8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر روی هدمیان


2290064 139 - 8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات

۸ میان وعده کم کالری برای تعطیلات

بدون شک دستیابی به اهداف تناسب اندام ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی سالم ، مستلزم انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری نیز می باشد. انتخاب گروهی از میان وعده ها ، به ویژه در تعطیلات ، باید با رژیم غذایی و با توجه به میزان حجم و تعادل یکی باشد ، در حالی که در انتخاب میان وعده ها باید اصل تنوع را در نظر گرفت.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید یک میان وعده زیاد اما کم کالری بخورید ، استفاده از پاپ کورن پیشنهاد خوبی است. این میان وعده دارای فیبر زیادی است که می تواند شما را برای مدت طولانی اشباع کند. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام ها:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید و نیاز به خوردن میان وعده های سالم دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می بخشد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و گرسنگی شما را برای مدت طولانی برطرف می کند.

سیب آب پز:

سیب – یکی از سالم ترین تنقلات است که می توان آن را به روش های مختلف خورد. یکی از این راه ها پخت آن است. سیب های پخته شده به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

مانگا:

خوردن این میان وعده راه خوبی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انس انبه منجمد تنها حاوی 90 کالری است و 60 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک را با نان یا سیب غلات کامل بخورید. این میان وعده حاوی 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

مغز تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چای خوری مغز تخمه آفتابگردان را با یک فنجان ماست بخورید. آجیل دارای 19 کالری و کل میان وعده – کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده است. مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید نمک ندارند ، به خصوص اگر در مورد میزان سدیم بدن خود دقت کنید.

پسته:

از مقدار زیادی چربی موجود در پسته نترسید ، زیرا اکثر آنها چربی های اشباع نشده یا سالم برای بدن هستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین و مواد معدنی ضروری است.

عصبانیت:

انگور دارای مقدار زیادی آب است و بخشی از انگور تنها 62 کالری دارد. آب انگور به احساس سیری کمک می کند. انگور سرشار از ویتامین K و منگنز و همچنین مقداری فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید