من را شگفت زده می کند، زیرا اکثر متخصصان بهداشت، پرستاران و پزشکان هستند. این افراد مشاغل پرمشغله ای با شیفت های شب و آخر هفته دارند و فقط برخی از آنها فعالیت را دوست دارند یا با فعالیت احساس راحتی می کنند. من در یک بیمارستان بزرگ دانشگاهی کار می کنم و بسیاری از متخصصان بهداشت فوریت بحران آب و هوا را احساس می کنند. ما در حال حاضر بیش از 40 تیم سبز در بیمارستان داریم که اکثریت آنها را پرستاران، داروسازان، پزشکان و محققین تشکیل می دهند.

و روش آنها برای تأثیرگذاری بر محیط زیست؟ نه کنشگری، بلکه ابتکارات از پایین به بالا، از بازیافت قیچی فلزی یک بار مصرف گرفته تا استفاده کمتر از دستکش یا داروی کمتر. ابتکاراتی که در ساعات کاری عملی و قابل اجرا هستند.

نتیجه؟ موج سبز از متخصصان سلامت با انگیزه ذاتی که با یکدیگر در مقابله با بحران آب و هوا کار می کنند.