رژیم لاغری سریع

۶ غذای بداخلاقی که رژیم کتو را از مسیر خود خارج می کند


توسط کیتلین اچ،

۱۱ اکتبر ۲۰۲۱

رژیم کتو

تا به حال همه چیز در مورد رژیم کتو شنیده اید – گوشت و سبزیجات بیشتری بخورید، از غذاهای شیرین و چیزهایی مانند نان پرهیز کنید و پوند وزن کم خواهید کرد، درست است؟

این ایده کلی است. اساساً رژیم کتوژنیک رژیمی است که بر روی غذاهای غنی از چربی و پروتئین تمرکز دارد تا بدن را وادار به سوزاندن چربی به جای کربوهیدرات کند. اکثر متخصصان خوردن ۳۰ گرم کربوهیدرات خالص در روز را برای حفظ یک رژیم غذایی کتو توصیه می کنند.

اما اگر رژیم کتو را امتحان کرده اید و متوجه شده اید که کاملاً نتایج مورد نظر شما را به همراه نداشته است، این احتمال وجود دارد که غذاهای حاوی کربوهیدرات بیشتر از آنچه تصور می کنید مصرف کنید و رژیم کتو خود را مسدود کنید. کاملا موثر بودن

در زیر، ما شش غذای یواشکی را فهرست می کنیم که ممکن است دلیل مصرف ناخواسته بیش از حد کربوهیدرات باشد.

ماست یونانی

ماست یونانی

بسیاری از سازندگان ماست یونانی چیزی مانند “غنی از پروتئین!” روی برچسب، یعنی به راحتی می توانید فکر کنید که خوردن یک میان وعده هر روز صبح یا به عنوان میان وعده بعد از ظهر تنها چیزی است که باید رژیم کتوژنیک خود را دنبال کنید. در واقع، ماست یونانی حاوی ۶ کربوهیدرات در هر وعده است – به این معنی که اگر از میزان مصرف و تعداد دفعات آن آگاه نباشید، می تواند به سرعت رژیم کتو شما را اضافه کرده و از مسیر خارج کند.

آیا هنوز ماست می خواهید؟ در عوض یک جایگزین کتو پسند را امتحان کنید!

موز

موز

ممکن است میوه‌ها یک شرط مطمئن در رژیم غذایی به نظر برسند، اما در واقع منبعی پنهان از کربوهیدرات‌های اضافه شده به خصوص موز هستند. یک موز به تنهایی حاوی ۲۷ کربوهیدرات است! این بدان معنی است که اگر قصد دارید رژیم کتو خود را در مسیر درست نگه دارید، احتمالاً میوه ای است که باید کاملاً از آن اجتناب کنید.

میوه دوست داری؟ هندوانه یا انواع توت ها را به عنوان یک جایگزین آسان امتحان کنید!

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی

یک شیشه کره بادام زمینی همیشه حاوی مقادیر بالایی پروتئین است و اگرچه معمولاً حاوی حدود ۸ گرم از آن است، اما حاوی گروه کربوهیدرات نیز می باشد. یک وعده معمولی از ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی حاوی حدود ۱۴ گرم کربوهیدرات است. این بدان معنی است که تنها چهار لقمه بزرگ از کل کربوهیدرات شما در طول روز استفاده می کند!

آیا هنوز هم کره بادام زمینی می خواهید؟ سعی کنید آن را با ماکادامیا یا کره آجیل جایگزین کنید!

سس سالاد

سس سالاد

فکر می کنید خوب هستید که یک مشت بالزامیک روی سالاد مرغ خود بپاشید؟ دوباره فکر کن بسیاری از سس‌های سالاد مملو از شکر و کربوهیدرات هستند و حتی آن‌هایی که فکر می‌کنید آزاد هستند (مثلاً بالزامیک)، می‌توانند حدود ۶ گرم یا بیشتر داشته باشند. حتماً برچسب تمام سس های سالاد را قبل از بسته بندی غذا با آنها بررسی کنید.

هنوز می خواهید از سس سالاد خود لذت ببرید؟ لیست دستور العمل های سس سالاد کتو پسند Healthline را امتحان کنید.

لبن

لبن

شیر حاوی کربوهیدرات است! شما روی آن شرط بندی می کنید. در حالی که بیشتر ما شیر را به عنوان یک محصول لبنی می دانیم، اما حاوی مقادیر زیادی قند نیز هست. در واقع یک فنجان شیر ۱% و ۲% حاوی ۱۲ گرم کربوهیدرات است. شیر کامل کمی بهتر است، حدود ۱۱ گرم.

هنوز به تعمیر شیر خود نیاز دارید؟ به جای آن شیر بادام را انتخاب کنید!

بادام هندی

بادام هندی

کسانی که رژیم کتو دارند اغلب به آجیل به عنوان جایگزینی ترد برای چیپس روی می آورند. اکثر آجیل ها کربوهیدرات بسیار کمی دارند و احتمالاً در رژیم کتو با خیال راحت (در حد اعتدال) مصرف می شوند. اما بهتر است از برخی از انواع آن مانند بادام هندی اجتناب شود. این به این دلیل است که آنها حدود ۹ گرم در هر اونس دارند، به این معنی که بیش از یک مشت کوچک از آنها می توانند تا پایان روز به سرعت شما را از مرز کربوهیدرات عبور دهند.

آیا نیاز به تعمیر مهره خود دارید؟ به جای آن مقداری بادام، چیا، گردو یا گردو بخورید!

در نهایت، محاسبه کربوهیدرات‌ها می‌تواند گیج‌کننده باشد، به‌ویژه زمانی که غذاهایی می‌خورید که فکر می‌کنید واقعاً خوب هستند، در حالی که اینطور نیستند. آیا سوالی دارید؟ ما می توانیم کمک کنیم!

اگر برای یک رژیم کم کربوهیدرات و کتوپسند آماده هستید، رژیم Keto-Carb30 ما را امتحان کنید که کمتر از ۳۰ گرم کربوهیدرات خالص در روز دارد. ما تضمین می‌کنیم که با غذاهای لذیذ ما که توسط سرآشپز پخته می‌شوند تعادل مناسبی را بدست آورید – در هر نقطه از قاره ایالات متحده درب منزل تحویل داده می‌شوند.

———————————————— ———————————-

نویسنده: کیتلین اچ
مدیر انجمن رژیم غذایی برای رفتن

کیتلین مدیر انجمن Diet To Go است و یک دونده پرشور است. او مشتاق تعامل آنلاین با دیگران و حفظ یک سبک زندگی سالم و فعال است. او معتقد است که اعتدال امری کلیدی است و افراد در صورت داشتن تغذیه سالم و تناسب اندام بیشترین موفقیت را در کاهش وزن خواهند داشت.

خوراک



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر