5 نکته کلیدی در مورد تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لازم نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که اکثر اوقات ، تغییر برخی از رفتارهای عادی زندگی و اضافی و حذف برخی ویژگی ها ، تولد کودکان را تسهیل می کند.
تجربه مادر:

“هنگامی که متوجه شدیم کاری را انجام می دهیم و آن را انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است مانع بچه دار شدن مان شود ، ما شروع به مقابله کردیمدردنشون. ما در خانه تمرین کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که می تواند رژیم غذایی و شیوه زندگی را بر باروری تغییر دهد این باور نکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا طی 6-12 ماه آینده باردار شوید غذا می تواند بسیار مفید باشد.
همه باید سلامت سلولهای زاینده خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً با یک متخصص تغذیه و پزشک مشورت کنید برای مشاوره.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا این کار سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و جنین ها بسیار شکننده هستند و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (فنجان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند یک راه عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکنید شریک بیاورید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D برای نام ویتامین خورشیدی به خوبی شناخته شده است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D تحت تأثیر آفتاب کم زمستانی. اندازه رژیم غذایی معمول ما او فاقد ویتامین D است تا سطح مورد نیاز بدن را به دفعات حفظ کند گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. در اینجا نحوه نمایش نقشه راه به شما نشان داده شده است چگونه می توان تمام ویتامین های بدن را درست کرد؟
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند این ویتامین D است (این ماهی هایی که گفتم آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است این دارو به شکل کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. چند نان و غذا بیرون غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم صحیح باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما مجبور نیستیم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، فقط باید بدانیم یا نه بعد از 2-3 هفته ماهیهای روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​ماهی ماهی ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید یک مشت حواله زیبا را تبریک بگویید 😀 و در قلب شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد کورتیزول! اگر بدن می خواهد کورتیزول را از منابع لازم دریافت کند تولید پروژسترون مورد نیاز برای سرقت تخمک گذاری (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول پایین را حفظ کنید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد آفرین.

ویتامین C و ویتامین B به خوبی استرس را کاهش می دهد. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس ، می توانید به مقاله در مراجعه کنید یک سایت وجود دارد ، ببینید) ، اما صادقانه ، بخش قابل توجهی است آرام باشید ، کاری را که دوست دارید انجام دهید و لذت ببرید داره برمیگرده یوگا کار کن. تمرینات به موسیقی گوش دهید. کتاب ادامه مطلب را بخوانید. از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر انتظار اولین بارداری خود را دارید ، شروع کنید شما فرصت طلایی را برای استفاده از این برنامه از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید مصرف کردن.

ما اغلب به تولد تخمک در تخمدان ها فکر می کنیم ما تا آخر ثبات داریم و هیچ کار سالم تری نمی توانیم انجام دهیم بودن !! خوب این یک اشتباه بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است ، و در این مدت انتخاب و روش های تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید ، اما در واقع خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون وجود دارد).

زنا ، که از مکمل های مولتی ویتامین در اطراف هنگام لقاح استفاده می کند آنها کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصص خودبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل می تواند باعث حالت تهوع شود به یاد داشته باشید که پس از مشورت با متخصص ، این روند را ادامه دهید و به آنجا بروید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به ویژه ، در حضور یک عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، در درمان قبل از مصرف داروهای ضد انعقاد حتما به پزشک خود مراجعه کنید برای مشاوره.
ما سعی می کنیم به زودی یک پست در مورد نفقه منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید