مهد کودک در محوطه بیمارستان | BMJ


ویراستار عزیز

با وجود والدینی که هزاران مایل دورتر بودند و هیچ دوستی در نزدیکی آنها وجود نداشت، در حالی که همسرم مشاغل مختلفی را در مکان‌های مختلف کار می‌کرد، مراقبت از کودکان می‌توانست برای ما یک کابوس باشد. [1]. خوشبختانه با حضور یک مهدکودک در محل در بیمارستان من نجات یافتیم. مهد کودک توسط یک ارائه دهنده خصوصی اداره می شد اما در محوطه بیمارستان بود و از ساعت 07:00 صبح تا 6:30 بعد از ظهر باز بود. زمانی که بار کار بالینی من بسیار سنگین بود، تفاوت بزرگی در زندگی خانوادگی ما ایجاد کرد. مهد کودک در بیمارستان من به کمک کارکنان بیمارستان ادامه می دهد. [2].

NHS انگلستان باید تمام مراکز بیمارستانی را تشویق کند که از ناتینگهام پیروی کنند و ارائه دهندگان خصوصی را تشویق کند تا یک مهد کودک در محل افتتاح کنند. مهد کودک در محل رفت و آمدهای غیر ضروری را کاهش می دهد و تعادل زندگی کاری همه متخصصان مراقبت های بهداشتی را افزایش می دهد. اگر مراقبت از کودک کابوس نباشد، بسیاری از کارگران پاره وقت حتی ممکن است ساعات بیشتری کار کنند. NHS انگلستان همچنین باید یک قدم فراتر رفته و خدمات یارانه ای برای مراقبت از کودکان ارائه دهد که اگر منجر به افزایش ساعات کاری کارگران بیشتر شود، ممکن است بسیار مقرون به صرفه باشد.

منابع:

1 دین E. والدین دکتر و مراقبت از کودکان: تلفات ناگفته فاش شد. BMJ 2024; 384:q128. doi:https://doi.org/10.1136/bmj.q128

2 بیز شلوغ بیمارستان شهر ناتینگهام | مهد کودک در ناتینگهام. www.busybeeschildcare.co.uk. https://www.busybeeschildcare.co.uk/nursery/nottinghamcity (دسترسی در 22 فوریه 2024).