تأثیر بیمار تروپونین با حساسیت بالا: مطالعه موردی


ویراستار عزیز،

با داشتن تروپونین با حساسیت بالا (HST) با افزایش خفیف (42 و 44 نانوگرم در لیتر) همراه با ECG طبیعی درست قبل از انتشار این مقاله و ECHO و آنژیوگرافی طبیعی درست بعد از آن (روز 27 پس از درد قفسه سینه) می‌توانم تأثیر بیمار را گزارش کنم. N=1.

شاید به این دلیل که آستانه پایینی برای این مطالعه انتخاب شده بود، ممکن بود بیماران مشابه من در این مطالعه گنجانده شوند. تنها نتیجه مطالعه ای که فاصله اطمینان 95 درصد برای آن به یکپارچگی نرسید، افزایش عروق مجدد برنامه ریزی نشده بود که به دلیل داشتن HST بالا و علائم منطبق با انفارکتوس میوکارد به سمت آن هدایت شدم. CIهای نتیجه مطالعه اولیه از وحدت عبور کردند و بنابراین به عنوان یک “مصرف کننده خدمات” نمی دانم که آیا ادعاهای مطرح شده صرفاً بازاریابی نرم و نرم توسط ارائه دهندگان است.

اگرچه من در ازدحام بیش از حدی که دکتر فلت بلوور در واکنش سریع خود به آن اشاره کرد، سهیم بودم، اما خوشحالم که چند روز پس از آن قسمت حاد در مکانی امن منتظر ماندم.

به دنبال توصیه‌های بالینی مبنی بر اینکه من MI نداشتم و بنابراین می‌توانم تمام داروهای قلبی را متوقف کنم، اطمینان دارم که شواهد قابل توجهی وجود ندارد که نشان دهد از افزایش خفیف HST سود خواهم برد، اگرچه تصمیم گرفته‌ام استاتین روزانه خود را به‌عنوان اولیه طراحی کنم پیشگیری ثانویه از نسخه اصلی

درک من افزایش می‌یابد اگر نویسندگان اکنون همان داده‌های نتیجه را منتشر می‌کنند، طبقه‌بندی شده بر اساس سطح اندازه‌گیری شده HST در ارائه، در حالت ایده‌آل برای شناسایی آستانه آزمونی که تفاوت قابل‌توجهی در نتایج بلندمدت ایجاد می‌کند.