پاسخ: Rammya Mathew: آیا هوش مصنوعی می تواند کلید تغییر عملکرد عمومی باشد؟


ویراستار عزیز
دکتر متیو در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تریاژ در تمرین عمومی بحث کرد. مطب ما شروع به استفاده از یک پزشک عمومی برای انجام این کار با استفاده از یک فرم استاندارد شده برای بیمار کرد تا تکمیل شود و سپس به درستی بررسی و الک می شود.
به نظر می رسد که داشتن ارشدترین عضو تیم ارزیابی و تعیین مدیریت هر مشکل بالینی که به پزشک عمومی ارائه می شود، حرکت معقولی باشد. این عجله ساعت 8 صبح برای قرار ملاقات را متوقف می‌کند، و مشکل افرادی که با صدای بلندترین فریاد می‌زنند را کاهش می‌دهد. این سیستم همچنین مسئولیت بالینی را از اعضای تیم غیر بالینی می گیرد و آن را به کسانی می دهد که آموزش دیده اند تا تصمیم بگیرند.
هنوز روزهای اولیه است، اما به طور کلی هم تیم ما و هم بیماران با استقبال خوبی مواجه شدند. اما نکته اینجاست که برای تصمیم گیری به پزشک عمومی نیاز دارید. تجربه و آموزش بالینی آنها امکان ارزیابی کل تصویر بالینی از جمله PMH، تاریخچه اجتماعی و درک مهارت های خاص تیم اطراف آنها را فراهم می کند. این کارایی را بهبود می بخشد، قرار ملاقات ها را به فرد مناسب در زمان مناسب اختصاص می دهد و همچنین به تداوم مراقبت کمک می کند. به عنوان یک سیستم تریاژ، من مطمئن نیستم که هوش مصنوعی چگونه می تواند در این زمینه بهبود یابد، زیرا لمس انسان در این فرآیند ساخته شده است، چیزی که هوش مصنوعی نمی تواند ارائه دهد.
دکتر آنا ویک، شریک پزشک عمومی.