آیا زمان حرف زدن بیشتر درباره فواید رژیم کتوژنیک است؟

رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکند در پایان لازم به ذکر است که وعده های غذایی شما باید چربی بالا، پروتئین متعادل و کربوهیدرات بسیار پایینی داشته باشد تا بتوانید از فواید رژیم کتوژنیک نهایت استفاده را ببرید. در روز سوم شما می توانید تا هر مقدار که می خواهید از سبزی و میوه استفاده کنید. در این مطلب با رژیم لاغری سه روزه با موز آشنا خواهید شد.

لاغری سریع با رژیم آب: آیا تا به حال چیزی دربازه Water diet یا همان رژیم لاغری آب درمان هفت روزه شنیدهاید؟ در کشورهای در حال توسعه، سوءتغذیه موجب بیماریهایی چون آنمی، کواشیورکور، راشیتیسم، یا کوری (به علت کمبود ویتامین آ) میشود. فلفل ها همچنین دارای ویتامین C بسیار زیادی هستند.

چند ورزش برای لاغری سریع

برخی از عادت ها وجود دارد که می تواند شما را چاق کند، در ادامه با 20 عادتی که باید بلافاصله آنها را تغییر دهید آشنا می شوید. همان طور که توضیح دادیم این رژیم یکی از روش های لاغری سریع بوده و می تواند به سرعت وزن شما را کاهش دهد. این رژیم ۳-۴ روزه به ما کمک میکند تا از شر حدود ۳ کیلوگرم از وزن بدنتان خلاص شوید.

رژیم لاغری سریع اینترنتی

آرام تر غذا بخورید و تا ۲۰ دقیقه بعد از غذا خوردن صبر کنید تا مطمئن شوید سیر شدید. خوردن یک گلابی در اواسط روز میتواند شما را تا آخر وقت سر پا نگهدارد. رعایت رژیم سه روزه آمریکایی در طول یک هفته، برای یک فرد سالم و عادی، مشکلی ایجاد نمیکند؛ اما باید به یاد داشته باشید که این رژیم نمیتواند عادات غذایی و سبک زندگی شما را به طور زیربنایی عوض کند.

اگر میخواهید این نتیجه فوقالعاده را حفظ کنید، باید به سبک زندگی سالم و انجام ورزشهای منظم روزانه، پایبند باشید. بنابراین سعی کنید اگر سابقه سنگ کلیه دارید درباره داشتن این رژیم با پزشک خود مشورت کنید. گذشته از آنکه سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است، عاری از چربی یا کلسترول بوده و برای قلب، استخوانها ، سیستم عصبی و کلیه ها سودمند می باشد.

در میان سبزیجات باید سیب زمینی و در میان میوه ها انگور، موز و انبه را حذف کنید. اگر از بادام زمینی استفاده میکنید، مطالب بعدی ما را دنبال کنید. من به شما می گویم که اگر فقط 40 روز زود بخوابید دیگر بدن شما به آن عادت می کند دقیقا مثل مسواک زدن که از بچگی ما را تا یک ماه مجبور می کردند و بعد از آن دیگر خودمان مسواک می زدیم بدون اینکه کسی ما را مجبور کند زیرا یک عادت شده بود.

قدم زدن مداوم در طول روز به عنوان یکی از مهمترین و مؤثرترین روشهای لاغری سریع شکم بدون ورزش شناخته میشود. 7.غذای غالب باید گرمی باشد(برای جلوگیری از جوش زدن صورت، مقداری سردی چاشنی آن کنند) اگر خوراک گرم ادامه یابد رطوبت بدن کاهش مییابد و اشتها کاسته میشود و به تدریج وزن کم میشود.

از طرف دیگر اگر از وعده غذائی مان لذت ببرید و احساس شادی کنیم، چربی بی درنگ آزاد می شود و به ما احساس قدرت و انرژی درونی می دهد. اگر ۴۰ روز کاری را انجام دهید این به این معنی است که به آن کار عادت کرده اید و قصد ما نیز همین است . اگر ناراحتی معده ندارید حتما ۲ قاشق غ آبلیمو به آب ناشتای صبح اضافه کنید.

افرادی که کمتر از سه مورد از موارد بالا در آنها ظاهر میشود احتمال تشخیص این ناراحتی به عنوان میگرن ۱۷٪ است. و به نظر نمیرسد که بهطور کلی میگرن خطر مرگ بر اثر سکته مغزی یا بیماریهای قلبی را افزایش دهد. سرکه با اینکه وزن را سریع کاهش میدهد ولی عوارضی دارد که مهم ترین آن عوارض اعصاب است.

سریع ترین رژیم کاهش وزن

در ۲۰۰۵ میلادی در یک نظرسنجی از ۸۸ متخصص مغز و اعصاب اطفال در آمریکا، مشخص شد که تنها ۳۶٪ آنها پس از شکست درمان با دو دارو، رژیم کتوژنیک را تجویز میکنند، ۲۴٪ بهطور گاهبهگاه از این رژیم بهعنوان آخرین چاره بهره بردند و ۲۴٪ بهندرت و تنها در چند مورد، آن را به کار بسته بودند و ۱۶٪ نیز بههیچوجه آن را تجویز نکرده بودند.

در رژیم کتوژنیک چه میوه هایی مجاز است

به منظور بالارفتن سرعت تاثیر و میزان تاثیر رژیم خام گیاهخواری ۴۰ روزه ، نکات زیر را درنظر گرفته و آنها را رعایت کنید . برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد نکات زیر را رعایت کنید: قبل از غذا آب بخورید. با دریافت کالری کمتر و استفاده بیشتر از انرژی، چربی های ذخیره شده را بسوزانید. ۱- کالری روزانه را کم کنید هرچه بیشتر انرژی مصرف کنید، کالری بیشتری می سوزانید.

با گسترش علم و دانش، محققان متوجه شدند که میتوان رژیمهای غذایی مختلف را با یکدیگر ترکیب نمود و به حالت بهتری دست یافت. هنگامی که در آب غوطه ور میشوید، بدن سبکتر میشود و راحتتر میتوان حرکت کرد. کاستن از میزان رطوبت بدن آنان است و چون عمده چاقی های شحمی (ناشی از چربی) در اثر برودت و رطوبت ایجاد می شود، لذا تدابیر گرم کننده و خشک کننده، پایه درمان میباشد.

در صورت دریافت مازاد بر نیاز انرژی مشکلات و عوارضی مانند چاقی، فشارخون، بیماریهای قلبیعروقی برای سالمند ایجاد میشود. پیشنهاد می شود برای این رژیم بیشتر از هندوانه مصرف نمایید. اریتریتول نیز میتواند به عنوان یک شیرین کننده جایگزین شکر و قند باشد ولی برای کسانی که حساسیت به این ماده دارند شیرین کننده طبیعی استویا بهترین پیشنهاد میتواند باشد.

یکی از بهترین چربی ها برای رژیم کتو آووکادو است. ۱۲- آجیل ها و دانه ها یکی از بهترین منابع گیاهی است و اسیدچرب های امگا۳ زیادی دارند که باعث کاهش میزان کلسترول می شود. در بهترین حالت احتمالی، رژیم مد روز میتواند به کمک روشهای نوظهور و جذاب در کاهش دریافت کالری تأثیرگذار باشد اما در بدترین حالت ممکن، از دیدگاه پزشکی برای فرد نامناسب، ناپایدار یا حتی ممکن است خطرناک باشند.

اما انتخاب نوع کربوهیدرات اهمیت بالایی دارد. 7.سرمای سخت که به اندام ها برسد و به سبب آن قوت اندام ها را از جذب غذا و رشد باز دارد. پروتئین انرژی روزانه شما را تامین میکند و باعث میشود که احساس سیری کنید؛ البته به شرط آنکه این رژیم بیش از حد مجاز ادامه پیدا نکند.

شما به راحتی می توانید از این برنامه برای لاغری شکم استفاده نمایید. در رژیم کتوژنیک یک برنامه غذایی با میزان بالای چربی و کربوهیدرات پایین به فرد داده می شود. تذکر: اگر پایه مزاج فردی گرم باشد، همراه با اجرای این موارد، روش های دیگری را نیز برای جلوگیری از زیاد شدن حرارت بدن فرد اعمال میکنیم. اگر تعداد کالری های ورودی بیشتر از چیزی باشد که می سوزانید پس لاغر نخواهید شد.

نان کتوژنیک چیست

با خوردن این میوه در عرض سه روز سه کیلو لاغر شوید! به همین دلیل شما باید در طول روز ۲۰ دقیقه را صرف بازیابی آرامش و استراحت کنید تا لاغر شوید. میخواهیم بعد از این چهل روز عادات غذایی شما اصلاح شود و به صورت خودکار مواد غذایی درست و سالم را مصرف کنید .

کاهش وزن سریع با رژیم غذایی

برای کاهش محتوای کربوهیدرات، فرد می تواند خیار را قبل از خوردن پوست کند. شرکت کنندگان ادعا می کند در عرض چند روز می توانند تا ۴ کیلو وزن از دست بدهند. امروز روز آخر این رژیم و روز وزن کردن شماو دیدن نتیجه آن با چشمتان است . یک فنجان در صبح و یک فنجان دیگر بعد از ظهر با میان وعده و در آخر بعد از شام بنوشید.

میان وعده بین

وعده های غذایی مجاز نیست. در واقع اصول این رژیم مجددا ترکیب بین رژیم استاندارد و رژیم چرخشی است. خب حالا وقت آن رسیده است که درمورد رژیم خام گیاهخواری ۴۰ روزه و نحوه اجرای آن صحبت کنیم . با توجه به مزاج، نحوه درمان متفاوت خواهد بود. مشارکت لوستیگ از چند جهت قابل توجه بود.

کتوژنیک و شیردهی

مثلا یک صفراوی که گفته شد۷۲ کیلو وزن ایده آل اوست.اگر ۶۰ساله شد وزن ایده آلش در حدود ۷۷ کیلو هم باشد قابل قبول است. کم بودن میزان گلوکز آن باعث میشود قند خون نسبت به سایر غذاها به میزان قابل قبولی بالا رود. ۵- چای یخی چای یخی را می توان جایگزین سایر نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه و دلستر کرد.

لاغری سریع با رژیم قلیایی

آیا خرما در رژیم کتوژنیک می توان خورد؟ از رایج ترین سبزیجات کم کربوهیدرات می توان به اسفناج،کاهو،گل کلم، کلم بروکلی و لوبیا سبز اشاره نمود. ۱۴- شکلات سرشار از فیبر است و با خوردن کمی از آن احساس سیری می کنید و اشتهای شما نسبت به غذاهای شور و چرب کم می کند.

رژیمی که در طول یک هفته، چیزی حدود چهار تا پنج کیلو از وزن شما را کم میکند. مقدار وزن خود را بدانید، برای این کار زمانی را برای اندازه گیری انتخاب کنید و آن را یادداشت کنید. این حرکت بسیار چالش برانگیز است، پس اگر نتوانستید کل بدن را از زمین بکنید پاهای خود را روی زمین نگه دارید و تنها باسن را از زمین بلند کنید.

این کار باعث کم شدن ۷۵ کالری در هر وعده غذایی می شود و اگر هر روز این کار را انجام دهید سالانه ۲۷۰۰ کالری کمتر مصرف می کنید. کونژوگاسیون مواد اولیه: با تبدیل کرن مواد غیر محلول در آب به محلول در آب عموماً دفع کبدی آنها را تسهیل میکند. مواد غذایی حاوی پروتئین مانند مرغ، ماهی، گوشت، تخممرغ، برخی حبوبات و دانهها مثل دانه چیا و بسیاری مواد دیگر، جایگزینی عالی برای گروه کربوهیدراتها و چربیها هستند.

شام: ۸۵ گرم گوشت، ۱ فنجان لوبیا سبز، ۱ سیب کوچک، ۱/۲ موز، ۱ فنجان بستنی وانیلی. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب طبیعی را با هم حل کنند و یک بار در روز میل کنند. همچنین می توانید انواع غذاها را با استفاده از این میوه لوکرب تهیه و میل کنید.

۱۵- برگه سیب به راحتی هضم می شود و باعث تصفیه خون و پاکسازی معده و روده می شود و سرشار از فیبر است و منبع غنی برای انواع ویتامین های B، کلسیم، آهن و … سعی کنید از انواع مختلف سبزیجات و میوه های رنگارنگ در رژیم خود استفاده کنید .

رژیم کتوژنیک چند روزه است

نیم ساعت بعد یک لیوان میوه و یا آب میوه را به همراه سبزیجات ( میتواند سالاد کاهو و خیار و کلم باشد ) تا جایی که اشتهایتان اجازه میدهد میل کنید . ویلیام هاروی در قرن ۱۷ سوراخ کردن جمجمه را برای درمان میگرن توصیه میکردهاست. پیشنشانه یا علائم اخطاردهنده در حدود ۶۰٪ از کسانی که مبتلا به میگرن هستند، دیده میشود.

مشخصات پزشکی خود را شامل مبتلا بودن به بیماری دیابت، لیست داروهای مصرفی با مقدار مصرف آن را همواره حتی در مسافرت به همراه داشته باشید و در صورت امکان برنامه غذایی خود را تغییر ندهید. آب خنک بخورید. سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن برای گرم کردن آن کالری بیشتری می سوزاند و باعث کاهش وزن می شود.

رژیم لاغری سریع و سخت

۹- غذاهای تند بخورید سوخت و ساز بدن را بالا می برد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید. تراکم غذا را نیز در نظر بگیرید. توجه: در ذهنتان شخصی را درنظر بگیرید با قد۱۷۰ سانتی متر براین اساس وزن ایده آل هر مزاج را تعریف میکنیم. درحقیقت با رعایت این نکات می توانید در یک هفته نتیجه ای مثل یک رژیم لاغری 3 و یا 4 هفته ای بگیرید.

رژیم لاغری چهار روزه سریع

شما می توانید تکه ای لیمو، نعنا، نارنج برای رهایی از طعم معمولی آب استفاده کنید و حتی لیمو سوخت و ساز بدن را بالا می برد. ترتیب استفاده از میوه ها و سبزیجات و یا ترکیب کردن آنها به ذائقه شما بستگی دارد. کم کردن غذا (یک بار در شبانه روز) و در مواردی امساک و روزه داری.

کم خوابیدن، خوابیدن بر بستر سفت. دلیل اینکه افراد به این آنفلانزا دچار می شوند این است که بدن نتوانسته چربی را جایگزین کربوهیدرات کند ، برای این مشکل بر طرف شود ، فرد باید تا مدتی مقدار کمی کربوهیدرات را در رژیم خود بیاورد. با این کار کالری مصرفی روزانه کاهش می یابد و به کاهش چربی در طولانی مدت کمک می کند.

کتوژنیک در ماه رمضان

پیادهروی نه تنها کالری میسوزاند بلکه به شما کمک میکند تا متابولیسم بدنتان را برای سوزاندن بیشتر چربیها زنده نگه دارید. مقاله ۵ گام برای آگاهانه غذا خوردن به شما در شیوه غذا خوردن کمک می کند. ۶- فیبر بیشتری بخورید غذاهایی با فیبر بالا کمک می کند برای طولانی مدت احساس سیری داشته باشید و بدن را هم پاکسازی می کند و سطح کلسترون خون را پایین می آورد.

چه قرصی برای لاغری سریع خوب است

فعالیت در آب اساس کار خوب عضله قلب، سیستم غدد درون ریز بدن، فشار خون پایدار، گردش کامل خون در عروق است که نه تنها از بسیاری از مشکلات جلوگیری میکند، بلکه یک اثر شفابخش قوی بدون هیچ گونه عوارض جانبی است. ۶- سرکه سیب سرکه سیب آنزیم چربی سوزی را تحریک می کند و سطح قند خون را تنظیم می کند.

راهنمای کامل رژیم کتوژنیک

با مصرف نکردن غذای مضر و فست فودی، کالری روزانه خود را نا خود آگاه کاهش می دهید زیرا غذاهای فست فودی سرشار از چربی های مضر هستند که ممکن است رسیدن به اندامی زیبا را برای تان سخت کند. ضمنا خوردن هرچیز سرد (منظور دمای جسم است) برایش مضر است. تحقیقات انجام شده نشان داده است که خوردن چای سبز به مانند قهوه میتواند سایز لباسهایتان را کوچکتر کند.

صبحانه: یک فنجان شیر،یک عدد میوه،دو عدد سفیده تخم مرغ،با دو تکه نان قهوه ای و چای گیاهی. از طرف دیگر حاوی چربی های اشباع نشده ای است که بسیار سیر کننده می باشند. برای مثال یک فنجان انگور حاوی ۱۰۰ کالری است، اما یک فنجان کشمش حدود ۴۸۰ کالری دارد.

رژیم کتوژنیک در صرع

۲- بادام بادام حاوی پروتئین هایی است که با گرسنگی مبارزه می کنند. 5.روزی ۱۴ عدد بادام درختی را دانه دانه مثل آدامس بجوید. ۸- غذایتان را خوب بجوید با این کار هم طعم و مزه غذا را بهتر درک می کنید و هم به هضم و جذب مواد مغذی در بدنتان کمک می کنید.

محصول لاک گیاهی را می توانید از فروشگاه محصولات طبی رحیق موجود در سایت تهیه بفرمایید. فیبر بالا و گلوکز پایین موجود در موزباعث میشود برای مدت طولانیتری احساس سیری کنید. تنها نکتهی مهم دربارهی استفاده از تن ماهی در رژیم کتوژنیک، توجه به میزان روغن موجود در آن و احتمال بروز بیماریهای قلبی در صورت مصرف مداوم است.

محاسبه ماکرو در رژیم کتوژنیک

مصرف مستمر دارو ممکن است به سردرد ناشی از مصرف بیش از حد دارو منجر شود که درد آن شدیدتر و بسامد بروز آن بیشتر است. نکته: افراد سوداوی و صفراوی معمولاً بیش از حد چاق نمی شوند لذا روش لاغری برای این دو مزاج بیان نمی شود و اگر فردی که مزاج پایه اش صفرا و سودا است اما دچار چاقی بیش از حد شد دچار غلبه ی بلغم یا دم شده که در این صورت باید به روش های بیان شده برای این دو مزاج مراجعه کند.

2.ترک آب یخ خوردن و ترک آب بین غذا و تا حد امکان یک الی دو ساعت بعد غذا آب بنوشد. 1.حرکت و ورزش به افراط که تری را از بین میبرد وتحلیل کند. پس از مدت زمان معین، چند گالن آب داخل لوله بریزید تا اثر سرکه و جوش شیرین کاملاً از بین برود.

رژیم کتوژنیک برای افراد دیابتی

Post h​as be​en gener​at​ed wi th G​SA C᠎ontent Ge᠎nerato r ᠎DE​MO.

رژيم لاغري سريع شكم و پهلو

از بعد از مصرف صبحانه تا قبل از رسیدن زمان ناهار برای اینکه گرسنه نشوید و انرژی کافی برای فعالیت های روزمره را داشته باشید میتوانید از میوه هایی که توسط آفتاب خشک شده اند استفاده کنید . توجه: بهترین زمان برای کاهش وزن دمویها اول فصل پاییز و دوم زمستان است. و این از عوامل کلیدی در کاهش وزن است.

رژیم عالی برای کاهش وزن سریع

از بسیاری از عوامل با عنوان محرک یاد میشود، با این حال شدت و اهمیت این روابط مشخص نیست. چراکه پایه بدنشان گرم وخشک است بنابراین نیازی به بیان روش لاغری برای این افراد نیست. اگرچه رژیم کتوژنیک در فهرست پرطرفدارترین رژیمهای لاغری قرار دارد اما این به آن معنا نیست که به عنوان بهترین رژیم میتوانیم از آن نام ببریم.

رژیم لاغری سریع دکتر خیر اندیش

برای اینکه در فاز کتوسیس بمانیم می توانید بهترین آجیل های کم کربوهیدرات و دانه ها که در ادامه آمده اند را مصرف کنید. تمرینهای هوازی، یکی از بهترین ورزشها برای سلامتی و البته لاغری است. تونالین سیالای (نسخه صنعتی) یکی از برترین مکملهای سیالای میباشد و از روغن کافشه تهیه میشود که منبع مناسبی از لینولئیک اسید میباشد. در مورد کاهش وزن هم همین طور است؛ شاید در ماه های اول اتفاقی نیفتد اما از آنجا که ۳ تا ۴ ماه فرصت لازم است تا مو وارد فاز ریزش شود، ریزش مو اغلب ۳ تا ۴ ماه بعد از کاهش وزن های شدید رخ می دهد.

کاهش وزن اصلیترین علامت مشاهده شدهاست. ۱۰- استفاده از زردچوبه در غذاها باعث کاهش التهاب در بدن می شود و حتی سرعت سوخت و ساز بدن در آب شدن چربی ها را بالا می برد. ۷- دارچین دارچین طبع گرمی دارد و به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک می کند. روش های مختلفی برای آب کردن چربی وجود دارد اما روش های طلایی همیشه جواب داده و فرد می تواند به راحتی چربی هایش را آب کند.

کاهش وزن رژیم کتوژنیک

لیست رژیم لاغری سریع شانه ها را بلند کنید و بالا بیاورید. زانوی پای راست خود را به سمت خارج بدن بلند و خم کنید. احساس گرسنگی م یکنیم و در نتیجه بیشتر غذا می خوریم و یا به سراغ غذاهای ناسالم می رویم که چربی های شکمی را افزایش می دهند پس توجه کنید که استرس باعث چاقی می شود.

از نگاه طب سنتی چاقی نشان از افزایش رطوبت(تری)است و لاغری نشان از افزایش خشکی در تن است. اصل اول: در طب سنتی تقویت به عین است و درمان به ضد. اول، آسیب نرسان با بازی مریل استریپ به عهده گرفت که در آن صرع شدید یک کودک با استفاده از رژیم کتوژنیک با موفقیت درمان میشود.

رژیم لاغری سریع زیباتن

از این طریق از پرخوری و پیامد های ناشی از آن پیشگیری می شود. در مقابل تلویزیون غذا نخورید، چون ممکن است بدون اینکه متوجه شوید، پرخوری کنید. ۱۳- روغن گردو سرشار از امگا۳ است و مانع از پرخوری می شود و فیبر بالای آن برای طولانی مدت سیر نگه تان می دارد چون زمانی که فیبرها وارد معده می شوند آب را به خود جذب می کنند و حجیم می شوند.

خرید مواد غذایی رژیم کتوژنیک

مصرف الکل را قطع کنید. میتوانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. نتیجه کل مطلب : برای رسیدن به وزن ایده آل باید بدن را در مزاجش به اعتدال برسانیم. رژیم کتوژنیک چقدر در کاهش وزن مؤثر است؟ مطالعات میگویند که خوردن روزی ۴ لیوان چای سبز به مقدار زیادی در لاغری سریع شکم بدون ورزش مؤثر است.

مطالعات نشان می دهد افرادی که بادام مصرف می کنند نیم برابر بیشتر از افرادی که بادام مصرف نمی کنند، چربی های شکمی خود را از دست می دهند. مطالعات نشان داده اند که این مواد غذایی در کاهش اشتها و تقویت احساس سیری نیز موثر هستند. ۸- آب بیشتری بخورید سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن را پاکسازی می کند و بعنوان یک کاهش دهنده اشتها هفت خوب روش‌ها به نمایش مخاطبان شما درباره نحوه رژیم کتوژنیک 1402 کمک می کند.

بهترین غذاهای کتوژنیک

ماشینی که می تواند از دو منبع، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کند. ۱- جودوسر باعث بالارفتن سرعت سوخت و ساز بدن می شود و اگر صبحانه بخورید تا موقع ناهار انرژی دارید و به سراغ غذاهای ناسالم نمی روید. اگر مصرف کربوهیدراتهای پیچیدهتر مانند غلات کامل را در برنامه غذایی خود بگنجانید، از فیبر بالاتری بهره میبرید و آنها را آهستهتر هضم میکنید.

مقدار روغنی که برای پخت و پز استفاده می کنید را اندازه گیری کنید. گردو ، مغذ بادام خام و فندق خام را ( هر سه باهم به اندازه نصف فنجان شوند ) به همراه نصف فنجان پودر ناگیل و ۲ عدد عدد انجیر خشک ، دو قاشق کنجد خام ، دو عدد خرما ، مقداری آب سرد به همراه یخ خرد شده ، را با هم در یک مخلوط کن ریخته و میکس کنید .

اصل سوم: پرهیز از عجله، نباید در چاق شدن و لاغر شدن تعجیل کرد زیرا عوارض بدتری را به دنبال خواهد داشت. قرار گرفتن در محیطهای گرم و خشک، در برابر خورشید بودن و ماندن در خانهها و مکانهای گرم آدمی را لاغر میکند. قدرت بدنی تان در برابر چربی سوزی بالا می رود . اگر ما از آنچه می خوریم متنفر باشیم، بدن مان در برابر آن غذا مقاومت می کند و مانع جذب مواد مغذی آن چه خورده ایم می شود.