8 مرحله برای برنامه ریزی تغذیه آسان برای سلامتی و کاهش وزن – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



کاهش وزن موفق و زندگی سالم برای کسانی است که آن را ساده نگه می دارند!

من همیشه رژیم و شیوه زندگی سالمی نداشتم. من عاشق پای گیلاس شدم و هر چه زودتر غذا از جعبه یا بسته داخل مایکروویو بیرون بیاید ، بیشتر راضی می شوم. علاقه و توانایی زیادی برای طبخ غذاهای پیچیده نداشتم. مشکل این است که من بیشتر و بیشتر هوس خوردن غذاهای ناخواسته و افزایش وزن کردم. من مشاهده می کردم که مادرم همچنان در حال افزایش وزن است و به دیابت نوع 2 کامل مبتلا شده است.

من آرزو داشتم (اما هرگز برشی ایجاد نکردم) چنین شلوار نازک و تمیزی ، شلوار یوگا در مادر کامل در رسانه های اجتماعی و تلویزیون باشم.

من برای تهیه کنندگان فست فود جمعیتی کامل بودم که غذاهایی را تولید کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را برآورده می کرد و می توانم آنها را تهیه کنم ، گرم کنم و بخورم.

مشکل اینجاست که فست فودها سلامتی مرا خراب کردند. فست فود می تواند به سلامتی شما آسیب برساند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند چیزی باشند که وزن را نگه می دارد و هورمون ها و علائم گرسنگی شما را هدایت می کند. این غذاها باعث التهاب می شوند و باعث بیماری های مزمن می شوند که در سنین بالا با آنها روبرو می شوید.

شاید به نظر شما عادات زندگی شما تغییر نکند. من یک خبر خوب برای شما دارم – مغز شما می تواند تغییر کند. بسیاری از مطالعات این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده اند.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و انجام کلیه اقدامات مرتبط با غذا ، به طور خودکار و در نهایت ، با مهارت ، از تغییرات شما در جهت تغذیه سالم ، کاهش وزن و بهبود رفاه حمایت می کند. می توانید یاد بگیرید که با تکرار فرآیند را به یک مهارت تبدیل کنید.

اجازه دهید چند مرحله را به اشتراک بگذارم که آماده سازی و مصرف غذاهای سالم را به عادات و مهارتهای جدید تبدیل می کند تا مطمئن شوید به اهداف سلامتی خود دست یافته اید.

چگونه می توان انتخاب و آماده سازی غذا را ساده کرد.

هنگامی که متعهد به بهبودی شدید و تعیین هدف در 6 ماه آینده ، می توانید مراحل زیر را در برنامه هفتگی خود قرار دهید.

اول ، مهم است بدانید که مردم غذای مورد علاقه خود را می خورند. این ممکن است افشاگری بزرگی به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و پیروی از هرگونه برنامه کاهش وزن یا رژیم غذایی سالم ، باید غذاهایی را که دوست دارید روی آن قرار دهید.

به این فکر کنید که معمولا چه غذاهایی را می خورید و دوست دارید و کدام یک از این گروه غذایی 100٪ غذاهای کامل هستند. هیچکدام نمی تواند لیستی از مواد تشکیل دهنده ای را که نمی توانید تلفظ کنید ، شامل شود.

ما موافقیم که برای کاهش وزن ما تا آنجا که ممکن است غذای مضر را حذف می کنیم. غذاهای پر قند و غذاهای فرآوری شده وجود ندارد. (به استثنای برنامه ریزی شده.)

مرحله 1. ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

این را از راب ولف در کتاب Wired for Food به ارث برده ام. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از غذاهای فرآوری شده به غذاهای کامل تغییر می دهند. ماتریس غذایی شما شامل تمام غذاهای سالم است که دوست دارید بخورید. برای دریافت یک نسخه از برگه ماتریس غذایی من ، به من یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید.



دیدگاهتان را بنویسید