7 دلیل شگفت انگیز که برای عضلات شما اهمیت دارد


آیا بدن شما آماده زندگی پر از زندگی است؟

شما عاشق فعالیت های بیرون از منزل ، ماجراجویی ، تفریح ​​با خانواده و دوستان هستید و به راحتی امور روزانه را تجربه می کنید … با یک منبع انرژی!؟

چه کسی این را نمی خواهد! من میدانم چه کار دارم میکنم!

داشتن ماهیچه های قوی هریک از این موارد را آسان می کند و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت کلی شما.

7 دلیل شگفت انگیز برای اهمیت ماهیچه های شما …

  1. ماهیچه ها به بدن در کنترل قند خون کمک می کنند. هنگام ورزش ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند خون است. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش قند خون شما کمک کند.

    علاوه بر این ، به بدن شما در بهبود استفاده از انسولین کمک می کند ، که می تواند به جلوگیری از مشکلات متابولیک و دیابت کمک کند.

  2. آنها شما را قوی نگه می دارند. ماهیچه ها تمام فعالیت های شما را تغذیه می کنند … از راه رفتن ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل!
    واقعیت این است که برای قوی شدن آنها باید به طور منظم با آنها کار کنید.

    آیا می دانید که از 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن این رقم افزایش می یابد. بنابراین بیایید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.نه تنها در حین فعالیت ، بلکه به طور شبانه روزی. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند ، در حالی که 10 پوند چربی تنها 20 کالری می سوزاند. ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان همه چیز جمع می شود.

  4. این برای روحیه و عزت نفس شما خوب است.اگر ماهیچه های قوی و متعادلی دارید ، حالت بدن معمولاً بهتر است. و بهترین حالت با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر همراه است!

  5. برای مفاصل و استخوان ها مفید است.ورزش منظم ، که ماهیچه های اطراف مفاصل را تقویت می کند ، می تواند به حرکت بهتر آنها کمک کند و درد کمتری داشته باشد. می توانم آن را ضمانت و تایید کنیم!

    از آنجا که من ماهیچه هایم را بسیار تمرین دادم ، درد زانو به اندازه ای که ممکن بود بود (من آرتروز شدید دارم) و چند سال بعد جایگزینی زانو انجام شد!

    تمرینات تحمل وزن می تواند به شما کمک کند تا استخوان ها را بسازید و با افزایش سن آنها را قوی نگه دارید.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلب را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب به عروق ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.

  7. کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال باشید و چیز جدیدی را امتحان کنید! تا بتوانید کاری را که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی وسوسه می شوم که از تمرین صرف نظر کنم (بله ، گاهی اوقات برای من نیز اتفاق می افتد!) ، من فقط به همه دلایل عدم انجام آن فکر می کنم. و به نظر می رسد آنها همیشه از لحظه تنبلی من بیشتر هستند!

ترفند دیگر من این است که کفش بپوشم و لباس بپوشم و فقط با اجازه شروع کنم که اگر دوست ندارم ادامه ندهم. خوب ، وقتی شروع شد ، من همیشه به راه خود ادامه می دهم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای ورزش و / یا انگیزه خود برای حرکت به من اطلاع دهید.


اگر می خواهید تمرینات کوتاه و م withثر با نتایج 5 تا 20 دقیقه انجام دهید (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن ندارید!) ، راهنمای زمان تمرین من را ببینید … برای همه سطوح تناسب اندام عالی است.

به علاوه شامل واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوئل

دارای مربی تغذیه مجتمع معتبر
دارای مدرک کارشناسی ارشد توانبخشی در محل کار
پیری گروه FB با زندگی
مربی آنیتا دوئل صفحه FB

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی یک زندگی با کیفیت و مناسب است. اولین نفری باشید که به رایگان ، وظایف و غیره دسترسی دارید همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی!

دیدگاهتان را بنویسید