وقتی روحیه کارکنان بهبود یابد، کنجکاوی و شفقت به دنبال خواهد داشت


ویراستار عزیز،

من از سوزی بیلی و همکارانش برای اشاره به یک حقیقت شناخته شده اما زشت تشکر می کنم. NHS امروزی فاقد مراقبت است. مقاله به درستی بر مزایای تغییر موقعیت مراقبت به عنوان هدف اصلی سیستم های مراقبت های بهداشتی ما تأکید می کند.

در حالی که ما به عنوان پزشک دوست داریم داستان های بیماران را بشنویم و درک کنیم، تعاملات کارآمد و تعاملی نحوه تکمیل لیست مشاغل غیرقابل مدیریت و انجام آن در طول روز کاری است. بحران کارکنان و روحیه در NHS امروزی به طور قابل توجهی بر توانایی ما برای ارائه کنجکاوی و شفقت در هر تعامل با بیمار تأثیر گذاشته است. تقاضاهای کنونی و محدودیت های منابع، متأسفانه، بخش اعظمی از شفقت را از کار ما خارج کرده است.

همه ما موافقیم. یک تبدیل لرزه ای مورد نیاز است. این باید با تغییرات ساختاری حمایت شود و باید توسط رهبران و مربیان مراقبت های بهداشتی حمایت شود. پرداختن به علل ریشه‌ای بحران روحیه، مانند کارکنان کافی، فرصت‌های آموزشی، پرداخت منصفانه و سیستم‌های فناوری اطلاعات کارآمد، برای بازگرداندن سیستم مراقبت‌های بهداشتی که در آن مراقبت‌های بهداشتی کارآمد و با ارزش با کنجکاوی و دلسوزی ارائه می‌شود، حیاتی است.