پاسخ: افزایش دیابت نوع 2 نشان می دهد که پیشگیری مهمتر از همیشه است


ویراستار عزیز
این پیام قدرتمند نیاز به اقدام دارد، اما ممکن است تمرکز فقط بر دیابت نوع 2، عموم را درگیر نکند، و البته این تنها یک کمپین است که در کنار پیام‌ها برای کاهش خطر ابتلا به سایر بیماری‌های منفرد مانند بیماری قلبی رقابت می‌کند. علاوه بر این، شرایط رایج در بسیاری از عوامل خطر مشترک مشترک هستند و اغلب به عنوان عوامل خطر برای یکدیگر عمل می کنند.

بنابراین ما نیاز به برنامه‌ای داریم که بر زندگی در سال‌های آخر زندگی متمرکز باشد، اما داشتن یک کمپین عمومی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های چندگانه مؤثر نخواهد بود، اصطلاحی که توسط بسیاری از افراد، از جمله نویسنده‌ای که دارای چهار بیماری است، دوست ندارند. اما احساس چند بیماری نمی کند!

آنچه مردم می خواهند افزایش امید به زندگی سالم است، و البته روند به سمت دیگری پیش می رود و Active Partnerships of Sport England یک سیستم یکپارچه به نام Living Longer Better را با تاکید قوی بر یادگیری و تغییر فرهنگ و تمرکز بر روی سرمایه گذاری و راه اندازی کرده است. فعالیت فیزیکی، شناختی و عاطفی. شبکه‌های آن اکنون در 30 مشارکت فعال هستند که عمدتاً با ICS هماهنگ هستند

همچنین برای کمک به مردم برای زندگی بهتر و کاهش نیاز به مراقبت های بهداشتی و اجتماعی، یک سرویس سلامت دیجیتال جدید است که برای تکمیل و تکمیل NHS و پشتیبانی از مهم ترین نوع مراقبت برای پیشگیری و مدیریت شرایط طولانی مدت – مراقبت از خود راه اندازی شده است.

ما باید به جای طول عمر بر طول عمر تمرکز کنیم و در حالی که تشخیص می دهیم که مردم نه تنها از دیابت نوع 2 و سایر شرایط طولانی مدت می ترسند، بلکه از وابستگی و اتکا به مراقبت های اجتماعی نیز می ترسند، کمپین باید بر پیامی الهام بخش و مثبت مانند زندگی طولانی تر بهتر تمرکز کند.

دکتر مویر گری CBE