7 بهترین مزایای زردچوبه + 2 مشکل احتمالی


TOP-7 مزایای گردشگری دارد

** برای اطلاعات بیشتر به پیوندهای زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، خلق و خو و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که دارای شکایات خفیف حافظه هستند ، هنگام استفاده از کورکومین ، ماده فعال زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و توجه خود مشاهده کردند. علاوه بر این ، آنها بهبود خلق را مشاهده کردند و اسکن PET آنها کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و وظایف احساسی) را نشان داد.

در یک کارآزمایی بالینی ، کورکومین نیز با پروزاک (داروی ضدافسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شد. محققان با فهمیدن اینکه کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی در درمان افسردگی م effectiveثر باشد ، شگفت زده شدند. * هشدار: هیچ کس نباید بدون مشورت اولیه با پزشک داروهای تجویز شده برای داروهای طبیعی را رها کند.

2. کاهش وزن

کورکومین موجود در زردچوبه مورد مطالعه قرار گرفته و مشخص شده است که باعث کاهش قابل توجه وزن بدن می شود.

3. آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه بسیار م thanثرتر از دارونما است ، زیرا گروهی از زردچوبه ناراحتی بسیار کمتری در زانوها گزارش کردند.

4. مشکلات گوارشی


مطالعات نشان داده است افرادی که با سندرم روده تحریک پذیر دست و پنجه نرم می کنند ، پس از مصرف عصاره زردچوبه به مدت هشت هفته ، ناراحتی شکمی را کاهش داده اند.

5. کورکومین و سرطان

کورکومین ، پلی فنلی که از زردچوبه استخراج شده است ، طی دو دهه گذشته به عنوان یک عامل آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد تومور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مطالعات همچنین اثربخشی آن را در کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتودرمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران نشان می دهد.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو ، بولدر ، به این نتیجه رسیده اند که مکمل های کورکومین باعث بهبود سلامت شریان ها ، جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو می شوند!

7. ایمنی بدن

محققان به این نتیجه رسیدند که کورکومین فوایدی برای سیستم ایمنی بدن دارد. این می تواند نشانگرهای التهابی را کاهش داده و فعال سازی سلول های T ، سلول های B ، نوتروفیل ها ، سلول های کشنده طبیعی و سلول های دندریتیک را تعدیل کند.

2 مشکل احتمالی

مشکل احتمالی №1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف هضم می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

هنگام استفاده از زردچوبه ، بسیاری به کورکومین جدا شده روی می آورند ، که متأسفانه فاقد بسیاری از خواص درمانی زردچوبه است. در واقع زردچوبه در کل رژیم غذایی خود ثابت کرده است که قوی تر از کورکومین فردی است که تقریباً 300 ماده مفید دیگر را شامل می شود. شواهدی وجود دارد که کورکومین بدون کورکومین نیز دارای خواص ضد التهابی است. بنابراین ، اگر می خواهید از تمام قدرت زردچوبه استفاده کنید ، به دنبال محصولی باشید که حاوی کامل آن با پیپرین (فلفل سیاه) باشد. اصول بهداشت تغذیه “Curcumin SAP” انتخاب خوبی است. موجود در داروخانه من (در زیر).

محصولات را از طریق داروخانه مجازی Fullscript ما خریداری کنید.

اخبار را دنبال کنید و 20 درصد در فروش سالانه روز کارگر صرفه جویی کنید … 🙂

ادبیات:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

آرتروز

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مشکلات گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش فراهمی زیستی زردچوبه به میزان 2000 درصد

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



دیدگاهتان را بنویسید