پاسخ: اندیشکده می‌گوید 10000 «مدیر گمشده» انگلیس، NHS را متوقف می‌کنند.


توافق:
موافقم
بدن:

ویراستار عزیز،

من می نویسم تا دیدگاه متفاوتی را در مورد مقاله اخیر در مورد نیاز به مدیران اضافی در سیستم مراقبت های بهداشتی بریتانیا ارائه دهم. این مقاله به گزارشی از موسسه تحقیقات سیاست عمومی (IPPR) استناد می کند که استدلال می کند افزایش تعداد مدیران باعث کاهش بحران نیروی کار و بهبود ارائه خدمات می شود.

من با IPPR موافقم که سیستم مراقبت های بهداشتی بریتانیا با بحران نیروی کار مواجه است. با این حال، من معتقد نیستم که تنها افزایش تعداد مدیران بهترین راه برای مقابله با این بحران باشد.

اول، این استدلال که سیستم مراقبت های بهداشتی انگلیس مدیریت نشده است، گمراه کننده است. در واقع، در حال حاضر مدیران زیادی در NHS وجود دارد، اما آنها اغلب بیش از حد کار می کنند و منابع کافی ندارند. افزایش تعداد مدیران بدون حمایت های لازم مشکلی را حل نمی کند.

دوم، نیروی کار مدیریتی بزرگ می‌تواند باعث تخلیه منابع شود. NHS در حال حاضر با فشارهای مالی مواجه است و استخدام مدیران بیشتر بدون برنامه مشخص برای بهبود کارایی فقط مشکل را بدتر می کند.

من معتقدم به جای افزایش تعداد مدیران، NHS باید بر بهبود مهارت ها و توانایی های مدیران فعلی خود تمرکز کند. این امر می تواند از طریق برنامه های آموزشی و توسعه یا با استخدام مدیران با تجربه تر از بخش خصوصی انجام شود.

NHS همچنین باید بر ساده سازی فرآیندهای خود و بهبود کانال های ارتباطی تمرکز کند. این امر به مدیران اجازه می‌دهد تا درک بهتری از آنچه در محل اتفاق می‌افتد داشته باشند و تصمیم‌گیری برای بهبود مراقبت از بیمار را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

در پایان، من معتقدم که NHS می تواند بحران نیروی کار خود را بدون افزایش تعداد مدیران برطرف کند. NHS با بهبود مهارت‌ها و توانایی‌های مدیران موجود، و با ساده‌سازی فرآیندهای خود، می‌تواند مراقبت از بیمار را بهبود بخشد و از منابع خود استفاده بهتری کند.

ممنون بخاطر وقتی که گذاشتید.

خالصانه،
دکتر. الف. ویکرام

بدون علایق رقیب:
آره
علایق رقیب زیر:
تاریخ انتشار الکترونیکی:
جمعه 9 ژوئن 2023 – 09:21
موضوع نظر Highwire:
اندیشکده می گوید 10000 «مدیر گمشده» انگلیس NHS را عقب نگه می دارند
وضعیت گردش کار:
منتشر شد
عنوان کامل:

پاسخ: اندیشکده می‌گوید 10000 «مدیر گمشده» انگلیس، NHS را متوقف می‌کنند.

پاسخ نظر Highwire به:
اندیشکده می گوید 10000 «مدیر گمشده» انگلیس NHS را عقب نگه می دارند
اگر می خواهید نامه شما به صورت ناشناس نمایش داده شود، این کادر را علامت بزنید::
نام خانوادگی:
دوستت دارم
نام و حرف اول وسط:
ویکرام
پست الکترونیک:
vikramanumakonda@gmail.com
نشانی:
12
اشتغال:
مشاور
وابستگی:
NHS
BMJ: اطلاعات اضافی مقاله:
پاسخ سریع