رژیم لاغری سریع

Maple Apple Crisp – Healthyfoodforliving.com


اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است درباره یک حادثه ناگوار مربوط به وسایل پرنده و یک انگشت پا فلج شده خوانده باشید. خوب، شاید آنقدرها هم دراماتیک نبود، اما در نهایت با شکستگی انگشت پا ناشی از انباشته بد تجهیزات آشپزخانه مواجه شدم. من می دانم که برای درمان شکستگی انگشت پا کار زیادی لازم نیست انجام شود، بنابراین من به دنبال هیچ درمان پزشکی دیگری جز یک لیوان شراب قرمز که خودم تجویز می کنم، نرفته ام.

افرا اپل ترد

من به خودم یک “A” دادم تا تلاش کنم صبح روز بعد در برف یک مایل راه بروم تا سر کار بروم، اما قبل از اینکه به این نتیجه برسم که این کار را نمی کند، فقط به ۲۰ فوت رسیدم. حداقل بدون درد جدی نیست. روز مریضی بود!

افرا اپل ترد

بیشتر روز را روی مبل با یک کیف می گذراندم یخ زغال اخته یخ زده انگشت پایم را می پیچد، اما من موفق شدم در آشپزخانه بدوم و این خوشمزه را کنار هم بگذارم افرا اپل ترد.

افرا اپل ترد

بیایید یک دقیقه در مورد سیب صحبت کنیم، درست است؟

در طول ماه‌های گرم‌تر، سیب‌هایی که در فروشگاه‌های مواد غذایی به نمایش گذاشته می‌شوند را کاملا حذف می‌کنم و به جای آن توت‌ها و میوه‌های اصلی را ذخیره می‌کنم. اما به محض اینکه هوای سرد شروع می‌شود، با سرعتی نگران‌کننده از میان کیسه‌های سیب‌های ارگانیک راه می‌روم. اکثر آنها به صورت خام و دور از دسترس مصرف می شوند، اما برخی برای پخت در نظر گرفته شده اند.

افرا اپل ترد

من هرگز یک سیب خوب پخته پیدا نکردم که دوستش نداشته باشم، اما دسر سیب مورد علاقه من سیب ترد است. سیب‌های ترد که به راحتی روشن می‌شوند، بدون از بین بردن طعم، بهترین ترکیب دسر و صبحانه هستند (و احتمالاً می‌دانید که من چقدر این نوع غذاها را دوست دارم).

افرا اپل ترد

آیا سیب ترد بدون چیزی سرد و خامه ای برای شما یکسان نیست؟ من شما را تحت پوشش قرار دادم کرانچی را با کمی ماست یونانی ساده برای جایگزینی سالم برای بستنی/خامه زده شده سرو کنید.

افرا اپل ترد

بسیاری از شما از اطلاعات تغذیه ای که برای کلوچه های گندم، جو و کره بادام زمینی دادم قدردانی می کنید، بنابراین فکر کردم که اطلاعات این شیرینی را نیز درج کنم.

طبق ماشین حساب Spark Recipes، @۶ وعده، هر وعده شامل:

  • ۲۱۰ کالری
  • ۸.۷ گرم چربی (۰.۸ گرم چربی اشباع شده؛ ۴.۰ گرم چربی غیراشباع چندگانه؛ ۳.۴ گرم چربی تک غیراشباع)
  • ۴.۵ گرم فیبر
  • ۲.۱ گرم شکر اضافه شده
  • ۱.۹ گرم پروتئین

خیلی هم کهنه نیست، نه؟! من به ویژه با توجه به طعم ترد آن شیرین (نمونه ای عالی از میزان شیرین بودن میوه به طور طبیعی!) تحت تأثیر مقدار کم شکر افزوده هستم. از نظر محتوای چربی، روغن های کانولا و گردو مقدار سالمی از چربی های اشباع نشده و تک غیراشباع را فراهم می کنند… بیشتر دستور العمل های ترد به کره نیاز دارند که مملو از چربی های اشباع شده (یعنی ناسالم) و کلسترول است. فیبر حاصل از آرد شیرینی سبوس‌دار، جو دوسر و پوست سیب – که یکی از دلایلی است که من هرگز سیب را پوست نمی‌کنم (همچنین عاشق رنگی که به ترد آنها می‌دهند!).

صرف نظر از آمار تغذیه ای، این سیب ترد طعم شگفت انگیزی دارد. فقط یک لمس شربت افرا شیرینی اضافه شده برای فیلینگ سیب کافی است که نرم و معطر می شود. رویه ترد ماده ترد شیرین یک سیب خامه ای است که یادآور یک گرانولای دلچسب است. من ترجیح دادم پوست سیب ها را نگه دارم، اما اگر ترجیح می دهید پوست سیب ها را بگیرید، این کار را قبل از برش دادن ادامه دهید.

افرا اپل ترد

افرا اپل ترد

۶ وعده کافی است

عناصر:

  • اسپری روغن کانولا
  • ۵ فنجان سیب پخته نازک برش داده شده (حدود ۴ عدد متوسط) مانند گالا، کورتلند، هانی کریسپ، گرنی اسمیت و غیره ترجیحا ارگانیک (در صورت لزوم پوست آنها را بگیرید، اما فیبر را فدا کنید)
  • ۱ قاشق غذاخوری شربت افرا خالص ترجیحا درجه B
  • ۲ قاشق غذاخوری آب سیب
  • ۱ قاشق چایخوری عصاره افرا خالص (ممکن است جایگزین عصاره وانیل خالص شود)
  • ۲ قاشق چایخوری پودر پیکان یا نشاسته ذرت
  • سوکانات ۱/۴ فنجان
  • ۱/۴ فنجان آرد خمیر گندم کامل
  • ۱/۴ فنجان جو دوسر عتیقه
  • ۱/۴ فنجان گردو یا گردو خرد شده
  • ۱ قاشق چایخوری ادویه پای سیب
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا

جهت:

  1. فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. سینی فر ۱۱*۷ اینچی را با اسپری روغن کانولا بپوشانید.
  3. در یک کاسه بزرگ، برش های سیب را با شربت افرا، آب سیب، عصاره افرا و پودر پیکان بریزید. مخلوط را در سینی آماده شده بریزید.
  4. در یک کاسه متوسط، بستنی ها/شکر قهوه ای، آرد، جو دو سر حلقه شده، گردو و چاشنی پای سیب را با هم مخلوط کنید. در روغن کانولا بریزید و هم بزنید تا نرم شود. مخلوط ترد را به طور مساوی روی سیب ها بپاشید. رویه ترد به طور کامل روی سیب را نمی پوشاند.
  5. به مدت ۳۰ دقیقه یا تا زمانی که فیل سیب حباب بزند و رویه طلایی شود بپزید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر