پاسخ: اصول پایه‌گذاری NHS هنوز هم امروز مناسب است و پایه‌ای قوی برای آینده فراهم می‌کند


ویراستار عزیز،

من نویسندگان را به خاطر بازبینی مجدد اصول خوب Bevan که پایه‌های NHS را در 75 سال پیش پایه‌گذاری کرد، و BMJ را برای تبدیل NHS به یک تمرکز کلیدی تحسین می‌کنم.

NHS واقعاً در تمام بخش‌هایش، از مراقبت‌های اولیه تا ثانویه، از کمبود منابع گرفته تا مسائل متعدد نیروی کار، و متأسفانه از شکست‌هایی که اغلب باعث بدبختی بیماران شده است، در شدیدترین بحران قرار دارد. بنابراین نویسندگان درخواست موجهی برای اورژانس بهداشتی و مراقبتی دارند به جز اینکه ما نمی توانیم تا انتخابات بعدی صبر کنیم. الان باید اقدام کنیم

من همچنین می‌خواهم NHS مستقل از دولت اداره شود، بنابراین دفتر پیشنهادی برای سیاست‌گذاری و مسئولیت بودجه NHS نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد.

دو موضوع وجود دارد که مایلم کمیسران BMJ با آنها برخورد کنند. اولین مورد این است که اصول بنیانگذار حتما باید به عنوان اصل ششم «مراقبت از نیروی کار» باشد. NHS بدون کارکنان اختصاصی خود چیزی نیست و بنابراین من از آنها می خواهم که به درستی در اصول پایه گذاری قرار گیرند. مسئله دیگر این است که ما نباید کودکان و جوانان را فراموش کنیم. به عنوان یک متخصص اطفال بازنشسته می ترسم که بیشتر تمرکز از آنها دور باشد. آنها آینده NHS و کشور هستند. من امیدوارم که کمیسیون سلامت نسل های جوان ما را با توصیه های قطعی در اولویت قرار دهد.

دکتر رامش مهتا CBE
رئیس، باپیو.