پاسخ: برنامه کاری پزشکان عمومی: 10 دقیقه جنون


توافق:
موافقم
بدن:

ویراستار عزیز

برای کمک به کووید به تمرین عمومی برگشتم. من به مدت دو هفته قبل از ثبت نام به یک پزشک عمومی محلی مراجعه کردم. خوشبختانه به نظر می‌رسید که مهارت‌های بالینی من زیاد کاهش نیافته است، اما دستیابی به سیستم One به ویژه چالش برانگیز بود.

روند ورود به سیستم آهسته بود و اغلب به چندین بار ورود نیاز داشت (من در مکان های مختلفی کار کردم). سرعت محاسبات کند بود. سرویس دهی مکرر قطع می شد. ضبط مذاكرات مشكل بود. دشوارتر کردن ارجاع‌ها و سفارش آزمایش‌ها یا بررسی‌های مختلف یک چالش بزرگ بود که نیازمند باز کردن چندین صفحه و جستجوی تحقیقات مورد نیاز بود. به نظر می‌رسید کامپیوتر همیشه نه می‌گوید.

وقتی در تمرین بودم، بررسی های لازم را روی یک کاغذ می نوشتم و کارکنان دفتری بقیه کارها را با صرفه جویی قابل توجهی در زمان انجام می دادند.

علاوه بر این، فرمول از بالا با محدودیت‌هایی در زمینه‌های مختلف درمانی ارائه شد که نیاز به جستجو و جایگزینی با چیزی را داشت که همیشه در رتبه دوم قرار داشت. به نظر می رسد بسیار بهتر است چیزی را که ارزان تر است (به اشتباه به عنوان مقرون به صرفه طبقه بندی شده است) با چیزی که واقعاً کار می کند تجویز کنید که منجر به رضایت بهتر بیمار، کنترل بهتر و کاهش مراجعه مجدد می شود.

کامپیوتر باید ابزاری بالینی باشد که مراقبت از بیمار را بهبود می‌بخشد، به‌جای اینکه سیستم‌های نابسامانی که توسط تکنوکرات‌ها عمدتاً برای اهداف حسابداری و حسابرسی طراحی شده‌اند، توسط پزشکان طراحی شود تا نیازهای مدیران NHS را به جای کمک به رفع نیازهای بیماران برآورده کند. به عنوان مثال، NHS Digital با مک کینزی قرارداد بست تا کار «استراتژی، مشارکت و تدارکات» را به جای مشورت با افرادی که مجبور به استفاده از سیستم‌ها هستند، انجام دهد. (https://www.pulsetoday.co.uk/news/technology/nhs-digital-paid-management…)

به جای دست و پنجه نرم کردن مداوم در مورد اهداف سیاستی و سیاسی، شاید بتوان کاری برای طراحی مجدد نرم افزار انجام داد که ممکن است به بهبود مراقبت کمک کند.

علی‌رغم موارد فوق، این ایده که مشاوره‌ها را می‌توان به اندازه کافی در 10 دقیقه انجام داد، کاملاً در آسمان است، و به وضوح نشان دهنده عدم درک کامل پیچیدگی مدیریت بیمار امروزی است.

بدون علایق رقیب:
آره
علایق رقیب زیر:
تاریخ انتشار الکترونیکی:
جمعه 16 فوریه 2024 – 10:46
موضوع نظر Highwire:
برنامه کاری پزشکان عمومی: 10 دقیقه جنون
وضعیت گردش کار:
منتشر شد
عنوان کامل:

پاسخ: برنامه کاری پزشکان عمومی: 10 دقیقه جنون

پاسخ نظر Highwire به:
برنامه کاری پزشکان عمومی: 10 دقیقه جنون
اگر می خواهید نامه شما به صورت ناشناس نمایش داده شود، این کادر را علامت بزنید::
نام خانوادگی:
رایان
نام و حرف اول وسط:
درموت
پست الکترونیک:
dermotryan@doctors.org.uk
نشانی:
کگوورث
اشتغال:
GP Retd
وابستگی:
FRCGP
BMJ: اطلاعات اضافی مقاله:
پاسخ سریع