پاسخ: کالج می گوید برای کاهش مرگ و میرهای زودرس در میان افراد مبتلا به بیماری شدید روانپزشکی به بررسی های بهداشتی نیاز است.


ویراستار عزیز

RCPsych حق دارد به این آمار وحشتناک اشاره کند که احتمال مرگ افراد مبتلا به بیماری روانی شدید 4.9 برابر بیشتر از سن 75 سالگی است. اما فقط افراد مبتلا به روان پریشی یا بیماری دوقطبی در حال حاضر در بررسی سلامت سالانه QoF/NHSE قرار می گیرند.

علاوه بر این، یکی از دلایل مرگ و میر زودرس، اثر دیابت زایی برخی از داروهای ضد روان پریشی است. برای سایکوز می توان گفت که این خطر با اثرات مثبت درمانی جبران می شود – اما تعداد زیادی از افراد مبتلا به بیماری غیر روان پریشی بدون غربالگری منظم داروهای ضد روان پریشی تجویز می کنند (مثلاً کوئتیاپین که برای افراد مبتلا به اختلالات شخصیتی استفاده می شود).

ما باید به سمت یک بررسی سلامتی بیماری روانی QoF/NHSE برویم که شامل همه بیماری‌های روانی می‌شود که در آن مرگ و میر زودرس رخ می‌دهد، برای حرکت فوری به سمت استعمال رایگان برای افراد مبتلا به بیماری‌های روانی (میزان سیگار کشیدن 3 برابر بقیه جمعیت) فشار بیاوریم. ، بررسی و محدود کردن استفاده از داروهای ضد روان پریشی در بیماری های غیر روان پریشی و بهبود غربالگری برای افرادی که نیاز به ادامه مصرف دارند.