در تجلیل از مدیران مطب و دبیران پزشکی.


ویراستار عزیز،

این مقاله بسیار به موقع و مناسب توسط هلن سالزبری در مورد مدیران در عمل است. این آخورها قهرمانان گمنام در پشت صحنه هستند که نظام را ادامه می دهند. یک مدیر شایسته خوب همچنین استرس را برای کارکنان کاهش می دهد زیرا آنها تصویر بزرگ را می بینند و تمرین را در مسیر درست هدایت می کنند.
من یک مدیر مطب ندارم بلکه یک منشی پزشکی دارم که به اندازه یک مدیر خوب باشد. منشی های پزشکی رابط خندان بین عموم و شما هستند و ترافیک تمرین را هدایت می کنند و می دانند چه کسی باید چه کاری و چه زمانی انجام دهد. منشی های پزشکی همکاران قدرتمندی هستند و مانند مدیران مطب باید به آنها احترام گذاشته شود و پاداش خوبی دریافت کنند. آنها واقعاً مدیر عامل هستند و هر کاری بدون مدیر / منشی نیاز به استخدام یک نفر در اسرع وقت دارد.
تایپ کردن نامه، پاسخ دادن به تلفن، لبخند زدن به افراد ناراضی، سازماندهی وعده‌های غذایی، همراهی با کارکنان جدید، محافظت از شما در برابر تعاملات طوفانی و چیزی نگفتن وقتی یک ساعت دور می‌شوید، تنها نوک کوه یخ کاری است که آنها انجام می‌دهند. آنها واقعاً باید به عنوان بازیکنان تیم برابر احساس قدردانی و احترام کنند. منشی های ما در جلسات تیم ما شرکت می کنند و ما همچنین جلسات اختصاصی دبیران را هر سه ماهه داریم که در آن نظرات آنها بسیار ارزشمند است و به آنها عمل می شود. من فکر می کنم BMJ باید مجموعه ای از مقالات درباره یا توسط (یا هر دو) مدیران و منشی های پزشکی بنویسد و سهم ارزشمند آنها را در مدیریت پزشکی و اجرای روان تبلیغ کند.